Olen vähän päälle 30v kokematon mies...
Kommentit (56)
Ketään ei kiinnosta, ei niin ketään.
Syytätkö tilanteesta itsesi vai (kaikkia maailman) naisia?
Vierailija kirjoitti:
Miehenä sanon, että alkaa tuollainen olla jo toivoton tapaus ja tilanne naisten osalta. Ei sillä, että sinua haluaisin haukkua, sillä itse olen melkein samassa veneessä. Ikää vain vähän vähemmän.
Vähän näin pelkään mutta toivottavasti olen väärässä.
ap
On niitä kokemattomia naisiakin - ja osalla on kokemusta vain esim. yhdestä.
Vai onko asia aloittajalle ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Syytätkö tilanteesta itsesi vai (kaikkia maailman) naisia?
Aikalailla itsessä kyllä vika.
ap
Itse 25v ja kokematon. Uskallan silti väittää, että olen toivottomampi tapaus kuin AP.
Mistä luulet tämän johtuvan, kokemattomuuden siis?
Yritätkö tutustua ihmisiin? Itse olen 25v kokematon nainen ja oma vikahan tämä on kun olen koko ajan kotona ja todella ujo, joten en tutustu uusiin ihmisiin. Minua nyt ei haittaisi yhtään, vaikka mieskin olisi kokematon, mutta eihän sitä tutustu heihinkään kun en ikinä käy missään. Heh.
Vierailija kirjoitti:
On se paisunut päässä aika isoksi ongelmaksi, monen muun jutun ohella.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mt-ongelmia, masennusta, ujoutta, sosiaalisten tilanteiden pelkoa, jännitän paljon ja ahdistaa jne.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mt-ongelmia, masennusta, ujoutta, sosiaalisten tilanteiden pelkoa, jännitän paljon ja ahdistaa jne.
ap
Eikö näin nettiaikana löytäisi naisista kohtalotovereita, koska heitäkin varmasti on :)
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei haittaa naisen kokemattomuus tai vähäinen kokemus. Sen sijaan naisille on suoranainen kauhistus miehen kokemattomuus.
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö tutustua ihmisiin? Itse olen 25v kokematon nainen ja oma vikahan tämä on kun olen koko ajan kotona ja todella ujo, joten en tutustu uusiin ihmisiin. Minua nyt ei haittaisi yhtään, vaikka mieskin olisi kokematon, mutta eihän sitä tutustu heihinkään kun en ikinä käy missään. Heh.
Empä juuri yritä, kumminkin nauraisivat kun kertoisin itsestäni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Eikö näin nettiaikana löytäisi naisista kohtalotovereita, koska heitäkin varmasti on :)
Kyllä varmaankin mutta mistä, ei näitä asioita itsestään kukaan luonnolisesti halua mainostaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kyllä varmaankin mutta mistä, ei näitä asioita itsestään kukaan luonnolisesti halua mainostaa.
ap
Niinpä, pitäisi olla kokemattomille joku oma treffisivusto. Tosin mitenköhän se käytännössä toimisi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei haittaa naisen kokemattomuus tai vähäinen kokemus. Sen sijaan naisille on suoranainen kauhistus miehen kokemattomuus.
Ei pidä paikkaansa. Kaikki naiset eivät ole keskenään samanlaisia; elämäntavoissa sekä -arvoissa on suuria eroja.
Ujot ihmiset! Miksi pidätte toisia ihmisiä niin pelottavina, että ette uskalla jutella/lähestyä heitä? Mikä tekee sosiaalisesta tilanteesta yhden maailman pelottavimmista asioista teille? Vrt. sodat, vakavat sairaudet...
Kysyn puhtaasta mielenkiinnosta ja halusta ymmärtää. Itselläni ujo poika eikä hänkään osaa selittää.
Ootko bi-curious?
19-v futiskundi
Vierailija kirjoitti:
Ootko bi-curious?
19-v futiskundi
En.
ap
Miehenä sanon, että alkaa tuollainen olla jo toivoton tapaus ja tilanne naisten osalta. Ei sillä, että sinua haluaisin haukkua, sillä itse olen melkein samassa veneessä. Ikää vain vähän vähemmän.