TTK 2019
Kommentit (3111)
Tuure on kyllä hyvä, mutta tanssii ikään kuin ilmassa. Paino lattiaan askelilla.
Laulaja huonompi ku kauppakeskusääni.
Tuure on kyllä kieltämättä todella hyvä tanssija
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Matti oli noin tympeä Jaanaa kohtaan koko ajan? Jaana jaksoi ihmeesti kiitellä Mattia, minä en jaksaisi noin ylimielistä tyyppiä paljon hehkuttaa :( Huonoa käytöstä mielestäni sanoa, että kiva saada oma pari takaisin.
Minä on ole koskaan pitänyt Matista, hänen ilmeidensä ja käytöksensä taka.
Kia oli uskottava muija. Ugh!!
Tuure ja Ansku on hurmanneet teinimäisellä hauskuudella. Mutta nyt se puuttui, ja Tuure putosi tavallisten tallaajien tasolle. Ei hyvä tanssi ollenkaan.
Onko nuo tuomarit kuuroja vai eikö ne oikeesti ymmärrä musiikista mitään?
Jorma on kaksimielisyyksiä suoltava 70-vuotias ukkeli.
Sanoinkin viime viikolla että Tuure tanssii upeasti oli hänen tanssiparinaan sitten kuka tahansa. Hieno esitys. Ihana musiikki!
Vierailija kirjoitti:
Putouksessakin oli olevinaan työntekijää hakeva esimies jonka haastattelussa Ernest oli ja siinäkin Jormalla oli jotain imuttelujuttuja. 🤮
Tuo Tuuren ja Kiian tanssi musiikki oli aivan hirveä. Ja minäkin olen jo kyllästynyt varsinkin Johanna Förstin laulamiseen. Hänet voisi vaihtaa.
Kylläpäs Edis pitelee Juttaa tiukasti.
Edis ja Jutta, aivan ihanat yhdessä <3 harmi, etteivät tanssi jatkossa parina. Jäin kaipaamaan lisää kuvamateriaalia heidän viikostaan, olen ihan fani.
Matin kylmäkiskoisuus häiritsee kovasti, kyseessä kuitenkin hyvän mielen ohjelma. Asenteensa ei ilmeisesti ole kiinni parikemioistakaan. Marjan ja Markon tanssista yllättävää kyllä pidin, tunnelma välittyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putouksessakin oli olevinaan työntekijää hakeva esimies jonka haastattelussa Ernest oli ja siinäkin Jormalla oli jotain imuttelujuttuja. 🤮
Ernest itse puhui ensin taiteellisen energian imemisestä Jormasta.
Vierailija kirjoitti:
Vappu näyttää jättiläiseltä.
Jaanan rinnalla varsinkin.
Muuten ihana ohjelma, mutta Vapun hörönauru ja Förstin kapakkalaulanta pilaa kokonaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs Edis pitelee Juttaa tiukasti.
Samaa katsoin. Se käsi oikein liimautui siihen lantiolle.
Mikolla ei juonnot tänään jostain syystä kulkeneet. 🙄Ikään kuin joku olisi vienyt keskittymistä.
Ja toden totta, Jaana vaikutti häkeltyneeltä Matin puheista. 😒Tahditonta käytöstä valmentajalta. 😔
Ansku ja Tuure on niin teinimäinen pari. Ansku on Kiiaa kolme vuotta vanhempi, jo 33-vuotias, mutta Tuuren kanssa vaikuttaa ihan 18-vuotialta. Kiia taas näyttää ikäiseltään.