Kenen filmitähden mukaan lähtisit vaikka tässä, nyt ja heti? Mitä tekisitte, jos saisit itse päättää?
Kommentit (69)
Roadtrip jossain Skotlannin nummilla Sean Conneryn kanssa.
Matt LeBlanc, kyllä te tiedätte mitä ensimmäisenä ;D
Deeku kirjoitti:
Jenna Jamesonin kanssa kotiin.
Kyllä, hänen kotonaan kynttiläillallisille ja ovesta poistuessani antaisin hänelle suukon kämmenselälle.
Leonardo DiCaprion kanssa keskustelisin Suomen metsien tilanteesta ja pyytäisin apua korpien suojeluun. Siksi hän, kun on aiemminkin ottanut kantaa niihin ja hänellä on hyvä ote mediaan. Olisin järkyttynyt jos hän ehdottelisi mitään muuta, mutta olen varmoilla mielin että saisin olla asialinjalla ja rauhassa kun hänen makuunsa ovat pitkäsääriset huippumallit.
Jos yksikään filmitähti alkaisi ehdotella minulle, niin hänen tähtisäteilynsä välittömästi laskisi. Häntäheikit ovat kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Leonardo DiCaprion kanssa keskustelisin Suomen metsien tilanteesta ja pyytäisin apua korpien suojeluun. Siksi hän, kun on aiemminkin ottanut kantaa niihin ja hänellä on hyvä ote mediaan. Olisin järkyttynyt jos hän ehdottelisi mitään muuta, mutta olen varmoilla mielin että saisin olla asialinjalla ja rauhassa kun hänen makuunsa ovat pitkäsääriset huippumallit.
Jos yksikään filmitähti alkaisi ehdotella minulle, niin hänen tähtisäteilynsä välittömästi laskisi. Häntäheikit ovat kuraa.
Juu, ei huolta, taitaa se DiCaprio olla enemmän kiinnostunut miehistä.
Andrew Garfield....syötäis hyvin hyvän viinin kera ja sen jälkeen vaikka luksushotellin parhaaseen sviittiin peuhaamaan koko yöksi.
John Malkovichin kanssa syvällistä keskustelua ravintolaillallisella.
Jude Law:n mukaan lähtisin, jonnekkin harraste teatteriin.
Jeff Bridgesin kanssa lähtisin mielelläni parille huurteiselle turisemaan syntyjä syviä.
Halle Berry. Ja ihan kaikki kävisi.
lucy liun kanssa voisin lähteä ulos ja voin kokeilla että miltä hänen panemisensa tuntuisi. toki hän on vanha, mutten nyt huonomuistisena muista kenenkään muun tähtösen nimeä.
Sam Heughanin laittaisin pukeutumaan kilttiin ja käyttämään parhainta skottiaksenttiaan, sen jälkeen lähdettäis kiertelemään Skotlannin ylämaita ja yövyttäis jossain ihanassa vanhassa kivimajatalossa, jonka vällyjen välissä takkatulen loimutessa kurkattais sinne kiltin alle.
Jamie Jewitt (Love island uk) ei ole kyllä filmitähti, mutta mukaan lähtisin..
Jos elettäis 70-lukua, veisin Al Pacinon kynttiläillalliselle ja sitten makuuhuoneeseen. Oon aina kuolannut sitä niissä kahdessa ensimmäisessä Kummisetä-leffassa.
Matt Damon, Me mentäis ensin pitkälle lenkille, sen jälkeen mökillä saunaan ja uimaan. Grillattais (vege) makkaraa ja juotais oluet. Sit nukkumaan vanhalle kapealle hetekalle takkatulen ääreen.
Vierailija kirjoitti:
Matt Bomer, melkeinpä mikä vaan aktiviteetti kelpaisi.
Ai esim. gay-por..on katsominen?
Mä lähtisin Jennifer Lawrencen kanssa sen kotiin ja panisin sitä pyllyyn aamuun asti. Ilman kumia.
Ryan Reynoldsin, jos hän olisi sinkku ja lapseton. Muistuttaa ulkoisesti erästä toista miestä, josta pidän. Ja niin, ei kai sitä tarvii selitellä, mitä haluaisin tehdä.