Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa elämän tarkoitus mielestänne?

Vierailija
22.09.2018 |

Mikä on elämän tarkoitus? kuinka tyhjyys, ei mikään, teki koko maailman?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtää, että on olemassa kaiken Luoja ja että ihminen omassa viisaudessaan ei pysty järkeilyllään koskaan tätä täysin käsittämään, vaikka kuinka yrittäisi. Lisääntyminen tuntuu olevan kaiken elollisen tärkeimpiä, jos ei tärkein tarkoitus.

Vierailija
22/24 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtää, että on olemassa kaiken Luoja ja että ihminen omassa viisaudessaan ei pysty järkeilyllään koskaan tätä täysin käsittämään, vaikka kuinka yrittäisi. Lisääntyminen tuntuu olevan kaiken elollisen tärkeimpiä, jos ei tärkein tarkoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämän tarkoitus on Jumalan lapseksi pääseminen.

Eikös uskikset opeta, että me kaikki olemme Jumalan lapsia. Miksi sitten sellaiseksi pitäisi erikseen päästä?

Raamatussa puhutaan uudestisyntymisestä. Kun puhutaan Jumalan lapseudesta, se ei ole vain joku kaunopuheinen ilmaisu, vaan kirjaimellinen todellisuus. Uudestisyntymässä, kun tullaan uskoon ja käydään kasteella, tullaan osalliseksi Jumalallisesta luonnosta kun saadaan Pyhän Henki ja osallisuus Jeesuksen ruumiiseen.

Vierailija
24/24 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan kunnian kirkastaminen kasvamalla siksi ihmiseksi, joksi hän on minut tarkoittanut. (vs. minä-minä-minä -elämä)

Tätä edellyttää tietty suhde häneen, koska en millään omin voimin kirkasta Jumalaa.

Kristitty saa armosta tämän lahjan, mikä erottaa kristinuskon muista uskonnoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi