Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia, jonka perusteella mies on luullut että olet kiinnostunut hänestä?

Vierailija
23.09.2018 |

Saa toki kertoa myös toisinpäin, eli mitä viatonta elettä olette luulleet flirtiksi?

Kommentit (161)

Vierailija
21/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantyyppistä, outoa "houkuttelua" netissä...mies vihjaa olevansa arvoituksellinen ja luonteikas eikä mikään tavan heppu..luulee että uteliaisuuttaan nainen ottaisi selville mistä arvoituksesta on kysymys. Toinen kehuu niin kauniiksi että varmasti on miehiä jonoksi asti eikä hänen viestinsä edes saa huomiota mutta laittaapahan nyt kuitenkin edes kokeeksi.

Vierailija
22/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen hakeutui jatkuvasti seuraani ja tuijotteli. Minä typerä luulin, että olisi ollut kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollut asiakaspalvelutyössä ystävällinen,hymyillyt,katsonut silmiin..ihan niinkuin kaikkia asiakkaita kohtaan, niin jotkut luulevat sitten vähän liikoja.

Toinen asia se, että olen vältellyt pariakin yli-innokasta miestä jotka ovat olleet sellaisia että ei voisi vähempää kiinnostaa. En ole ollut yhteydessä ja vältellyt kohtaamasta, niin nämä ovat tulkinneet niin että esitän vaikeasti tavoiteltavaa ja innostuneet lisää.

Joo toi välttely on yllättävän tehokas "iskutekniikka"... toinen on ns luusereille ystävällisyys, kun ovat tottuneet tylyyn käytökseen naisilta, niin perusystävällisyys tulkitaan flirttailuksi..

Ihan samalla lailla kyllä naiset menee sekaisin pelkästä katseesta tai ystävällisyydestä. Näkee, että moni lähtisi puskaan panemaan kun vain ehdottaisit. Some-aikana ihmiset ovat kaikkein yksinäisimpiä.

Tähän on lisättävä, että esim viimeksi kun olin baarissa niin nainen tuli ihan suoraan kysymään, että lähdenkö nussimaan. Joo taisin pari kertaa katsoa silmiin kun käveltiin toisiamme vastaan, mutta en minä sitä niin ajatellut että luuliko se nyt sen takia että olen kiinnostunut. Näitä viestejä (miinus pari viestiä) lukiessa aloin arvostamaan häntä ihmisenä, vaikka en ollutkaan kiinnostunut.

Se, että joku lähestyy tarkoittaa että hän on kiinnostunut. Ei, että on luulee toisen olevan kiinnostunut. Pitäisikö miesten odottaa siis aina naiselta jotain sekavaa merkkiä ennenkuin uskaltaa itse kiinnostua? :D

Vierailija
24/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Mistä sen tietää onko aspan ystävällisyys muutakin kuin ystävällistä asiakaspalvelua?

Eräässä kaupassa missä käyn on töissä nuori nainen mikä flirttailee,söpöstelee ym. Mulle ja pari kertaa olen huomannut että se selvästi tuijottaa jostain hyllyjen välistä.

Hieman hämmentävää kun olen huomattavasti vanhempi eikä naiset ikinä kiinnitä minuun mitään huomiota, yleensä saankin aina paskaa palvelua.

Kuule, jos se on liian hyvää ollakseen totta niin ei se sitä varmastikaan silloin ole. Se kassaneito muistaa jonkun sun nolon ostoksen/kömmellyksen/aukinaisen sepaluksen ja hölmön, kuolaposkella himoavan katseen ja nauraa sulle.

Älä välitä, sillä on varmaan tylsää töissä ja hei - ainakin se selvästi muistaa sut!

Vierailija
25/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Mistä sen tietää onko aspan ystävällisyys muutakin kuin ystävällistä asiakaspalvelua?

Eräässä kaupassa missä käyn on töissä nuori nainen mikä flirttailee,söpöstelee ym. Mulle ja pari kertaa olen huomannut että se selvästi tuijottaa jostain hyllyjen välistä.

Hieman hämmentävää kun olen huomattavasti vanhempi eikä naiset ikinä kiinnitä minuun mitään huomiota, yleensä saankin aina paskaa palvelua.

Kuule, jos se on liian hyvää ollakseen totta niin ei se sitä varmastikaan silloin ole. Se kassaneito muistaa jonkun sun nolon ostoksen/kömmellyksen/aukinaisen sepaluksen ja hölmön, kuolaposkella himoavan katseen ja nauraa sulle.

Älä välitä, sillä on varmaan tylsää töissä ja hei - ainakin se selvästi muistaa sut!

Katkera, ilkeä palstakurppa löytyi.

Vierailija
26/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan samaa sarjaa, mutta tuli mieleen;

Eksä majoittui sohvallani (joo, huono idea!). Kun tulin suihkusta ulos, hän seisoi oven takana ilkialasti, muna tanassa. Kun kysyin, miten ihmeessä hän voi edes kuvitella, että enää ikinä ryhtyisin puuhiin hänen kanssaan, hän vetosi siihen, että mulla oli vihreät housut! Hän tietenkin tulkitsi sen niin, että näytän vihreää valoa hänelle...

🤣

Vierailija
27/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti tiedä.

Tämä ihminen on sellainen, jota oikeastaan vihaan (hän on yhden läheiseni ex/mikälie-kaveri, väkivaltainen ja inhottava). Hänellä on muutenkin kaikenlaisia suuruuskuvitelmia itsestään, kuvittelisi siis varmaan ihan mistä tahansa syystä, että häneen ollaan rakastuttu. On kuvitellut niin muistakin kuin minusta. Omalla kohdallani en keksi oikein muuta syytä kuin katseen välttelyn ja koko ihmisen välttelyn.

Vierailija
28/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Tämä on hyvin helposti ratkaistu tilanne. Todennäköisesti aspan ystävällisyys ei ole mitään muuta kuin hyvää asiakaspalvelua, joten ei koskaan kannata olettaa sen olevan muuta. Ole siis tyytyväinen että saat ystävällistä palvelua ja hymyile ja tervehdi takaisin kun hän hymyilee ja tervehtii, mutta älä tee sen enempää. Ja näin ongelmasi on ratkaistu. 😊

Vierailija
29/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ystävällinen kaikille, puhun paljon ja nauran. Nyt olen huomannut, kun olen keski-ikäinen, että nuoremmat miehet ujuttaa keskustelyihinsa aina vaimonsa tai tyttöystävänsä tyyliin " mun VAIMO sanoi". Taitavat luulla minua puumaksi, vaikkei mua vois oikeesti vähempää kiinnostaa. Yksikin mies työpaikalla oli kuin peura ajovaloissa kun puhuin sille niitä näitä. Nuorempana en tällaista huomannut. En siis heitä mitään kaksimielidtä läppää, jos joku niin luulee, puhun samalla lailla naistenkin kanssa.

Vierailija
30/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanitetaan samaa bändiä ja hän tuli sen perusteella juttelemaan. Keskustelen musiikista ihan mielelläni ja hän kai ymmärsi tämän niin, että olen hänestä kiinnostunut. Ihan yli 20v ollaan molemmat.

Vierailija
31/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mistä edellisellä tunnilla oli puhuttu, olin ollut kipeänä. Tämän mies tulkitsi kiinnostukseksi, ja jatkoi viesteillä pommittamista ja soittelua, yritti pyytää kahville/elokuviin/syömään yms.

Ei auttanut että oli tiennyt jo ennen, että en ole miehistä kiinnostunut. Ei auttanut, että näki minut treffeillä naisen kanssa, tai jatkuva kieltäytymiseni ja selkeä sanomiseni, ettei hällä ole mitään mahiksia. Ei sitten YHTIKÄS mikään, koska olinhan kerran hänelle "tekstaillut".

Ihme pipipää.

Vierailija
32/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Tämä on hyvin helposti ratkaistu tilanne. Todennäköisesti aspan ystävällisyys ei ole mitään muuta kuin hyvää asiakaspalvelua, joten ei koskaan kannata olettaa sen olevan muuta. Ole siis tyytyväinen että saat ystävällistä palvelua ja hymyile ja tervehdi takaisin kun hän hymyilee ja tervehtii, mutta älä tee sen enempää. Ja näin ongelmasi on ratkaistu. 😊

Näin se varmaan onkin, mutta nuo selvät salakatselut hyllyjen välistä vaan mietityttävät.

Olenhan kuitenkin epäilyttävä ällö kuolaava setämies palstamammojen mielestä, vikka käyttäydyn aina kohteliaasti ja asiallisesti.

Vierailija
33/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa yksi poika oli kertonut, että olen hänestä kiinnostunut, koska aina tuijotan häntä. Oli kertonut näin koko jääkiekkojoukkueelleen, jonka muilta jäseniltä tämän kuulin. Paitsi etten tietysti ollut koskaan edes huomannut tai tuijottanut koko ihmistä. En tiedä miksi luuli niin.

Yliopistossa olin useilla luennoilla samojen ihmisten kanssa opintokokonaisuuteen liittyen. Pari kertaa kysyin samalta pojalta luentosalia (joka välillä vaihteli) ja juttelin pari sanaa diipadaapaa siinä odotellessa. Tämän johdosta hän ilmoitti minulle, että kiitos mutta ei kiitos, olen kihloissa :D

Vierailija
34/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan vaan juhlissa juttelin hänen kanssaan, olin aidosti kiinnostunut hänen uratarinastaan ja sanoinkin ihaillen "ohhoh" ja "vau" aina välillä. Hän tulkitsi sen flirtiksi, eli aika pienestä niin voi luulla.

Oon muuten myös ollut tilanteissa, että tuttu tai puolituttu mies on ollut minulle korostetun tympeä, vähätellyt koko ajan kertomiani juttuja tai äyskinyt ihan suoraan "ei vois vähempää kiinnostaa". Pariin näistä miehistä olen törmännyt myöhemmin, ja kumpikin pyyteli anteeksi aiempaa tylyyttään. Toinen sanoi, ettei ollut vain halunnut minun luulevan, että hän olisi minusta kiinnostunut; toinen taas kertoi, ettei halunnut tyttöystävänsä ajattelevan hänen flirttailevan kanssani. Eli aika helposti pelkkä ystävällinen juttelu näköjään tulkitaan iskemiseksi.

Vierailija
35/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Näin se varmaan onkin, mutta nuo selvät salakatselut hyllyjen välistä vaan mietityttävät.

Olenhan kuitenkin epäilyttävä ällö kuolaava setämies palstamammojen mielestä, vikka käyttäydyn aina kohteliaasti ja asiallisesti.

Epäilee sinua myymälävarkaaksi.

Vierailija
36/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Ehkä se on vain hänen tyylinsä. Eikä kaikki kiinnostus ole välttämättä seksuaalista. Toki hän saattaa sinut  pistää merkille ja pitää sinusta erityisesti. Ehkä esimerkiksi muitutat hänen isäänsä tai pappaansa ja hän kokee sinut siksi jotenkin herttaiseksi. Kyllä mullakin on vakkariasiakkaista muutama suosikki joiden käytös on esimerkiksi todella kohteliasta tai heissä on jotain muuta miellyttävää. Palvelen heitä yleensä todella iloisesti ja ystävällisesti, en silti koe heitä haluttavina ollenkaan.

Vierailija
37/161 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen työkaveri tulkitsi kiinnostuksen merkiksi sen, että  "ryntäsin" aina työpäivän jälkeen ulos jotta ehtisin hänen kanssaan yhtäaikaa pyörätelineelle ! Enkä todellakaan rynnännyt, liikuin kyllä ripeästi koska pti ehtiä hakemaan lapsi tarhasta. En pyörän lukkoa avatessani edes kiinnittänyt huomiota 

siihen, kuka vieressä räpelsi oman pyöränsä kanssa...

Vierailija
38/161 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies antoi mulle baarissa pusun poskelle. En reagoinut mitenkään, miehen kommentti: "älä nyt ala kuvittelee et mä oisin kiinnostunu susta." Öh, en kuvitellutkaan. Sitä paitsi mies ei ollut yhtään mun makuun, pikemminkin ällötti että koski muhun.

Vierailija
39/161 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehillehän ei oikeasti saisi jutella ollenkaan tai ne tulkitsee heti kiinnostusta. Mulle on usein käynyt niin, että olen ollut perusystävällinen työkaverille/kaverinkaverille/tuntemattomalle kadulla ja se on luullut, että olen siihen rakastunut. Ja mä en todellakaan ole mikään flirtti tai turhankikattelija, ihan asiallinen ja kohtelias vain.

Lemppari on ehkä se tapaus, kun joskus aikoinaan nähtiin ohimennen kaupungilla porukka kaverin opiskelukavereita (joita en itse tuntenut ollenkaan) ja myöhemmin joku niistä miehistä oli mun kaverille sanonut, että kertoo mulle terveisinä hänen olevan kihloissa. Että kun olin kuulemma katsonut häntä ”silleen”. Tota, en edes muista koko tyyppiä! Emme vaihtaneet sanaakaan enkä todellakaan muista katsoneeni yhtään ketään heistä tarkemmin - tai ainakaan muista, miltä kukaan näytti.

Mistä miehillä edes on itseluottamusta kuvitella näitä? En mä ainakaan ikinä ajattele, että joku mulle kohtelias olisi musta mitenkään kiinnostunut! Kai se on pakko laittaa suu suppuun ja katse maahan, niin ei tule näitä kiusallisia väärinkäsityksiä.

Vierailija
40/161 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt ootte sinkkuja täällä AV:lla valittamassa yksinäisyydestänne?

Taidat olla yksi näistä liikoja luulleista miehistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän