TTK 2019
Kommentit (3111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka Pouta ei ole yhtään hauska. Jutta käy sääliksi. Saa aina noita pökkelöitä ukkoja.
Ööh, Jutalla on kylläkin ollut pareina mm. Jani Toivola, jonka kanssa sijoittui 3., Amin Asikainen ja Harri Syrjänen, jonka kanssa pääsi finaaliin mutta Harri loukkasi jalkansa ja täten Raakel Lignell pääsi pudotuksestaan huolimatta finaaliin ja voitti koko kisan. Manuela Bosco ja Matti Puro jäivät rannalle makaamaan kun ryhävalas pulikoi voittoon.
Amin on pökkelö ja Syrjänen just semmonen rasittava syntymävanhus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TTK on niin kiva ohjelma :) Odotan aina innolla sitä, tällaisen tanssiharrastajan ja tanssirakastajan viikko huipentuu mukavasti sunnuntai-iltana TTK:n ansiosta.
Tuure ja Hannes ovat mun suosikkeja. Tuurelta osasin sitä odottaakin, mutta Hannes on ollut totaalinen yllättäjä. Mielestäni ensimmäisenä mainittu ei vain ole saanut riittävästi pisteitä ja se harmittaa, onkohan tuomareilla jotain häntä vastaan vai mistä moinen?
Pekka Pouta on hauska, mutta tanssitaidolla ei ole kyllä pilattu :D Hauskaa viihdettä silti!
Lottaan olen pettynyt ja vähemmän yllättäen Linnanahdekaan ei ole oikein pärjännyt. Toivottavasti nuo kaksi jättävät kilpailun seuraavaksi.
No Pekka Pouta taitaa olla se kiintiöhauskuuttaja tässä kisassa tänä vuonna. Aikaisemmin oli ainakin Jethro, Ali Jahangiri ja mitä muita näitä tyyppejä olikaan jotka veti koko homman pelleilyksi.
Muistaako kukaan muu keitä muita ”pellejä” kisassa aikaisempina vuosina on ollut mukana, kenen edesottamuksille on saanut nauraa vatsa kippurassa?
Viihdyttävä sellaisia esityksiä on seurata.
Ainakin Ristomatti Ratia taisi olla tällaisen kömpelyyden ja pelleilyn multihuipentuma, mutta pääsi katsojien äänillä todella pitkälle. Jorma muistaakseni ihan julkisesti sanoi Ristomatille että ”Luovuta jo” tms. Saivat aina pisteitä max 10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hintikka veti sulavasti kuin Notre Damen kellonsoittaja. Hänen olisi kuulunut nyt pudota! Tykkää niin esiintyä tuolla, että oli varmaan suojelussa tippumiselta. Viihdearvo muka Aikkua suurempi??
Puron takia se Hintikka on vielä jatkossa. Sen viihdearvo on suurempi kuin Aikulla ja hänen opettajallaan yhteensä.
Onko Matti Puro siis joku opettajien kruunaamaton kingi? Tekis hyvää sen itsetunnolle pudota ensimmäisten joukossa välillä. Aina ei voi saada ykkösluokan tähtioppilasta, muillakin oltava mahdollisuus. Aleksi Seppästä toivon takaisin. Jani Rasimuskin taisi saada tarpeekseen koko jutusta.
Tätä samaa sanoin Matista jo aiemmilla sivuilla. Aina samat opettajat ovat kärkikahinoissa/voittavat kilpailun. Yleensä ei finaalissa opettajissa paljoa uusia naamoja näy, vaan aina Katri Mäkistä, Ansku Bergströmiä tai sitten Matti Puroa. Kyseiset opettajat saavat aina somessa ja yleisesti suosittuja, nuoria, komeita ja kauniita julkkiksia pareikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TTK on niin kiva ohjelma :) Odotan aina innolla sitä, tällaisen tanssiharrastajan ja tanssirakastajan viikko huipentuu mukavasti sunnuntai-iltana TTK:n ansiosta.
Tuure ja Hannes ovat mun suosikkeja. Tuurelta osasin sitä odottaakin, mutta Hannes on ollut totaalinen yllättäjä. Mielestäni ensimmäisenä mainittu ei vain ole saanut riittävästi pisteitä ja se harmittaa, onkohan tuomareilla jotain häntä vastaan vai mistä moinen?
Pekka Pouta on hauska, mutta tanssitaidolla ei ole kyllä pilattu :D Hauskaa viihdettä silti!
Lottaan olen pettynyt ja vähemmän yllättäen Linnanahdekaan ei ole oikein pärjännyt. Toivottavasti nuo kaksi jättävät kilpailun seuraavaksi.
No Pekka Pouta taitaa olla se kiintiöhauskuuttaja tässä kisassa tänä vuonna. Aikaisemmin oli ainakin Jethro, Ali Jahangiri ja mitä muita näitä tyyppejä olikaan jotka veti koko homman pelleilyksi.
Muistaako kukaan muu keitä muita ”pellejä” kisassa aikaisempina vuosina on ollut mukana, kenen edesottamuksille on saanut nauraa vatsa kippurassa?
Paitsi että Pekka Pouta ei ole vähääkään hauska.
Oletko miettinyt, että syy on omassa huumorintajuttomuudessasi? Kaikille ei aina aukea.
Ei ole enää hauskaa, kun joku yrittää olla kaiken aikaa "hauska" ja joka asiassa on jotakin "hauskaa". Mietin, että millaista olisi olla tuollaisen hauska-jussin työkaverina. Poudasta tulee mieleen, että hän on ollut liian pitkään samassa työpaikassa tekemässä päivästä toiseen samoja töitä, jotenkinhan se pitkästyminen pitää sysätä syrjään. T: Toinen huumorintajuton
Ihan perushauska on töissä, asiallinen kun tarve vaatii mutta hyvin pidetty. Ei se, että julkisuudessa esiintyy tietynlaisena tarkoita, että se vaihde olisi päällä 24/7. Omituista, että heität tuollaista settiä ihmisestä, jonka näet vain televisiosta ja kanssasi ollaan vielä ”samaa mieltä”, vaikka ette hänestä mitään tiedä.
-Työkaveri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Ristomatti Ratia taisi olla tällaisen kömpelyyden ja pelleilyn multihuipentuma, mutta pääsi katsojien äänillä todella pitkälle. Jorma muistaakseni ihan julkisesti sanoi Ristomatille että ”Luovuta jo” tms. Saivat aina pisteitä max 10.
Olen miettinyt, mahtoiko Ratialla olla muistisairaus jo tuolloin TTK-aikoina. Jälkikäteen ajateltuna vaikuttaisi siltä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tätä jo puitu, mutta hintikka ja aikku oli pudotuksessa tää siksi, että joku heissä ärsyttää ihmisiä. Eivät ole ihmisten mieleen. Aikulla taitaa olla hankalan ihmisen maine. Hintikka taas on ainakin omasta mielestä aika levoton ja jotenkin "liikaa" itselleni. Hän on hyvin ulospäinsuuntautunut ja kovaääninen sählä, joten kaikki ei jaksa katsoa häntä. Mun mielestä tanssi myös aika kökösti huonossa ryhdissä.
Mä en myöskään jostain syystä tykkää Marjasta enkä voi ymmärtää ihmistä, joka vapaaehtoisesti haluaa pitää itsellään sukunimen Hintikka, vaikka tarjolla olisi ollut myös Uusivuori.
Joo, uudet juontajat, ottavat kantaa tuomarien mielipiteisiin vaikka ovat eri tasolla arvioimaan. Vappu Pimiä on myös vähän liian innokas mun makuun.
Kyllä te täällä jaksatte "kritisoida" (tosiasiassa kritisoinnista kaukana, pelkkää ilkeilyä), mutta itse ette edes uskaltaisi lähteä vastaavaan mukaan. Surullista, että olette jo 50 sivua ilkeilleet, eikö teillä ole mitään muuta sisältöä elämässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä esitys tosta Chigagon kipaleesta! Upea orkesteri ja upea Johanna Försti!
Tanssi nyt ei ollut kummoinen.
Minä taas en tykännyt siitä tangosta yhtään. Minua häiritsee aina, kun kappale lauletaan. Silloin ei pysty keskittymään tanssin seuraamiseen yhtä hyvin kuin pelkän instrumentaalikappaleen aikana. Niin kävi nytkin. Johanna Förstin hönkäily pilasi tanssinkatsomisnautinnon.
Mitä joillain on Johanna Förstiä vastaan? Näyttää närästävän aika lailla. Försti on arvostetuimpia oikeita laulajia suomessa. Pitäiskö olla joku humppa/ iskelmälaulaja tyyliin Katri- Helena?
Just mietin tänään, kellä on varaa haukkua Förstiä. Upea laulaja. TTK:ssa joutuvat vielä vetämään ihan kaikkea.
Mä en tykkää Förstistä, mukavampaa kun se Pitkämö laulaa.
Sanoivat että ensi viikolla vierailevana laulajana on Jenni Vartiainen, av-mammojen suurin inhokki! Hehehehe...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitapa sinä, jota hampaat, nenät ym vastaavat asiat ärsyttää oma kuvas tänne, niin voidaan arvioida, miten ärsyttämätön itse olet. Ainakin pikkusielu!!
Nyt osui jollain arkaan paikkaan. 🙈
Se kuva.
https://www.google.fi/search?q=jenni+vartiainen&rlz=1C9BKJA_enFI814FI81…:
Haistappa iso kacka!
Tippumisiin vaikuttaa paljon se kuka on tanssinopena. Opet on yleisölle tuttuja ja niitä fanitetaan jopa enemmän kuin tähtioppilaita. Se selittää monet "yllätyspudotukset". Huonompi tanssija saattaa päästä pidemmälle, jos hänellä on suosittu tanssiope. Aikun partneri oli vähemmän tunnettu, joten selittää myös miksi tippui aiemmin kuin ne, jotka oli tuomaripisteissä alempana. Kansa äänestää myös tanssinopettajia.
Vierailija kirjoitti:
Tippumisiin vaikuttaa paljon se kuka on tanssinopena. Opet on yleisölle tuttuja ja niitä fanitetaan jopa enemmän kuin tähtioppilaita. Se selittää monet "yllätyspudotukset". Huonompi tanssija saattaa päästä pidemmälle, jos hänellä on suosittu tanssiope. Aikun partneri oli vähemmän tunnettu, joten selittää myös miksi tippui aiemmin kuin ne, jotka oli tuomaripisteissä alempana. Kansa äänestää myös tanssinopettajia.
Tuo on totta tiettyyn rajaan asti - olen itsekin äänestänyt Matti Puroa, vaikka en ole erityisemmin pitänyt hänen tähtioppilaastaan, esim. Krissestä aikanaan. Mutta he onnistuivat koskettamaan ja liikuttamaan esityksillään lähes joka kerta. Manuela Bosco alkoi olla siinä rajoilla niin että pystyin vielä nauttimaan esityksistä ja Matin hienoista koreografioista, mutta en ollut kuitenkaan valmis äänestämään heitä. Enkä ikinä äänestäisi Hintikkaa, joka on ollut suuri inhokkini siitä asti kun olen hänet tv:ssä nähnyt ekan kerran.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tätä jo puitu, mutta hintikka ja aikku oli pudotuksessa tää siksi, että joku heissä ärsyttää ihmisiä. Eivät ole ihmisten mieleen. Aikulla taitaa olla hankalan ihmisen maine. Hintikka taas on ainakin omasta mielestä aika levoton ja jotenkin "liikaa" itselleni. Hän on hyvin ulospäinsuuntautunut ja kovaääninen sählä, joten kaikki ei jaksa katsoa häntä. Mun mielestä tanssi myös aika kökösti huonossa ryhdissä.
Kaikki = sinä itse? Sellaista ihmistä ei olekaan joka ei herättäisi negatiivisia tunteita jossakussa, niin se maailma makaa. Mutta siitä huolimatta meidän on tultava toimeen keskenämme työelämässä etc.
Oho, en tiennytkään että Janin veli Tonikin on tanssinopettaja ja he ovat olleet joskus samaan aikaan tanssikisassa mukana. Siistiä. 🤗
https://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/nahdaanko-tanssii-tahtien…
Kuinkahan monta vuotta vielä saamme katsella tätä samaa TTK-porukkaa ruudusta?! Meinaan samat tuomarit juttuineen, samat juontajat juttuineen, samat laulajat lauluineen, samat tähtiopettajat koreografioineen. 10 vuotta? 20 vuotta? 30 vuotta? Äkkiäkös se aika menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää toi Maritan hössötys ja se että oli koko tanssin ajan tekonauru naamalla.
Niin tekopirteä kuin olla voi. Vaikuttaa vähäjärkiseltä.
Juuri samaa ajattelin! Ettei oo kaikki kotona.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monta vuotta vielä saamme katsella tätä samaa TTK-porukkaa ruudusta?! Meinaan samat tuomarit juttuineen, samat juontajat juttuineen, samat laulajat lauluineen, samat tähtiopettajat koreografioineen. 10 vuotta? 20 vuotta? 30 vuotta? Äkkiäkös se aika menee.
Huomionarvoista tosiaan, että nihkeesti on ohjelmassa ollut muutoksia. Nyt on vähän tunkkaisen monopolin tuntua, liian hyvin tuntevat kaikki toisensa. Kun Ella Kanninen juonsi, ohjelmassa oli vielä arvokkuuden tuntua. Vappu Pimiä sopii varmaan sinne maajusseihin oikein hyvin.
Arvauksia kuka tippuu seuraavaksi? Itse veikkaan Marjaa tai Lottaa.
Eivätkös he Teittisen kanssa menestyneet hyvin?