Kenen filmitähden mukaan lähtisit vaikka tässä, nyt ja heti? Mitä tekisitte, jos saisit itse päättää?
Kommentit (69)
Mä voisi lähteä Lars Monsenin kanssa Huippuvuorille patikoimaan.
Idris Elban kanssa tunnelmalliselle illalliselle.
Chris Pratt.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c2/Chris_Pratt_b…
Suutelisin ja nauttisin hänen kanssaan kaikesta romanttisesta. Ottaisin itseni vaikka heti Passengers elokuvan Jennifer Lawrencen rooliin. Ja tietysti tuo kaikki olisi totta <3 Ja saisimme lapsia ja lööv lööv lööv :D
Jon Hamm, jos olis sinkku. Pitkä viikonloppu hotellin sviitissä. Myöhäisiä aamiaisia ja ruokaa huonepalvelusta ja paljon läheisyyttä. Ahh..
Colin Farrell,ahhhhh...sensuroitu mitä tekisin.
Onneks kukaan ei vienyt Darylia! Eli Norman Reedus. Veisin hänet ensin saunaan tai ainakin suihkuun, kun se näyttää sieltä, ettei paljoa harrasta :))) tai se on Daryl-hahmo, kyllä Norm entisenä mallina ja Helena Christensenin exänä varmaan pesytyy oikeasti.
Sitten mentäisiin kissakahvilaan ja sitten varmaan moottoripyöräilemään! Mulle riittäisi ihan tollanen yhdessäolo, tässä iässä!
Vierailija kirjoitti:
Ryan Reynoldsin, jos hän olisi sinkku ja lapseton. Muistuttaa ulkoisesti erästä toista miestä, josta pidän. Ja niin, ei kai sitä tarvii selitellä, mitä haluaisin tehdä.
Täysin sama.
Satu Silvon kanssa vaikka vain viroa opiskelemaan.