TTK 2019
Kommentit (3111)
Ja vielÀ tÀllainen loppupalaveri pitkÀn illan pÀÀtteksi.
Kun katsoo nyt Helenaa ja Vappua rinnakkain, on tyylikkyydessÀ valtaisa ero Helenan hyvÀksi.
Helena kehuu tuomariston kriittisyyttÀ, no voi voi, ei sitÀ ole.
Vierailija kirjoitti:
Vapulla mitÀÀnsanomaton asu.
Pyjama tai hellehaalari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SiinÀ voi kÀydÀ vielÀ niin, ettÀ Tuure tippuu ja Pekka jatkaa. Kansa puhuu..
Luulisin, ettÀ juuri lapset olisi kovimpia ÀÀnestÀmÀÀn.
Ei noi Tuuren lapsifanit hirveÀn hanakoita oo olleet ÀÀnestÀmÀÀn aikaisemminkaan. Tuure ei oo ollut pÀivÀn paras missÀÀn vaiheessa, vaikka nimenomaan siihen katsojilla on mahdollisuus vaikuttaa. EhkÀ Tuuren faneilla on saldorajoitus tai ne ei osaa laittaa tekstareita :D
NiimpÀ. Esimerkiksi Tuisku oli muutamia kertoja hÀntÀpÀÀssÀ mut silti illan paras pari.
Hannes ja Kiia ovat jatkuvasti yleisön suosikit. EikÀ ihme.
Hannes tuomaripisteistĂ€ huolimatta yleisön suosikki â„
Onko hannes ollut joka kerta paras
Kurjaa, kun Pekka ja Jutta putosivat. Pekan totista yritystÀ on mukava katsella. Ja Jutta on aivan fantastinen, suosikkiopettajani! Olisin kyllÀ mieluummin katsellut Pekka kuin Marjaa lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Hannes ja Kiia ovat jatkuvasti yleisön suosikit. EikÀ ihme.
Siis niitten, jotka vaivautuvat ÀÀnestÀmÀÀn. Suurin osa viis veisaa, kuka on "paras". Maikkari voisi kyllÀ kertoa, kuinka paljon ÀÀniÀ ylipÀÀtÀÀn tulee ja miten ne jakautuvat kilpailjoiden kesken.
Tuure ja Ansku: Allekirjoitan Helenan kommentit Tuuren ja Anskun tanssista tÀysin. TylsÀ samba, ei sÀvÀyttÀnyt tÀssÀ vaiheessa kautta. Rytmiset ongelmat hÀiritsivÀt. Minun silmÀÀn Tuuren kÀdet tekivÀt outoja, sambaan sopimattomia liikkeitÀ.
Hannes ja Kia: Huonoin esitys tÀltÀ parilta. Tanssi nÀytti keskenerÀiseltÀ ja tarina jÀi minultakin pimentoon. Parin asut eivÀt istuneet yhteen, Hanneksen look oli rento ja Kian look vimpan pÀÀlle. Tuomareiden pisteet olivat ihan liian hyvÀt. Hanneksen sisÀinen ja ulkoinen habitus sopii vakkareihin paremmin kuin lattareihin.
Edis ja Katri: Alkuinsertti oli hauska ja tanssi nÀytti vaivattomalta. HyvÀ Edis! Hypyt ja loikat olivat tÀysin yhtÀaikaiset. EdiksellÀ on luontaista karismaa ja hÀn nÀyttÀÀ uskottavalta tanssijalta. Edis ansaitusti kovimmilla pisteillÀ myös swing-maratonin myötÀ. Olisin toivonut, ettÀ Edis olisi ollut illan paras pari myös yleisöÀÀnten osalta.
Marja ja Matti: Olin nÀkevinÀni haparointia askelissa ja jÀlleen Marja taivasteli kattoa kohti. Tuli katsojana sellainen olo tanssia seuratessa, ettÀ "apua kohta tulee joku moka". TÀmÀ tanssi ei vakuuttanut minua.
Pekka ja Jutta: Tanssi oli Pekalle ominaista haparointia ja teknisesti vaatimatonta suorittamista. Maha pömpötti jotenkin liikaa ja koomisuus ei istunut paso dobleen lainkaan. Ansaitusti putosivat.
Yleisesti: Alkushow oli kamala, ei sopinut tÀhÀn ohjelmaformaattiin lainkaan. Vapun look ei myöskÀÀn toiminut yhtÀÀn. Mikon kommentit ja kysymykset tanssiesitysten jÀlkeen olivat outoja. Miksi semifinaaliin meni neljÀ paria?
Mulle tulee nostalginen olo tosta tippujien piiritanssista. Nauran vielĂ€kin Larivaaran diivailulle đđđ
Kuvittelenko vaan, mutta nÀyttÀÀ siltÀ kuin Tuure lÀhentelisi Anskua vÀhÀn liikaakin livelÀhetyksissÀ? Anskun eleet ja kÀyttÀytyminen nÀyttÀÀ siltÀ
EnÀÀ kaksi lÀhetystÀ. Onko finaalissa sitten 3 paria?
Muistanko vÀÀrin, ettÀ finaalissa on ennen ollut vain 2 paria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SiinÀ voi kÀydÀ vielÀ niin, ettÀ Tuure tippuu ja Pekka jatkaa. Kansa puhuu..
Luulisin, ettÀ juuri lapset olisi kovimpia ÀÀnestÀmÀÀn.
Lapset eivÀt katso tÀllaista ohjelmaa, vaan 40-65-vuotiaat naiset.
Melkein mielummin olisin kuitenkin katsellut Pekkaa ja Juttaa kuin Marjaa ja Mattia joiden taisi ei tÀnÀÀnkÀÀn ollut hÀÀppöistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee nostalginen olo tosta tippujien piiritanssista. Nauran vielĂ€kin Larivaaran diivailulle đđđ
MitÀ silloin tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
MikÀs tapaus tÀÀ oli?
Kuuluu tuotannon strategiaan, jolla Hannes viedÀÀn voittoon. ĂĂ€nestĂ€jĂ€t aktivoitiin kritisoimalla hĂ€nen tanssiaan. Mutta koska joku voi kuitenkin alkaa kritiikin perusteella epĂ€illĂ€, ettĂ€ onko tuo Hannes sittenkÀÀn niin hyvĂ€, hĂ€ntĂ€ kehutaan vielĂ€ samassa ohjelmassa.