Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska tuo Sipilän hymy hyytyy?

Vierailija
23.09.2018 |

Vähän pelottavaa. Onkohan kaikki ok?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei hyydy koskaan. On ottanut messiaan roolin, minä, vain minä pystyn pelastamaan Suomen.

Ei Suomen, vaan rikkaat hän haluaa pelastaa pieneltäkin "köyhtymiseltä"kasaamalla porukoineen heille lisää köyhien rahoja.

Vierailija
22/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä meidän siskojen ja veljienkään ja sukupuolettomien pitäisi jeesata ja Juhalle uusi ammatti. Jo hymy kertoo, että nyt menee ja lujaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneella on kakkanen loppu.

Vierailija
24/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei hymyilyttäisi, tyhmien kansalaisten avulla junaillut huippudiilit sukulaisille, uskonveljille ja hyvävelijärjestölle.

Työt kun loppuu tulee rahaa ovista ja ikkunoista.

Vierailija
25/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On uskovainen, niillä tuo ilme

Sipilä EI ole mikään uskovainen - oikea uskovainen ei ikinä riistäisi köyhiä niin törkeästi, kun hän joukkoineen tekee ja tosiaan vielä hymyssä suin!

Vierailija
26/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä pokkaa hymyillä.

Vierailija
27/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi ei ole yritys, vaikka kuinka hymyilyttäisi.

Ei niin, mutta tämä luulee sen olevan - sanoo köyhille: Tulos tai ulos!

Vierailija
28/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sillä pokkaa hymyillä.

Mutta eikö tuo hymy ole jo aika maaninen ja entäs tuo lasittunut katse???

Vierailija
29/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän pelottavaa. Onkohan kaikki ok?

No ei ole - nytkö sen vasta huomaat?

Vierailija
30/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin huolestuttaa. Pääministeri tuntuu pitävän negatiivisen palautteen jatkuvaa vyöryä ihan normitilanteena ja vääntää siitä jopa vitsiä. Olen todella alkanut pohtimaan miten on mahdollista, että hän onnistuu sulkemaan todellisuuden kokonaan pois. Olisikohan jonkinlaista dissosiaatiohäiriötä?

Niin sanoo olevansa kutosen arvoinen pääministeri - tajuaa siis realiteetit, mutta... Hymy senkun levenee, pelottavaa.

Vierailija
31/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On uskovainen, niillä tuo ilme

Äläpäs sekoita häntä meihin köyhiin ja Raamatun mukaan eläviin uskiksiin - tekojensa osoituksella hän ei ole Jumalaa nähnytkään.

Vierailija
32/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pitkä soteparta. 😟

Yrittääkö piilotella itseään parran takana - mitäs mieltä olette miehet?

Vierailija
33/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Håmå se on.

Onko todisteita?

Vierailija
34/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin huolestuttaa. Pääministeri tuntuu pitävän negatiivisen palautteen jatkuvaa vyöryä ihan normitilanteena ja vääntää siitä jopa vitsiä. Olen todella alkanut pohtimaan miten on mahdollista, että hän onnistuu sulkemaan todellisuuden kokonaan pois. Olisikohan jonkinlaista dissosiaatiohäiriötä?

Varmaan melko rankkaa hommaa tuo pääministerin pesti. Katainenkin paloi loppuun. Eihän siinä voi jokaista asiaa miettiä, ei ehtisi nukkua. Tämä siis mitenkään ottamatta kantaa hallituksen päätöksiin - kiittääkö niistä ikinä kukaan, minkään hallituksen päätöksistä? Parannusehdotuksia?

Vierailija
35/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan melko rankkaa hommaa tuo pääministerin pesti. Katainenkin paloi loppuun. Eihän siinä voi jokaista asiaa miettiä, ei ehtisi nukkua. Tämä siis mitenkään ottamatta kantaa hallituksen päätöksiin - kiittääkö niistä ikinä kukaan, minkään hallituksen päätöksistä? Parannusehdotuksia?

Rikkaat kyllä kiittelee, kun Juha-Roope on taas lapioinut heille vuorellisen viissatasia Suomi Oy:ltä, mutta köyhät kiroaa köyhdyttäjäänsä.

Vierailija
36/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Sipilän ”bolshevistinen rauhallisuus” ihmetyttää: ”Toivottavasti media ei hämäänny”

|

KESKUSTAN PUOLUEKOKOUS

Pääministeri, keskustan puheenjohtaja Juha Sipilän perjantaina käyttämä viittaus ”bolshevistiseen rauhallisuuteen” on herättänyt ihmetystä.

–Viedään tämä nyt vaan bolshevistisella rauhallisuudella maaliin, Sipilä totesi sote-uudistukseen liittyen avauspuheessaan keskustan puoluekokouksessa.

Lue lisää: Juha Sipilä vakuuttaa vievänsä soten maaliin: ”Näemme vielä monta näytelmää”

–Toivottavasti media ei hämäänny ja keskity tenttaamaan Sipilältä siitä, mitä "bolshevistinen rauhallisuus" tarkoittaa. Paljon olennaisempaa on selvittää, miten sote-mallin perustuslailliset ongelmat korjataan ja miten sillä saavutetaan alkuperäiset tavoitteet, vihreiden kansanedustaja Krista Mikkonen kommentoi Twitterissä.

SDP:n kansanedustaja Erkki Tuomioja kuvailee Sipilän lausuntoa hämmentäväksi vertaukseksi.

–Juha Sipilä on siirtynyt johtoon kisassa siitä kuka keksii hämmentävimmän poliittisen vertauksen. Täältä oppositiostakin on mahdollista syytä yhtyä toivomukseen "bolshevistisesta" rauhasta Sipilän hallitukselle, hän kirjoittaa Facebookissa.

Historian tutkija Jouko Kokkonen näkee Sipilän heitossa myös ongelmia.

–Ei hyvää kerro pääministerin historiatietoisuudesta. Väkisin veivät "enemmistöläiset" maaliin asiansa. Saattaapi tuntua monista "maalaisliittolaisista" aikamoiselta vertaukselta, hän tviittaa.

–Bolsevikit olivat itse asiassa vähemmistö 1918, mutta estivät Venäjän perustuslakia säätävän kansalliskokouksen kokoontumisen asein, Kokkonen jatkaa.

Sipilä itse selitti käyttämänsä termin tarkoittavan äärimmäistä rauhallisuutta.

-Se on termi, jota olen käyttänyt 30 vuotta. Se tarkoittaa äärimmäistä rauhallisuutta. Mulla ei sille termille ole sen kummempaa historiaa, hän totesi IL-TV:lle.

Vasemmistoliiton Tampereen valtuustoryhmän puheenjohtaja Mikko Aaltonen sanoo, että bolshevismi ei tuo mieleen erityisesti rauhallisuutta.

–Pääministeri Juha Sipilä on sanonut, että ”Suomelle tärkeintä on uudistuksen aikaansaaminen – viedään tämä nyt vaan bolševistisella rauhallisuudella maaliin”. Mitä tämä tarkoittaa? Minulle bolshevismi ei tuo mieleen erityisesti rauhallisuutta, hän tviittaa.

UUDEN SUOMEN BLOGIT

Luetuimmat uutiset

Nyt

Tänään

Tällä viikolla

Soini-äänestyksestä raivostuneen Juha Sipilän ulostulo: ”Olen rauhallinen mies, mutta minullakin on rajani

Soini-äänestyksestä raivostuneen Juha Sipilän ulostulo: ”Olen rauhallinen mies, mutta minullakin on rajani”

Vierailija
37/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä valitsi sanansa väärin - diktaattoriko jo luulee olevansa?

On tainut mennä k*si rajusti päähän ja elää jossakin toisessa todellisuudessa jo.

Vierailija
38/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nyt olisi sai kun paikka.

T. Huolestuneet kansalaiset

Vierailija
39/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauslomaa pidempään.

Vierailija