Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia, jonka perusteella mies on luullut että olet kiinnostunut hänestä?

Vierailija
23.09.2018 |

Saa toki kertoa myös toisinpäin, eli mitä viatonta elettä olette luulleet flirtiksi?

Kommentit (161)

Vierailija
1/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein työtäni eli olin ystävällinen, hymyilin ja katsoin silmiin puhuessani. Kaupan kassalla jo aikoinaan ja myöhemmin pankissa. Vähän noloa ja hämmentävää, kun keski-ikäiset miehet kiikuttaa rakkauskirjeitä ja pyytää soittaan. Hämmentävää koska en todellakaan yrittänyt flirttailla.

Vierailija
2/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tarvii kuin katsoa ystävällisesti silmiin pari sek.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kerran kännissä suihin.

Vierailija
4/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla oli ongelmia käsiensä motoriikan kanssa. Kaadoin hänelle yleensä kupin teetä taukohuoneessa. Eli "olin kiinnostunut".

Vierailija
5/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luulee normaalia asiakaspalvelutilannetta flirtiksi ja virkahymyä panokutsuksi. Piti hälyttää vartijat viemään mokoma pois. Varmaan joku "Hopeakettu" -tyyppinen avohoitotapaus.

Vierailija
6/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin työkaverille vampyyrinhammaskarkkeja, koska olimme jutelleet vaahtokarkeista.

Hän luuli, että olen hänestä kiinnostunut. 

En ollut, vaan pidin hampaita huvittavina.

Vierailija
7/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut asiakaspalvelutyössä ystävällinen,hymyillyt,katsonut silmiin..ihan niinkuin kaikkia asiakkaita kohtaan, niin jotkut luulevat sitten vähän liikoja.

Toinen asia se, että olen vältellyt pariakin yli-innokasta miestä jotka ovat olleet sellaisia että ei voisi vähempää kiinnostaa. En ole ollut yhteydessä ja vältellyt kohtaamasta, niin nämä ovat tulkinneet niin että esitän vaikeasti tavoiteltavaa ja innostuneet lisää.

Vierailija
8/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin hymyilemään ja nauramaan.

Vierailija
9/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti-naisena riittää kun olen ystävällinen ja kohtelias miehelle, tämä tulkitaan kiinnostukseksi.

Vierailija
10/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein työtäni eli olin ystävällinen, hymyilin ja katsoin silmiin puhuessani. Kaupan kassalla jo aikoinaan ja myöhemmin pankissa. Vähän noloa ja hämmentävää, kun keski-ikäiset miehet kiikuttaa rakkauskirjeitä ja pyytää soittaan. Hämmentävää koska en todellakaan yrittänyt flirttailla.

Tämä. Pitäisi vaan olla tyly.

Vierailija
11/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan samaa sarjaa, mutta tuli mieleen;

Eksä majoittui sohvallani (joo, huono idea!). Kun tulin suihkusta ulos, hän seisoi oven takana ilkialasti, muna tanassa. Kun kysyin, miten ihmeessä hän voi edes kuvitella, että enää ikinä ryhtyisin puuhiin hänen kanssaan, hän vetosi siihen, että mulla oli vihreät housut! Hän tietenkin tulkitsi sen niin, että näytän vihreää valoa hänelle...

Vierailija
12/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy, juttelu, nauru on yleensä riittänyt että moni mies on kuvitellut omiaan. Ilmeisesti pitäisi olla töykeä ja naama norsunv***lla etteivät kuvittelisi niin paljon.

Vierailija
13/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme muuttamassa puolison kanssa uuteen asuntoon. Naapurin mies tuli sitten ystävällisesti auttamaan painavampien tavaroiden kanssa. Noh, minä sitten hymyilin hänelle kiitokseksi, mistä hän ilmeisesti päätteli vähän liikoja.

Vierailija
14/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt ootte sinkkuja täällä AV:lla valittamassa yksinäisyydestänne?

Vierailija
15/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollut asiakaspalvelutyössä ystävällinen,hymyillyt,katsonut silmiin..ihan niinkuin kaikkia asiakkaita kohtaan, niin jotkut luulevat sitten vähän liikoja.

Toinen asia se, että olen vältellyt pariakin yli-innokasta miestä jotka ovat olleet sellaisia että ei voisi vähempää kiinnostaa. En ole ollut yhteydessä ja vältellyt kohtaamasta, niin nämä ovat tulkinneet niin että esitän vaikeasti tavoiteltavaa ja innostuneet lisää.

Joo toi välttely on yllättävän tehokas "iskutekniikka"... toinen on ns luusereille ystävällisyys, kun ovat tottuneet tylyyn käytökseen naisilta, niin perusystävällisyys tulkitaan flirttailuksi..

Vierailija
16/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo toi välttely on yllättävän tehokas "iskutekniikka"... toinen on ns luusereille ystävällisyys, kun ovat tottuneet tylyyn käytökseen naisilta, niin perusystävällisyys tulkitaan flirttailuksi..

Vierailija
17/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla lailla kyllä naiset menee sekaisin pelkästä katseesta tai ystävällisyydestä. Näkee, että moni lähtisi puskaan panemaan kun vain ehdottaisit. Some-aikana ihmiset ovat kaikkein yksinäisimpiä.

Vierailija
18/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan samaa sarjaa, mutta tuli mieleen;

Eksä majoittui sohvallani (joo, huono idea!). Kun tulin suihkusta ulos, hän seisoi oven takana ilkialasti, muna tanassa. Kun kysyin, miten ihmeessä hän voi edes kuvitella, että enää ikinä ryhtyisin puuhiin hänen kanssaan, hän vetosi siihen, että mulla oli vihreät housut! Hän tietenkin tulkitsi sen niin, että näytän vihreää valoa hänelle...

Apua 😂😂

19/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla Mäkelänkadulla asuva mies luuli minun yrittävän iskeä häntä, koska hankkiuduin aina hänen lähelleen.

Saattaa olla, että julkinen liikenne liittyi liikkeisiin enemmän kuin tämä kerrostalon ikkunasta kyyläävä hyypiö, jonka koko olemassaolo paljastui vasta hänen suudeltuaan minua niskaan.

Ruutuvihkossa näkyi milloin olin "pyrkinyt näkemään miestä" eli siis odotellut pysäkillä.

Vierailija
20/161 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tietää onko aspan ystävällisyys muutakin kuin ystävällistä asiakaspalvelua?

Eräässä kaupassa missä käyn on töissä nuori nainen mikä flirttailee,söpöstelee ym. Mulle ja pari kertaa olen huomannut että se selvästi tuijottaa jostain hyllyjen välistä.

Hieman hämmentävää kun olen huomattavasti vanhempi eikä naiset ikinä kiinnitä minuun mitään huomiota, yleensä saankin aina paskaa palvelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan