Oudoin asia, jonka perusteella mies on luullut että olet kiinnostunut hänestä?
Saa toki kertoa myös toisinpäin, eli mitä viatonta elettä olette luulleet flirtiksi?
Kommentit (161)
Tuttu viestillä: Moi, mites menee? En oo nähny sua pitkään aikaan paikassa X
Minä: Moi moi, vähän tylsää on mutta mikäs tässä, (selitys miksi en ole ollut paikassa X)
Myöhemmin mies väitti että "tylsää" on koodinimi sille että hänen pitäisi tulla minun kämppääni harrastamaan seksiä. :D
Hääkellot pauhaa naisten päissä(än) lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein työtäni eli olin ystävällinen, hymyilin ja katsoin silmiin puhuessani. Kaupan kassalla jo aikoinaan ja myöhemmin pankissa. Vähän noloa ja hämmentävää, kun keski-ikäiset miehet kiikuttaa rakkauskirjeitä ja pyytää soittaan. Hämmentävää koska en todellakaan yrittänyt flirttailla.
Tämä. Pitäisi vaan olla tyly.
Juu. Paitsi että sitten saat kuulla jatkuvasti
"Hei mikset sä hymyile?"
"Miks oot noin äkäinen/surullinen?"
"No hymyile nyt vähän!"
Mrh.
”Voisit joskus hymyilläkin etkä aina vaan mököttää”. Teet niin tai näin, aina väärinpäin. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Minä: Moi moi, vähän tylsää on mutta mikäs tässä, (selitys miksi en ole ollut paikassa X)Myöhemmin mies väitti että "tylsää" on koodinimi sille että hänen pitäisi tulla minun kämppääni harrastamaan seksiä. :D
No tuliko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä: Moi moi, vähän tylsää on mutta mikäs tässä, (selitys miksi en ole ollut paikassa X)Myöhemmin mies väitti että "tylsää" on koodinimi sille että hänen pitäisi tulla minun kämppääni harrastamaan seksiä. :D
No tuliko?
Ei :D (ap)
Vierailija kirjoitti:
;) -hymiön käyttö...
Tai ilmeisesti hymiöiden käyttö ylipäätään. Etenkin jos ovat nauruhymiöitä. Tuleeko niistä jotenkin liian "eloisa" kuva, vai mikä siinä on? Olen opetellut käyttämään vain jotain neutraaleja hymiöitä tiettyjen miesten kanssa, kun käsittävät toisinaan väärin oikein tarkoituksella.
No siitä ku kirjoitan Vauva.fi:hin.
Kunhan kuvittelette vaan liikoja. Menisitte töihin tekin.
Ruskeat silmät. Niillä kun katsoo, miehet luulee että kutsu käy. "Et sä muuten olis katsonut mua silleen!"
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksien mukaan miehet kuvittelevat että naisten asiallinen/mukava käytös on flirttailua.
http://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.1177/147470491401200510
http://psycnet.apa.org/record/1982-32628-001
https://pdfs.semanticscholar.org/a1af/39a6164c5512325b3587299848045e849…
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköisiä naisia tähän ketjuun oikein kommentoi? Kiinnostaisi tietää. Minulla ihan tavallisen näköisellä naisella ei ole tuollaisia ongelmia, en saa minkäänlaista huomiota miehiltä yhtään missään tilanteessa. Jos ei humalaisten sössötyksiä kerran viiteen vuoteen lasketa, siinäpä se. Ei ole miehiä pörräämässä ympärillä, joita täytyisi koko ajan olla pois hätistelemässä. Kyllä minä näen sen niin, että tämänkaltaiset ongelmat ovat viehättävien naisten päänvaiva.
Kyllä se vaiva on ainoastaan tietynlaisten miesten päässä.
Mulla on kaverimies, joka luulee joka kassatytön ja vastaantulijan olevan häneen lääpällään, ulkonäöstä viis. Kerran naureskeli lähi-Alepan myyjälle, joka on sellainen hieman pyöreä ihan tavallisen näköinen tyttö, että mitä se oikein kuvittelee, kun hänelle flirttailee. Että eihän sen ulkonäkö mitenkään riitä. Siinä sitten muut on vaikeina ympärillä, että ihan totta, ei luule mitään vaan työtään vain tekee.
Ja näillä miehillä on tosiaan pokkaa lausua ääneen näitä harhojaan. Niin kohteelle kuin muillekin. Olen itsekin ollut ihan ymmälläni parin kanssa - paras oli tyyppi, joka kirjoitteli mun kanssa samassa Facebook-päivityksessä yhteisen kaverin seinällä ja siitä tarrasi kiinni, että olisin kiinnostunut. Pommitti viestillä hullun lailla ja suuttui lopulta, kun olin johtanut häntä muka harhaan. Vaikka olin tehnyt alusta asti jopa hävettävän selväksi, että mulla on aviomies.
Olin käytännössä samassa työpaikassa JA samassa facebook-ryhmässä! En edes tiedä olinko puhunut tyypin kanssa tyyliin ehkä kerran joskus kaksi sanaa.
Nää on näitä ikuisia 15-vuotiaiden juttuja.
Olin kuullut, että mies korjaa polkupyöriä halvalla, joten kysyin korjaisiko hän minun pyöräni.
Onnettomuus ja kauppa-avun pyytäminen. Naapurin mies näköjään luulee, että nyt kun toivun luunmurtumasta, olen "helpommin lähestyttävä"? Hän on myös tyyppiä ankeuttaja, ja silmästä silmään ollessamme haukkuu minua. Muuten lähettelee lemmekkäitä viestejä. Olen ihan pihalla, mitä siellä päässä voi liikkua.
Terveenä olin kuulemma vaikeasti lähestyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin kerran porukalla baarissa. Paikalla oli mm. siskoni poikaystävän kaveri, jonka tiesin entuudestaan nimeltä ja ulkonäöltä. En muista, että ikinä olisin kuitenkaan edes puheissa ollut hänen kanssaan, eikä koko sälli kyllä kiinnostanutkaan pätkän vertaa. Illan mittaan satuimme sitten jäämään pariksi minuutiksi kahden isoon pöytään, kun muut olivat baaritiskillä tai vessassa ja kuka missäkin. Silloin hän loihe lausumaan minulle ensimmäiset sanansa sinä iltana ja ilmoitti, että valitettavasti hän on kihloissa, joten mitään ei voi tapahtua. Kyllä siinä leuka putosi lattiiaan, kun en ollut mielestäni todellakaan antanut mitään vinkkiä siitä, että voisin olla kiinnostunut hänestä.
Joillakuilla miehillä on kyllä tuota pokkaa ja itsetuntoa.
Ei se varmaan edes ollut kihloissa.
Poika itse ei luullut, mutta siskonsa. Oltiinko 11 vai 12, kun kaverini muutamaa vuotta vanhempi veli tuli isänsä luota pitkästä aikaa käymään paikkakunnalla ja oli muuttunut murrosiän myötä miehisempään suuntaan. Siskonsa itse ihastui tähän, mutta joutui projisoimaan sen meihin, kun se oli tabu. Hän sitten totesi meille, että hän kyllä tietää meidän olevan ihastunut veljeensä. Tiedostin jo siihen aikaan olevani lesbo, enkä kyllä heteronakaan olisi nähnyt mitään apinannäköisessä juntissa, mutta annoin kaverini pitää fantasiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksien mukaan miehet kuvittelevat että naisten asiallinen/mukava käytös on flirttailua.
http://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.1177/147470491401200510
http://psycnet.apa.org/record/1982-32628-001
https://pdfs.semanticscholar.org/a1af/39a6164c5512325b3587299848045e849…
Ja kiinnostunut nainen luulee lähettävänsä miehelle "täysin selviä" signaaleja...(eli pitäisi olla ajatustenlukija)
En todellakaan ole mikään kaunotar, joskaan en mikään hirveä rumiluskaan, mutta jatkuvasti tulee näitä (tässäkin ketjussa useaan otteeseen mainittuja) väärinkäsityksiä ihan vain, jos on ollut perusystävällinen. Olen välitön ja ehkä vähän pulppuileva toisinaan, kaiketi osa käsittää tällaisen käytöksen kiinnostuneena, vaikka se on vain perusluonteeni. Monesti olen yrittänyt miettiä, että mikähän käytöksessäni on olevinaan niin flirttiä, ja olen myös yrittänyt jotenkin "vaientaa" itseäni. Mutta olen kyllä sitä mieltä, että aivan liian moni mies on vain syntynyt maailmaan, jossa kaikki naiset heitä muka haluaisivat, ja projisoivat tätä sitten jokaisessa normaalissakin tilanteessa. Auta armias jos naurat jonkun miehen vitsille, siinähän hääkellot jo pauhaavat taustalla.