Kenen filmitähden mukaan lähtisit vaikka tässä, nyt ja heti? Mitä tekisitte, jos saisit itse päättää?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Sam Heughanin laittaisin pukeutumaan kilttiin ja käyttämään parhainta skottiaksenttiaan, sen jälkeen lähdettäis kiertelemään Skotlannin ylämaita ja yövyttäis jossain ihanassa vanhassa kivimajatalossa, jonka vällyjen välissä takkatulen loimutessa kurkattais sinne kiltin alle.
Historiallisten sarjojen hengessä: tänne Tadhg Murphy kapteeni Ned Lowna. Ensin kokeiltaisiin, kuinka nopeasti tikarilla saa ratkottua vaatteet, ja sen jälkeen loppuyö selvitettäisiin, voiko ihmisen todella [...] henkihieveriin. Sillä hyvällä tavalla.
Aidan Turner olisi ihana. Mentäisiin Tallinnaan, otettaisiin siellä hotellihuone ja oltaisiin sängyssä pari päivää.
Vierailija kirjoitti:
Sam Heughanin laittaisin pukeutumaan kilttiin ja käyttämään parhainta skottiaksenttiaan, sen jälkeen lähdettäis kiertelemään Skotlannin ylämaita ja yövyttäis jossain ihanassa vanhassa kivimajatalossa, jonka vällyjen välissä takkatulen loimutessa kurkattais sinne kiltin alle.
Varastan ja vastaan saman
Toinen vaihtoehto olisi Jason Momoa, jonka kanssa viettäisin hauskan päivän vaikka Havaijilla vaeltaen ja jutellen. Vaikuttaa hauskalta tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Antti Reini
Mikael Persbrand
Mikael Persbrand on tosi hyvännäköinen.
Mel Gibson, on ollut mun fanituksen kohde tosi kauan 😘😍 Vanhahan hän jo on, mutta en minäkään nuortunut ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti Reini
Mikael PersbrandMikael Persbrand on tosi hyvännäköinen.
Mikael on kans yks mun idoleistani ja käy samaan nimimerkkiin M&M
John Malkovich vietiin mun nenän edestä. Vien sitten Jeff Bridgesin virvelöimään.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nimiä.
Ei sellaista löydykään. Julkkikset ovat turn-off koska en itse halua julkisuuteen mistään syystä.
Hannes Suomisen kanssa tangoa tanssimaan.
Charlie Hunnamin matkaan lähtisin ihan minne vain.
Hän on jo kuollut, mutta mä haluaisin viedä Carolyn Jonesin johonkin viettämään iltaa ja juttelemaan. En tiedä miksi, mutta hän vaikutti ihmiseltä johon olisi ollut erittäin mielenkiintoista tutustua ja oikeastaan kaikki, jotka häntä on jotenkin kommentoineet ovat sanoneet, että hän oli kultaisin ihminen ikinä.
Scarlett Johanssonin kanssa kuuma lesboseksiä.
Kääk mä en tunne puoliakaan mainituista nimistä! Koska mä putosin kelkasta?
Mikael Persbrandin silmiä olisi kiva tuijottaa.
Joko nuori richard gere tai matt damon..
Jason Momoan kanssa mentäisiin mökille kutuhommiin. Lauri Tilkasenkin kelpuuttaisin.
Anthony Hopkinsin kanssa voitais ottaa muutama alkoholipitoinen ja keskustella elämästä.
Tom Hanks. Katsoisimme jotain historiallisia dokumentteja, ehkä joisimme muutaman oluen, jotain naposteltavaa voisi myös olla, vaikka pistaasipähkinöitä. Tietysti kommentoisimme dokumentteja jne.
Ihan kavereina vaan.
Nuori Helmut Berger tai nuori Alain Delon. Seikkailtaisiin tuntemattomissa, hylätyissä, synkissä rauniossa ja harrastettaisiin paheellisia, mutta niin nautinnollisia asioita.
Oho onpas se vanhentunut