TTK 2019
Kommentit (3111)
Tuomarilinja oli kyllä täysi vitsi tänään, toivottavasti skarppaavat ensi viikkoon ja löytävät jonkunlaisen johdonmukaisuuden. Tai sitten olisi hyvä käydä läpi jokaisen kilpailijan kohdalla kriteerit joilla häntä arvostellaan ja tehdä se katsojillekin selväksi että koska tyyppi A on lahjakas liikkuja ja tanssija niin häneltä odotetaan enemmän kuin tyypiltä B joka on pikkuisen kankeampi.
Päällimmäiseksi jäi mielikuva että väkisin rakennetaan jotain kaikkien aikojen kautta ja sen korostukseksi piti ensimmäisessä jaksossa jo antaa kolmea pistettä vaille täydet. Oikeastiko tuomarit oli sitä mieltä että Tatlin kehityksen maksimikaari kisassa on sen yhden pisteen?
Vaikuttaa lupaavalta. Mielenkiintoisia ja sympaattisiakin pareja. Jään odottamaan ensi sunnuntaita. :)
Mä oon tosi yllättynyt Edisistä monella tavalla. Vaikutta muutenki mukavemmalta tyypiltä kuin aattelin :D
Heh, hyvä kun Matti Purokin kerran pohjalla. Aina ollut kärkikahinoissa ja saanut hyviä pisteitä ja loistaa. Tosi taitavaa porukkaa. Hannes, Tuure ja Edis yllätti. Naiset oli vähän pettymyksiä.
Edis on upea. Vaatimattomuus yhdistettynä miehekkääseen itsevarmuuteen ja komeaan ulkoasuun = täydellistä! Mä sulan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo Taavitsainen oli ihan paska!!! Mitä tää kehu on? Suu ammollaan viuhuu tollukka 😁
Hän on aina niin hermostuneen oloinen. Huono itsetunto vai mikä lie. Ei jatkoon !
Miksi tolla Taavitsaisella ei pysy suu kiinni? Ai niin, jos ei pidä tekohymyä huulilla niin koko naama roikkuu...
Ihana tuo Edis..mun suosikki Hanneksen lisäksi.
Hannes on mun suosikki! Toivottavasti pääsee pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää toi Maritan hössötys ja se että oli koko tanssin ajan tekonauru naamalla.
Voi sitä tanssinope parkaa.
Ediksestä tuli naisten märkäuni. Eikä ihme kun on noin kuuman näkönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo Taavitsainen oli ihan paska!!! Mitä tää kehu on? Suu ammollaan viuhuu tollukka 😁
Hän on aina niin hermostuneen oloinen. Huono itsetunto vai mikä lie. Ei jatkoon !
Vetää julkisuudessa aina sitä mukapositiivista "naama hampaita täynnä" - rooliaan. Ei ole koskaan oma itsensä.
Edis, ah! Pitkästä aikaa joku positiivisesti yllättänyt henkilö telkkarissa. Urheilija on tottunut treenaamaan ja kova treenimotivaatio näkyi loistavana tanssina. En malta odottaa noiden seuraavia tansseja!
Tuure sai yllättävän vaimeat kommentit tuomareilta. Mun silmään tanssi näytti ihan pätevältä. Eikö Tuuren omalaatuinen luonne oikein pure tuomaristoon?
Taavitsainen. Todella rasittava pölöttäjä. Puhuu ja puhuu ja suu käy ammollaan koko ajan. En jaksaisi noin levottoman höpöttävän tyhjäpään seuraa. Tanssikin keskinkertaista.
Lotta oli aika vaisu. Niin tanssissaan kuin olemuksessaan.
Pekka on ihana persoona! Paras biisivalinta. Hyvin näytti tanssikin lähtevän. Kehityskelpoinen.
Aki oli jäykkä, mutta miehekäs tanssija.
Muiden tansseja en nähnyt tai ei jääneet mieleen!
Huh, olipas tuo nyrkkeilijä kuuma. Hän ja Hannes 👍
Vierailija kirjoitti:
Miksi tolla Taavitsaisella ei pysy suu kiinni? Ai niin, jos ei pidä tekohymyä huulilla niin koko naama roikkuu...
Tää on niin totta mutta en voi antaa yläpeukkua koska itselläni olisi sama vaiva! Onneksi kukaan ei pyydä telkkariin heilumaan.
Jos laittaisin sen Anskun kultapuvun päälleni niin näyttäisin ihan suklaamunalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin totta mutta en voi antaa yläpeukkua koska itselläni olisi sama vaiva! Onneksi kukaan ei pyydä telkkariin heilumaan.
No voi sitä hymyillä hillitymmin, suu kiinni. Taavitsainen näyttää ammottavalla kestohymyllään lähinnä mielenvikaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lotta huonoin??? Miten?
Liian nuori ja kaunis. Ärsyttää toinen jalka haudassa olevia tuomareita.
Vaikkei ole tanssitaitoa tai rytmitajua, niin siitä akrobatiasta olisi pitänyt antaa pisteitä. Varmasti taitavampi tempuissa kuin monet noista ammattitanssijoista. Ihmisillä on tanssijoinakin eri vahvuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijä, suurin rooli uuden Tuntemattoman Vanhala.
Asiasta toiseen. Toivottavasti näyttävät tvs itsenäisyyspäivänä tuon uusimman tuntemattoman. Eikä aina vanhinta.
Näinpä. Mäkin voisin silloin katsoakin Tuntemattoman sotilaan. Ei oo vielä kertaakaan kiinnostanu kattoa sitä.
Liian nuori ja kaunis. Ärsyttää toinen jalka haudassa olevia tuomareita.