Koska tuo Sipilän hymy hyytyy?
Kommentit (56)
Jos hyytyisi niin kyllä te siitäkin keksisitte jotain haukuttavaa. "Hyi, mikä yrmy tosikko juntti, kyllä näkee et on jostain kempeleestä kotoisin, tommonen vielä suomen pääministerinä, hyiiii, hyiiiiii..."
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen elokuva paha päivä.
Ei ku rankka päivä
Minuakin huolestuttaa. Pääministeri tuntuu pitävän negatiivisen palautteen jatkuvaa vyöryä ihan normitilanteena ja vääntää siitä jopa vitsiä. Olen todella alkanut pohtimaan miten on mahdollista, että hän onnistuu sulkemaan todellisuuden kokonaan pois. Olisikohan jonkinlaista dissosiaatiohäiriötä?
Keksinyt keinon v.. Tuilla suomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin huolestuttaa. Pääministeri tuntuu pitävän negatiivisen palautteen jatkuvaa vyöryä ihan normitilanteena ja vääntää siitä jopa vitsiä. Olen todella alkanut pohtimaan miten on mahdollista, että hän onnistuu sulkemaan todellisuuden kokonaan pois. Olisikohan jonkinlaista dissosiaatiohäiriötä?
Joku böörnautti
Sipilä on joutunut itselleen ylivoimaiseen tehtävään ja kompensoi sitä ottamalla teflonpintaisen ylirauhallisen roolin, joka nyt alkaa rakoilla, koska se on feikki rooli. Ihminen ei voi enempäänsä teeskennellä, vaikka kuinka yrittäisi. Oma minä alkaa tunkea esiin väkisin.
Musta tuntuu, ettei sitä juuri naurata. Hymy on väkinäinen ja katse surumielinen.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, ettei sitä juuri naurata. Hymy on väkinäinen ja katse surumielinen.
No just sellainen, että pitää olla varuillaan.
Yrittäjänä vain tottunut että projektit viedään aikataululla maaliin ja eduskunnan jahkailu ja vastaan hangoittelu ilman pätevää syytä sitten saa ärsyyntymään.
Kun valheet suupielistä taas alkaa valumaan.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjänä vain tottunut että projektit viedään aikataululla maaliin ja eduskunnan jahkailu ja vastaan hangoittelu ilman pätevää syytä sitten saa ärsyyntymään.
Unohtanut vaan, että nyt ei ole omistaja eikä saa yksin määräillä, eikä uhkailut auta.
Kaiken kaikkiaan tämä pm on osoittautunut moraalittomaksi ja hankalaksi tapaukseksi. Olen alkanut tuntemaan erittäin syvää halveksuntaa ja epäluottamusta häntä kohtaan. Hänen puhetapansakin aiheuttaa minulle hylkimisreaktion. Vaalit on onneksi tulossa.
Suomi ei ole yritys, vaikka kuinka hymyilyttäisi.
Se ei hyydy koskaan. On ottanut messiaan roolin, minä, vain minä pystyn pelastamaan Suomen.