Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko AV:lla kiusaavia ihmisiä viedä oikeuteen?

Vierailija
23.09.2018 |

Ihan randomi kysymys.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi rikos?

Vierailija
2/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä lista siitä ainakin tulee. xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kunniaasi on loukattu sinut nimeten, niin voit. Jos sinua keljuttaa, kun sinulle irvaillaan ja olet anonyymi, niin et voi. Et myöskään voi viestiesi poistattelusta haastaa ketään oikeuteen.

Vierailija
4/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
5/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sua on kiusannut?

Älä ole täällä josset kestä kritiikkiä kirjoittamaasi.

Vierailija
6/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti sanoo av:llä lapsiaan paskapäiksi joku kokee sen itsensä kiusaamisena ja haluaa tehdä kunnianloukkauksesta syytteen :D

Vierailija
7/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan aina poliisille minua ärsyttävistä ja loukkaavista jutuista. Ne on nettikiusaamista ja se on rikos. Itsehän kirjoittelen tänne uhkauksia mutta oletan että koska en kerro ketä uhkaan ja millä vaan vain vihjailen, niin ei ongelmaa.

Vierailija
8/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nettimaailmassa ei kannata enää luulla että ollaan anonyymejä. Siltähän se näyttää näin päällisin puolin, mutta kai te tiedätte kuinka paljon tietoa meistä kerätään evästeiden, IP osoitteen ym. juttujen välityksellä. Google tietää ja isoveli valvoo. Tuskin kukaan on enää piilossa, vaikka luulee niin. En ikinä käyttäydy arvojeni vastaisesti netissäkään.

Vierailija
9/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välilä kyllä viestit on sitä tasoa, että toivoisi et vastaus on joo... Luulen kuitenkin et oikeasti ei, eli suosittelen sulkemaan sivuston siinä vaiheessa, kun tulee turhan paha mieli! Itsekin olen niin tehnyt, auttaa ;)

Vierailija
10/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa sarjaa kuin rikosilmoituksen tekeminen Facebook-bannista

#elämämkolu

Vierailija
11/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän banni on ihan täysin riittävä rangaistus.

Vierailija
12/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä, jos voisi. Täällä on paljon pahoinvoivia etupäässä naisia ja ihmettelen, miksi kiusaavat toisia.

Vierailija
13/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nettimaailmassa ei kannata enää luulla että ollaan anonyymejä. Siltähän se näyttää näin päällisin puolin, mutta kai te tiedätte kuinka paljon tietoa meistä kerätään evästeiden, IP osoitteen ym. juttujen välityksellä. Google tietää ja isoveli valvoo. Tuskin kukaan on enää piilossa, vaikka luulee niin. En ikinä käyttäydy arvojeni vastaisesti netissäkään.

Ei kai siinä jos googlet keräilee, mutta sitten voi vähän harmittaa kun joku hakkeroi niiden palvelimet ja saa nämä tiedot käsiinsä. Kuvitella, mitä sitten tapahtuisi jos tuolla olisi joku paha tyyppi jolla on tiedossa tarkkaan ketä olette ja mitä olette kirjoitelleet nettiin ikinä. Luultavasti moni olisi valmis myymään vaikka äitinsä, ettei ne tiedot näkisi päivänvaloa, joten hieno tienestikonsti rikollisille.

Vierailija
14/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tää on joku kivikissan aloitus.

Vierailija
15/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sulle kaikki nauraisi ja pitäisi sua herkkänahkaisesta pellenä jos sen tekisit.

Vierailija
16/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Itse olen saanut tuomion tällä palstalla tekemästäni nettikiusaamisesta.

Vierailija
17/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlaisia noiden muita kiusaavien äitien lapset on?

Vierailija
18/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollekin anonyymille tulee mieleen haastaa oikeuteen toinen anonyyminä kirjoitteleva, niin suosittelisin ihan vaan jättävän palstailut väliin vähäksi aikaa ja keskittyvän muihin asioihin. Ei tää nyt noin vakavaa voi olla.

Vierailija
19/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Itse olen saanut tuomion tällä palstalla tekemästäni nettikiusaamisesta.

Miksi sinä kiusasit?

Vierailija
20/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jollekin anonyymille tulee mieleen haastaa oikeuteen toinen anonyyminä kirjoitteleva, niin suosittelisin ihan vaan jättävän palstailut väliin vähäksi aikaa ja keskittyvän muihin asioihin. Ei tää nyt noin vakavaa voi olla.

Vaikka sinä et pidä kiusaamista vakavana niin joku muu voi pitää. Itse esimerkiksi pystyn saamaan anonyymien IP-osoitteet selville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi