TTK 2019
Kommentit (3111)
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo Pelkonen olekin sambaa tanssinut jo vuosia?
Salsaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, tuomaristo halua sekoittaa pakkaa. Ei tuo Jaanan ja Markon tanssi mitään kymppejä ja ysejä ansainnut.
Pitää saada näyttämään siltä, että noi pettymyksetki osaa. Tuskin kukaan osas odottaa, että Jaanaki on noin huono kuin se on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo Pelkonen olekin sambaa tanssinut jo vuosia?
Salsaa.
Melkein samaa ketkuttelua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä tuomarit tekevät kun eivät ole TTK:ssa? Ovatko tanssinopettajia? Tuskin enää itse tanssivat ainakaan kilpaa..?
Jukka Haapalainen:
https://www.hsdancestudios.com/jukka-haapalainen/
Helena Ahti-Hallberg
http://www.balanssistudiot.fi/tanssinopettajat/helena-ahti-hallberg
Jorma Uotinen
Miten mä en näytä koskaan yhtä kauniilta kuin Jaana tai kukaan noista tanssijoista sliipatulla tukalla? 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vappu näyttää jättiläiseltä Jaanan rinnalla.
Samaa katsoin. Vappu kokoa 44-46 ja Jaana 34-36.
Vierailija kirjoitti:
SIIS KUKA TÄÄ HANNES ON MITÄ SE TEKEE TUOLLA JOS KUKAA EI TUNNE SITÄ.
Hän on suomalainen perusmies. Mies, joka ei puhu, ei ylpeile ja jota silti kaikki rakastaa. Tavallinen suomimies, yäk.
Jukka Haapalainen ylivoimaisesti paras analysoimaan, mitään juontajien mun mielest ei tarvita kuulla tuolla. Viime jaksos korvaan särähti se mafiabiisi, se kuulosti välil liian ranskalaiselta ollakseen italialainen, muuten kokonaisuus oli hyvä+.
Katri näyttää taustalla pitkää naamaa. :( Ei mennyt tanssi Ediksen kanssa putkeen ja nyt pudotus uhkaa.
Vierailija kirjoitti:
Pimiä raakkuu vuosi vuodelta pahemmin
...ja sen mekot on todella mauttomia, juontajien maku/äly? Leppilampi on myös karismaattinen, mutta hänellä on parempi maku.
Suurimmalla osalla on nyt ihan ihme musiikkivalinnat. Itse tykkäisin mieluummin ihan niistä perinteisistä lattaritytmeistä.
Jaaha, tuomaristo halua sekoittaa pakkaa. Ei tuo Jaanan ja Markon tanssi mitään kymppejä ja ysejä ansainnut.