Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttää kun en laihdu...

Vierailija
23.09.2018 |

Olen monta viikkoa syönyt selvästi vähemmän kuin yleensä mutta ei näy missään!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kiinnittäisit huomion siihen ruuan sisältöön.

Vierailija
2/14 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitäkin juuri olen tehnyt ja vaihtanut esim kaikki maitotuotteet juustot jne vähärasvaisiksi ja lopettanut karkin syönnin. Ei mitään hyötyä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt vieläkin enemmän kuin kulutat. 

Vierailija
4/14 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän kuin kulutat. Todella helppoa! 

Vierailija
5/14 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitäkin juuri olen tehnyt ja vaihtanut esim kaikki maitotuotteet juustot jne vähärasvaisiksi ja lopettanut karkin syönnin. Ei mitään hyötyä :(

Vähärasvaiset tuotteet eivät laihduta, päinvastoin. Jospa ihan oikeasti selvittäisit, mitä kannattaa syödä. Voisit laihtuakin, kun ruoka on sitä, mitä tarvitset.

Vierailija
6/14 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkimullehetinyt ,tai lopetan dieetin ennen iltaa,kakku on jo pöydällä

Vierailija
7/14 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda vähärasvaiset tuotteet. Syö oikeaa ruokaa. Useita aterioita päivässä, mutta pienempiä annoksia. Kuitenkin niin, että olet kylläinen. Silloin et ajattele sitä ruokaa jatkuvasti. Laihduin 10 kiloa ihan itsestään. Ja paino laskee edelleen.

Vierailija
8/14 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa..itse jos vähennän kalorimäärää niin paino putoaa heti. Täs kohtaa olen voittanut geenilotossa 😁

Vierailija
9/14 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda vähärasvaiset tuotteet. Syö oikeaa ruokaa. Useita aterioita päivässä, mutta pienempiä annoksia. Kuitenkin niin, että olet kylläinen. Silloin et ajattele sitä ruokaa jatkuvasti. Laihduin 10 kiloa ihan itsestään. Ja paino laskee edelleen.

Mä lihoisin tuolla taktiikalla :) Mutta joo, lihon äärimmäisen helposti, siksi syön vain kaksi kertaa päivässä normaalielämässä. Silloinkaan annoskoko ei ole mikään iso. Mun lapset eivät voi käsittää, miten en muka jaksa syödä kerralla enempää, no en jaksa, enkä voi. Nälästä kärsin tavallaan koko ajan.

Vierailija
10/14 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot geenit ja kroppa rakastaa kerätä rasvaa. Ikuiseen läskiyteen olen tuomittu :( t. Ap

Vierailija
11/14 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonot geenit ja kroppa rakastaa kerätä rasvaa. Ikuiseen läskiyteen olen tuomittu :( t. Ap

Syö vähemmän kuin kulutat. Ei kenenkään kroppa voi fysiikan lakeja vastustaa. Äläkä käytä tekosyitä.

Vierailija
12/14 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lihoisin tuolla taktiikalla :) Mutta joo, lihon äärimmäisen helposti, siksi syön vain kaksi kertaa päivässä normaalielämässä. Silloinkaan annoskoko ei ole mikään iso. Mun lapset eivät voi käsittää, miten en muka jaksa syödä kerralla enempää, no en jaksa, enkä voi. Nälästä kärsin tavallaan koko ajan.

Sepä se, kärsit jatkuvasta nälästä. Syö useammin kunnollista ruokaa.

Vierailija
13/14 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et ole. Nyt otat tosissasi, tsemppiä!

Vierailija
14/14 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se, kärsit jatkuvasta nälästä. Syö useammin kunnollista ruokaa.

Taisin kyllä mainita, että silloin lihon. En tiedä mistä johtuu, mutta elimistölleni tapahtuo jotain pian 20v sitten esikoista odottaessanni, eikä palannut ennalleen. Olen kyllä testannut, siksi tiedän, että lihon, jos syön useammin.

Olen tottunut tähän, ei tämä mua haittaa mitenkään. En ole edes ärtyisä tms vaikka nälkä aina onkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi