TTK 2019
Kommentit (3111)
Ja vielä tällainen loppupalaveri pitkän illan päätteksi.
Kun katsoo nyt Helenaa ja Vappua rinnakkain, on tyylikkyydessä valtaisa ero Helenan hyväksi.
Helena kehuu tuomariston kriittisyyttä, no voi voi, ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vapulla mitäänsanomaton asu.
Pyjama tai hellehaalari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä voi käydä vielä niin, että Tuure tippuu ja Pekka jatkaa. Kansa puhuu..
Luulisin, että juuri lapset olisi kovimpia äänestämään.
Ei noi Tuuren lapsifanit hirveän hanakoita oo olleet äänestämään aikaisemminkaan. Tuure ei oo ollut päivän paras missään vaiheessa, vaikka nimenomaan siihen katsojilla on mahdollisuus vaikuttaa. Ehkä Tuuren faneilla on saldorajoitus tai ne ei osaa laittaa tekstareita :D
Niimpä. Esimerkiksi Tuisku oli muutamia kertoja häntäpäässä mut silti illan paras pari.
Hannes ja Kiia ovat jatkuvasti yleisön suosikit. Eikä ihme.
Hannes tuomaripisteistä huolimatta yleisön suosikki ♥
Onko hannes ollut joka kerta paras
Kurjaa, kun Pekka ja Jutta putosivat. Pekan totista yritystä on mukava katsella. Ja Jutta on aivan fantastinen, suosikkiopettajani! Olisin kyllä mieluummin katsellut Pekka kuin Marjaa lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Hannes ja Kiia ovat jatkuvasti yleisön suosikit. Eikä ihme.
Siis niitten, jotka vaivautuvat äänestämään. Suurin osa viis veisaa, kuka on "paras". Maikkari voisi kyllä kertoa, kuinka paljon ääniä ylipäätään tulee ja miten ne jakautuvat kilpailjoiden kesken.
Tuure ja Ansku: Allekirjoitan Helenan kommentit Tuuren ja Anskun tanssista täysin. Tylsä samba, ei säväyttänyt tässä vaiheessa kautta. Rytmiset ongelmat häiritsivät. Minun silmään Tuuren kädet tekivät outoja, sambaan sopimattomia liikkeitä.
Hannes ja Kia: Huonoin esitys tältä parilta. Tanssi näytti keskeneräiseltä ja tarina jäi minultakin pimentoon. Parin asut eivät istuneet yhteen, Hanneksen look oli rento ja Kian look vimpan päälle. Tuomareiden pisteet olivat ihan liian hyvät. Hanneksen sisäinen ja ulkoinen habitus sopii vakkareihin paremmin kuin lattareihin.
Edis ja Katri: Alkuinsertti oli hauska ja tanssi näytti vaivattomalta. Hyvä Edis! Hypyt ja loikat olivat täysin yhtäaikaiset. Ediksellä on luontaista karismaa ja hän näyttää uskottavalta tanssijalta. Edis ansaitusti kovimmilla pisteillä myös swing-maratonin myötä. Olisin toivonut, että Edis olisi ollut illan paras pari myös yleisöäänten osalta.
Marja ja Matti: Olin näkevinäni haparointia askelissa ja jälleen Marja taivasteli kattoa kohti. Tuli katsojana sellainen olo tanssia seuratessa, että "apua kohta tulee joku moka". Tämä tanssi ei vakuuttanut minua.
Pekka ja Jutta: Tanssi oli Pekalle ominaista haparointia ja teknisesti vaatimatonta suorittamista. Maha pömpötti jotenkin liikaa ja koomisuus ei istunut paso dobleen lainkaan. Ansaitusti putosivat.
Yleisesti: Alkushow oli kamala, ei sopinut tähän ohjelmaformaattiin lainkaan. Vapun look ei myöskään toiminut yhtään. Mikon kommentit ja kysymykset tanssiesitysten jälkeen olivat outoja. Miksi semifinaaliin meni neljä paria?
Mulle tulee nostalginen olo tosta tippujien piiritanssista. Nauran vieläkin Larivaaran diivailulle 😂😂😂
Kuvittelenko vaan, mutta näyttää siltä kuin Tuure lähentelisi Anskua vähän liikaakin livelähetyksissä? Anskun eleet ja käyttäytyminen näyttää siltä
Enää kaksi lähetystä. Onko finaalissa sitten 3 paria?
Muistanko väärin, että finaalissa on ennen ollut vain 2 paria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä voi käydä vielä niin, että Tuure tippuu ja Pekka jatkaa. Kansa puhuu..
Luulisin, että juuri lapset olisi kovimpia äänestämään.
Lapset eivät katso tällaista ohjelmaa, vaan 40-65-vuotiaat naiset.
Melkein mielummin olisin kuitenkin katsellut Pekkaa ja Juttaa kuin Marjaa ja Mattia joiden taisi ei tänäänkään ollut hääppöistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee nostalginen olo tosta tippujien piiritanssista. Nauran vieläkin Larivaaran diivailulle 😂😂😂
Mitä silloin tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tapaus tää oli?
Kuuluu tuotannon strategiaan, jolla Hannes viedään voittoon. Äänestäjät aktivoitiin kritisoimalla hänen tanssiaan. Mutta koska joku voi kuitenkin alkaa kritiikin perusteella epäillä, että onko tuo Hannes sittenkään niin hyvä, häntä kehutaan vielä samassa ohjelmassa.