Mies lähti lomailemaan äitinsä kanssa
Mies osti äidilleen lomamatkan Espanjaan ja lomailee nyt siellä hänen kanssaan. Minä täällä kahden lapsen kanssa pyöritän arkea yksin sillä välin. :(
Kommentit (20)
Käyttäydyit niin huonosti edellisellä lomamatkalla, että miestäsi nolotti ankarasti. Vähempi viinaksia ja patoutumien purkamista ensi kerralla, kun taas pääset mukaan.
Olet miehesi lasten äiti etkä miehesi äiti, sinunko sinne Espanjaan olisi pitänyt lähteä, HÄ
Niin meilläkin kerran tapahtui ja ajatus oli minun. Miehen isä kuoli muutama vuosi sitten ja anopista tuli hyvin yksinäinen. Appivanhemmat olivat ennen apen sairastumista ja kuolemaa matkustelleet jonkun verran, mutta yksinään anoppi ei tohtinut reissuun lähteä, eikä myöskään missään senioriporukassa.
Niinpä mies lähti äitinsä kanssa reissuun ja siitä tulikin tosi hyvä reissu molempien mielestä. Äiti ja poika olivat löytäneet toisensa uudelleen ja olivat jutelleet hyvin paljon kaikesta reissun aikana. Siihen mukaan vielä lämpö, nähtävyydet, hyvä ruoka ja rentous, niin molemmille loma oli todella paikallaan. Minulla ja kouluikäisillä lapsilla oli kotona myös mukavaa ja kaikki hoitui ongelmitta.
Selvästikään asioista ei ole yhdessä sovittu ja se on se ongelma eikä lomamatka. Koet, että sinua ei arvosteta tai sinusta ei välitetä ja sitähän se on, jos noista asioista ei yhdessä sovita. Jos esim. olet kaivannut yhteistä matkaa ja sitä vastoin miehesi lähtee äitinsä kanssa ja teidän lomamatka jää välistä, niin sapettaahan se ja tuntuu pahalta.
Kasva aikuiseksi. Älä kiukuttele tuollaisesta asiasta.
Miksei koko perhe voinut lähteä ja miehen äiti mukaan?
Mikä ongelma tässä nyt on? Oletko kenties mustasukkainen, kun miehelläsi on muutakin elämää kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
Miksei koko perhe voinut lähteä ja miehen äiti mukaan?
Koska niin mies kuin anoppilaan ei jaksa katsoa 24/7 kolmea naama väärinpäin olevaa kersaa. Ap on niistä se pahin märisijä. Mieskin tarvitsee välillä lomaa perheestään ja varsinkin vaimostaan. Koulussa olevien lasten lomat saattavat olla myös erittäin hankalia järjestää fiksusti niin, että he eivät jää opetuksessa jälkeen.
Onko miehesi vienyt sinua koskaan matkalle?
Vierailija kirjoitti:
Selvästikään asioista ei ole yhdessä sovittu ja se on se ongelma eikä lomamatka. Koet, että sinua ei arvosteta tai sinusta ei välitetä ja sitähän se on, jos noista asioista ei yhdessä sovita. Jos esim. olet kaivannut yhteistä matkaa ja sitä vastoin miehesi lähtee äitinsä kanssa ja teidän lomamatka jää välistä, niin sapettaahan se ja tuntuu pahalta.
Hyi yrjö mikä viesti.
Vierailija kirjoitti:
Tai onko ap vienyt koskaan miestään matkalle?
Vierailija kirjoitti:
Mene sinäkin oman isäsi kanssa?
Tai jonkun muun miehen kanssa. Toki jätät muksusi kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mies osti äidilleen lomamatkan Espanjaan ja lomailee nyt siellä hänen kanssaan. Minä täällä kahden lapsen kanssa pyöritän arkea yksin sillä välin. :(
Minkä ikäiset lapset ovat? Onko teillä erityisen vaikeaa pärjätä kotona ilman miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai onko ap vienyt koskaan miestään matkalle?
Niinpä. Ap lähtisi varmasti hyvin mielellään miehen maksamalle matkalle, hankkisi laukullisen uusia lumppujakin mukaan ja maksattaisi koko lystin miehellä.
Nyt ap voi alkaa säästämään ja vie miehensä vaikka ensi keväänä jollekin matkalle. Maksu tulee ihan itse tienatuista rahoista luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla siellä ylimääräinen mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla siellä ylimääräinen mies?
Eikä muka muilla ole?
Mikä tässä on ongelmana? Mukavaa viikkoa sinulle ja lapsille ja myös miehellesi äitinsä kanssa lomareissulla.