Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro nyt ihmeessä abortin intomielinen kieltäjä, miten toisten naisten abortit vaikuttavat elämääsi?

Vierailija
22.09.2018 |

Minua ei näet kiinnosta pätkän vertaa jonkin toisen naisen abortti.
Asiahan ei edes kuulu muille kuin naiselle itselleen.

Kommentit (262)

Vierailija
101/262 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muiden ihmisten kuolemantuomiot maailmalla vaikuttavat sinun elämääsi?

Vähän eri asia kun on kyse ajattelevista ihmisistä, joiden kärsimys (tieto kuolemasta) kestää paljon kauemmin kuin alkion/sikiön, jolle ei sitä synny laisinkaan.

Vierailija
102/262 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä sivulla on kuvia abortoiduista sikiöistä jos joku haluaa/uskaltaa katsoa: https://www.abortionno.org/abortion-photos/nggallery/page/1

Eipä noissa ollut mitään ihmeellistä. Paistetaan keskilämmöllä runsaassa voissa rapeaksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/262 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmästi aseteltu kysymys. Ei jonkun tuntemattoman ihmisen raiskauskaan vaikuta suoraan minuun, mutta vääryyden tapahtuminen ahdistaa joka tapauksessa. 

Minusta on jännää että aborteista puhutaan kuin ne olisivat joku välttämätön paha. Seksin harrastamisessa  on aina "riski" tulla raskaaksi. Vastustan abortteja sillä poikkeuksella että mielestäni jos raiskauksesta tulee raskaaksi niin lupa aborttiin tuli myöntää. Nämä tapaukset ovat kuitenkin täysin marginaalitapauksia eikä niitä tule käyttää argumentteina muiden tapausten puolesta.

Kysymys oli juuri niin oikein aseteltu kuin vain voi, koska ei sulle todellakaan kuulu kenenkään abortti, kun et ole se nainen, joka sen teetättää. Sinä elät vain ja ainoastaan omaa elämääsi, mutta sinulle joku toinen nainen on se toinen ihminen, joka ei elä sinun elämääsi, ja hän saa päättää oman elämänsä suhteen tässä asiassa juuri niin kuin itse haluaa sinulta kysymättä, mutta tuot julki kuitenkin sen, että abortti sinua korpii, jota ihmettelen suuresti, vaikka asia ei sinua kosketa millään muotoa!

Vierailija
104/262 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmästi aseteltu kysymys. Ei jonkun tuntemattoman ihmisen raiskauskaan vaikuta suoraan minuun, mutta vääryyden tapahtuminen ahdistaa joka tapauksessa. 

Minusta on jännää että aborteista puhutaan kuin ne olisivat joku välttämätön paha. Seksin harrastamisessa  on aina "riski" tulla raskaaksi. Vastustan abortteja sillä poikkeuksella että mielestäni jos raiskauksesta tulee raskaaksi niin lupa aborttiin tuli myöntää. Nämä tapaukset ovat kuitenkin täysin marginaalitapauksia eikä niitä tule käyttää argumentteina muiden tapausten puolesta.

No mutta luuletko, että olisi edes pieni teoreettinen mahdollisuus, että tämän johdosta jotkut naiset epätoivossaan päätyisivät tekemään perättömän raiskausilmoituksen? Vai myönnettäisinkö lupa aborttiin vasta, kun mies on kahden vuoden päästä saanut tuomion? Teidän ongelma on se, että te ette osaa kastoa asioita laajasti. Toki jos minä voisin kaikki maailman ihmiset pakottaa käyttämään ehkäisyä, ja kumin hajotessa jälkiehkäsyä (joka on kaikista varhaisin abortti.. paitsi kuparikierukka..eikö se toimi niin, ettei hedelmöittynyt munasolu pääse kiinnittymään kohdun limakalvolle.. eli kuparikierukan käyttäjät ovat sarjamurhaajia! Triggeröitykää!!), mutta valitettavasti ihmiset on aina tehneet ja tulee aina tekemään virheitä. Jos naiset pakotetaan kärsimään nuo virheet nahoissaan, siitä ei seuraa hyvää naisille, ei niille väkisin maailmaan pusketuille vauvoille, ei miehille eikä yhteiskunnalle.

Vierailija
105/262 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Abortit on niin wt touhua kirjoitti:

Sinällään en abortteja vastusta.  Esim raiskaukset, tai lapsi ja äiti vaarassa...

Mutta on se ihan wt hommaa, jos abortin syy on siinä, ettei ole osannut ehkäisystä.

Ja milläkö tavalla? Olen veronmaksaja. Maksa itse aborttis, jos välinpitämättömyyttäs olet raskaaksi tullut, ja käytät aborttia jälkiehkäisynä!

Eli ole itse vastuullinen ehkäisyyn liittyvissä asioissa, niin ei tarvitse abortteja miettiä! <-- tuon yhtälö pitäisi olla aika helppo ymmärtää!!

Ja sitten kun ei ole varaa aborttiin yhteiskunta elättää siitä seuranneen lapsen. Paljon rahaa säästyi?

EHKÄISY, EHKÄISY, EHKÄISY, EHKÄISY, EHKÄISY, EHKÄISY, EHKÄISY, EHKÄISY, EHKÄISY, EHKÄISY, EHKÄISY, EHKÄISY, EHKÄISY, EHKÄISY, EHKÄISY, EHKÄISY, EHKÄISY, EHKÄISY, EHKÄISY, EHKÄISY, EHKÄISY, EHKÄISY, EHKÄISY, EHKÄISY!!!

Huolehtikaa siitä EHKÄISYSTÄ! Niin ette ole siinä paskassa tilanteessa! Voi taivas että tämä EHKÄISY on niin vaikea tajuta, ja hoitaa! 

TAIVAS SENTÄÄN!!!!

SINÄ VOISIT VOUHOTTAESSASI OPPIA EHKÄISYSTÄ SEN TOSIASIAN, ETTEI MIKÄÄN, EIKÄ TUPLANAKAAN KÄYTETTYNÄ OLE SATASEN VARMA EHKÄISEMÄÄN EI-TOIVOTTUA RASKAUTTA!

Vierailija
106/262 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketuttaa vaan se viattomien murhaaminen. Entäs jos joka työpaikalta valittaisiin vuosittain 5 epäsuosituinta ja ammuttais torilla? Sekö olisi ihan fine? Kätevä tapa poistaa liikakansoitusta ja työttömyysongelmaa...

No eikö ketuta viattomien hyväksikäyttö? Puolustatte ennemmin syntymätöntä klönttiä, kuin esim. 11-vuotiasta raskaaksi tullutta tyttöä. Kuvottavaa!!

11-vuotias raskaaksi tullut tyttö on aivan eri asia kuin 99% aborttitapauksista. 11-vuotiaan hyväksikäyttö kuuluu muiden raiskaustapausten kanssa marginaaliseen vähemmistöön aborteista. Heille sen voi hyvin suoda, jos psyyke ei kestä siitä seurannutta raskautta.

No yhtä lailla siinä se ”viaton murhataan” kuin 20v kännipanon seurauksena tehdyssä abortissa. Miten voit hyväksyä sen vaan tietyissä tapauksissa.

Kännipanossa raskaaksi tullut on itse vastuussa omasta virheestään. Raiskattu tai hyväksikäytetty ei ole itse syyllinen omaan raskauteensa. Siinä on vissi ero.

No just, mihin ne sikiön oikeudet nyt jäi?!

Nimenomaan. Jos elämä on aina pyhää siitä hetkestä kun siittiö tunkeutuu munasoluun, ei aborttia voi sallia missään tilansteessa. Sillä jos Matti 52v päättää raiskata Saaran 15v, jumala kaikessa viisaudessaan näki tämän hyväksi ja lapsi on jumalan haluama. Toisaalta jos Matti raiskaisi Liisan 8v, niin tämäkin on hyvä, sillä jumala on viisudessaan nähnyt, että Liisan keho on valmis raskauteen ja siksi jumala antoi Matin raiskata tämän. Ja lapsi on jumalan haluama. Matti voisi tietenkin olla mies, ja raiskattuaan ja hankittuaan tytöt raskaaksi, voisi vaikka ottaa heidät vaimoiksi. Vauvathan ei ole vatsuussa Matin tekosista, joten turha niille on olla vihainen.

Jos jätetään pyhyys-tekijä pois ja puhutaan vain ihmisoikeuksista, miksi Liisan 8v ihmisoikeudet olisivat tärkeämmät kuin vatsassaan kasvavan lapsen? Miksi toinen murhataan vain, koska toiselle saattaa tulla ongelmia? Jos lentokoneeseen tulee ongelma, niin eihän osaa jengistä randomisti heitetä ulos vain koska kone saattaa muuten tippua.

Kätevää jos syntyisi tyttö. Matti voi sitten sitäkin raiskata. Liisa nyt ei ainakaan ole lapsesta kykenevä huolehtimaan niin annetaan se isälleen koska jonkun pitää kantaa vastuu.

Vierailija
107/262 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketuttaa vaan se viattomien murhaaminen. Entäs jos joka työpaikalta valittaisiin vuosittain 5 epäsuosituinta ja ammuttais torilla? Sekö olisi ihan fine? Kätevä tapa poistaa liikakansoitusta ja työttömyysongelmaa...

No eikö ketuta viattomien hyväksikäyttö? Puolustatte ennemmin syntymätöntä klönttiä, kuin esim. 11-vuotiasta raskaaksi tullutta tyttöä. Kuvottavaa!!

11-vuotias raskaaksi tullut tyttö on aivan eri asia kuin 99% aborttitapauksista. 11-vuotiaan hyväksikäyttö kuuluu muiden raiskaustapausten kanssa marginaaliseen vähemmistöön aborteista. Heille sen voi hyvin suoda, jos psyyke ei kestä siitä seurannutta raskautta.

No yhtä lailla siinä se ”viaton murhataan” kuin 20v kännipanon seurauksena tehdyssä abortissa. Miten voit hyväksyä sen vaan tietyissä tapauksissa.

Kännipanossa raskaaksi tullut on itse vastuussa omasta virheestään. Raiskattu tai hyväksikäytetty ei ole itse syyllinen omaan raskauteensa. Siinä on vissi ero.

No just, mihin ne sikiön oikeudet nyt jäi?!

Nimenomaan. Jos elämä on aina pyhää siitä hetkestä kun siittiö tunkeutuu munasoluun, ei aborttia voi sallia missään tilansteessa. Sillä jos Matti 52v päättää raiskata Saaran 15v, jumala kaikessa viisaudessaan näki tämän hyväksi ja lapsi on jumalan haluama. Toisaalta jos Matti raiskaisi Liisan 8v, niin tämäkin on hyvä, sillä jumala on viisudessaan nähnyt, että Liisan keho on valmis raskauteen ja siksi jumala antoi Matin raiskata tämän. Ja lapsi on jumalan haluama. Matti voisi tietenkin olla mies, ja raiskattuaan ja hankittuaan tytöt raskaaksi, voisi vaikka ottaa heidät vaimoiksi. Vauvathan ei ole vatsuussa Matin tekosista, joten turha niille on olla vihainen.

Jos jätetään pyhyys-tekijä pois ja puhutaan vain ihmisoikeuksista, miksi Liisan 8v ihmisoikeudet olisivat tärkeämmät kuin vatsassaan kasvavan lapsen? Miksi toinen murhataan vain, koska toiselle saattaa tulla ongelmia? Jos lentokoneeseen tulee ongelma, niin eihän osaa jengistä randomisti heitetä ulos vain koska kone saattaa muuten tippua.

Kätevää jos syntyisi tyttö. Matti voi sitten sitäkin raiskata. Liisa nyt ei ainakaan ole lapsesta kykenevä huolehtimaan niin annetaan se isälleen koska jonkun pitää kantaa vastuu.

Voi kun ihanaa, lisää pikkujalkoja tepastelemaan maailmaan!

Vierailija
108/262 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muiden ihmisten kuolemantuomiot maailmalla vaikuttavat sinun elämääsi?

Eivät ne vaikutakkaan minun omaan elämääni.

Mutta ei minuun vaikuta miljoonien naisten abortoimisetkaan senkään vertaa kuin mitä joihinkin näyttää vaikuttavan, vaikka ei olisi muuta kuin ei-toivotun raskauden naiselle aiheuttamat välineet housuissaan.

Vierailija
109/262 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia kuuluu lääkärille, terveyden hoitajille, valtiolle, veronmaksajille eikä vähiten sikiön isälle ja varsinkin sikiölle. Kaikkia edellämainittuja se jollain tavallla koskee.

Vierailija
110/262 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo tuossa abortoitujen sikiöiden galleriassa näyttikin olevan elämän pyhyys voimissaan: revittyjä sikiön osia seteleiden ja luottokorttien päälle aseteltuna. Ei ollenkaan sensaatiohakuista tekotaidetta, ei.

Mitä taas Suomessa rahaan tulee, niin vastentahtoisesti synnytetty lapsi tulee yhteiskunnalle helkkarin paljon kalliimmaksi jo raskausaikana kuin abortti. Että rahaan on ihan s**tanan turha vedota.

Naista nyt vain kuuluu rangaista siitä, että harrasti seksiä jonkun isäksi sopimattoman miehen kanssa, ja raskaus ja lapsen synnyttäminen on paras rangaistus! Kovin paljon pahempaa kun ei voisi keksiä. Tiesittekös, että viimeistään sen abortin yhteydessä ja sen jälkeen nainen saa aika kattavan ehkäisyvalistuksen ja melko lailla painostetaan ottamaan jokin mahdollisimman luotettava ehkäisymenetelmä käyttöön. Tiesittekös, että miesten vastuu ehkäisystä taas jätetään.... Niin, naisen vastuulle.

Vierailija
111/262 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mielestäsi seksiä haluavaa naista tulee rangaista lapsella? Siitåhån abortin vastustamisessa on kyse.

Ja etkö ymmärrå ettå kännipanija kantaa vastuunsa ja tekee abortin. Asia hoidettu eikä se kuulu sinulle mitään.

Miten muuten ei koskaan puhuta lapsen isän osuudesta huolehtia omasta lapsestaan? Eihän nainen yksin sitå seksiå harrasta ja raskaudu. Yhtä saastainen paneskelija se mieskin on ja vastuussa teostaan ja seurauksesta. Abortin tilalle ehdotetaan adoptiota. Miksi ihneessä? Miksi mies ei ota yksin huolehdittavakseen omaa lasta, ei kanna vastuuta? No kun on se opiskelu kesken ja työura on vasta lähtenyt käyntiin ja ei tunne olevansa valmis isäksi ja talousasiat ei ole kunnossa ja yhteiselämä laosen äidin kanssa on loppu ja haluan elää vapaata elämää

... niinpä.

No periaatteessa kyllä jos on ei TAJUA EHKÄISYÄ KÄYTTÄÄ!!

Eli vastustat sinulle tuntemattomien naisten abortteja siksi ettå he saavat synnistään rangaistuksen. Kysymys ei ole ollenkaan ihmiselämän kunnioittanisesta. Ei tietenkään.

Abortinvastustajat kyllä varmasti mielellään näkisivät au-lapsen äidin kärsivän. Entisaikaan rapakon takana naimattomilta äideiltä evättiin kivunlievitys, yksin saivat synnyttää, välillä vaan käytiin solvaamassa ja käskemässä pitää pää kiinni. Kovakouraisesti käsiteltiin. Lopussa otettiin vauva pakkohuostaan. Että siitäs saivat. Mitäs menivät antamaan.

Vierailija
112/262 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millö tavalla nainen muuttuu moraalittomaksi, jos hän ehkäisystä huolimatta tulee raskaaksi? Näin käy Suomessa tuhansille naisille vuodessa. Jokainen näistä naisista olisi toivonut, että hänen käyttämänsä ehkäisy toimisi.

Rankaisuna ehkäisyn toimimattomuudesta nainen joutuu käymään läpi henkisesti raskaan ja kivuliaan aborttiprosessin. Samalla, kun muut samaa ehkäisyä käyttäneet ja jopa naisen puoliso voivat jatkaa elämäänsä normaalisti.

Jokainen nainen osaa laskea päivät milloin on mahdollista tulla raskaaksi. Vaikka käyttää ehkäisyä ja ei halua lasta niin voi pidättäytyä yhdynnästä noina päivinä. Ei ole vaikeeta.

Ehkäisyn seurauksena minulla ei ole vieläkään mitään hajua koska ovuloin. Saatikka että sen olisi tiennyt kierukan aikana.

No sitten pitää olla ilman yhdyntää jos ei ole valmis lapseen. Tai käytät tupla ehkäisyä. Tai olet ilman yhdyntää. Seksi ei ole mikään ihmisoikeus.

Mene nyt hevon v...n neuvoinesi!  Puhut koko ajan jostain tuplaehkäisystä kuin mikäkin maailman kaikkien asioiden tietäjä ja hallitsija!  Minä ainakin haluan sekstailla oman aviomieheni kanssa ihan niin paljon kuin haluan, jos vieläkin liki kuusikymppisenä tulisin raskaaksi, niin se olisi aivan aborttitoimenpide edessäni olisipa käytössä olleet vaikkapa triplaehkäisimet, ja ihan kuules sulta ei kysyttäisi sitäkään, että pidä vaan itse omat jalkasi ristissä tai munat pöksyissä tai vain omissa käsissäsi, jos olet mies!

No minulle on ihan sama kuinka monta aborttia teet kunhan maksat itse sen mitä se oikeesti maksaa eli n. 1500€.

Vierailija
113/262 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortin vastustajille lapsi on rangaistus siveettömästä käytöksestä

Taidat olla asian ytimessä vielä puhtaammin kuin tuo, joka mietti kuolemanpelon projisoimista. Eiköhän tässä ole pohjana yritys oikeuttaa oma sietämätön olemassaolo ja selättää moraalin voimin tunne, että ollaan omalle äidille käsittämätön taakka. Että mitäs läks, minä olen viaton. Rankaistaan kaikkia maailman äitejä oman äidin rakkaudettomuudesta.

Ja tokihan sekin vauva oli viaton, syytön omaan syntymäänsä. Mutta kun aikuistuessaan sama vauva valitsee vihan tien, fanatismin ja pahan kylvämisen ympäriinsä, viattomuus hänenkin kohdallaan on muisto vain.

Vierailija
114/262 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mielestäsi seksiä haluavaa naista tulee rangaista lapsella? Siitåhån abortin vastustamisessa on kyse.

Ja etkö ymmärrå ettå kännipanija kantaa vastuunsa ja tekee abortin. Asia hoidettu eikä se kuulu sinulle mitään.

Miten muuten ei koskaan puhuta lapsen isän osuudesta huolehtia omasta lapsestaan? Eihän nainen yksin sitå seksiå harrasta ja raskaudu. Yhtä saastainen paneskelija se mieskin on ja vastuussa teostaan ja seurauksesta. Abortin tilalle ehdotetaan adoptiota. Miksi ihneessä? Miksi mies ei ota yksin huolehdittavakseen omaa lasta, ei kanna vastuuta? No kun on se opiskelu kesken ja työura on vasta lähtenyt käyntiin ja ei tunne olevansa valmis isäksi ja talousasiat ei ole kunnossa ja yhteiselämä laosen äidin kanssa on loppu ja haluan elää vapaata elämää

... niinpä.

Eli vastustat sinulle tuntemattomien naisten abortteja siksi ettå he saavat synnistään rangaistuksen. Kysymys ei ole ollenkaan ihmiselämän kunnioittanisesta. Ei tietenkään.

Ei vaan siitä kun ovat idiootteja.

Vierailija
115/262 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole lapsellinen, tuo on täysin eri asia. Abortissa vastakkain on kaksi tärkeää perustavanlaatuista ihmisoikeutta, naisen oikeus päättää omasta ruumiistaan ja sikiön oikeus jatkaa kehittymistä ihmiseksi. Kenen itsemääräämisoikeus on tuossa sinun esimerkissäsi toisessa vaakakupissa?

Parempi vertaus olisi, saisiko aikuisen ihmisen antaa kuolla jos hänen elossaolonsa vaatisi toisen ihmisen kehon vastentahtoista käyttöä. Ja minä sanoisin siihenkin kyllä. Ihmisellä on oikeus määrätä omasta ruumiistaan vaikka sen oikeuden käyttäminen johtaisi toisen yksilön kuolemaan.

Se vauvako on sen toisen ihmisen kehossa koko loppuelämän? Ei, vaan 9 kk.

Syynä lisäksi se, että se nainen halusi ITSE (raiskaustapaukset on sen verran harvassa) harrastaa seksiä.

Sama kuin mä ajaisin rajua ylinopeutta, asia jota rakastan, mutta kappas kun en voi tehdä sitä:ylinopeus voisi koitua jonkun kuolemaksi.

Vierailija
116/262 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millö tavalla nainen muuttuu moraalittomaksi, jos hän ehkäisystä huolimatta tulee raskaaksi? Näin käy Suomessa tuhansille naisille vuodessa. Jokainen näistä naisista olisi toivonut, että hänen käyttämänsä ehkäisy toimisi.

Rankaisuna ehkäisyn toimimattomuudesta nainen joutuu käymään läpi henkisesti raskaan ja kivuliaan aborttiprosessin. Samalla, kun muut samaa ehkäisyä käyttäneet ja jopa naisen puoliso voivat jatkaa elämäänsä normaalisti.

Jokainen nainen osaa laskea päivät milloin on mahdollista tulla raskaaksi. Vaikka käyttää ehkäisyä ja ei halua lasta niin voi pidättäytyä yhdynnästä noina päivinä. Ei ole vaikeeta.

Ehkäisyn seurauksena minulla ei ole vieläkään mitään hajua koska ovuloin. Saatikka että sen olisi tiennyt kierukan aikana.

No sitten pitää olla ilman yhdyntää jos ei ole valmis lapseen. Tai käytät tupla ehkäisyä. Tai olet ilman yhdyntää. Seksi ei ole mikään ihmisoikeus.

Mene nyt hevon v...n neuvoinesi!  Puhut koko ajan jostain tuplaehkäisystä kuin mikäkin maailman kaikkien asioiden tietäjä ja hallitsija!  Minä ainakin haluan sekstailla oman aviomieheni kanssa ihan niin paljon kuin haluan, jos vieläkin liki kuusikymppisenä tulisin raskaaksi, niin se olisi aivan aborttitoimenpide edessäni olisipa käytössä olleet vaikkapa triplaehkäisimet, ja ihan kuules sulta ei kysyttäisi sitäkään, että pidä vaan itse omat jalkasi ristissä tai munat pöksyissä tai vain omissa käsissäsi, jos olet mies!

No minulle on ihan sama kuinka monta aborttia teet kunhan maksat itse sen mitä se oikeesti maksaa eli n. 1500€.

Ja sitten jätetään lapsi kadulle kuolemaan kun ei ollut varaa edes aborttiin.

Ohiksena miten voit elää itsesi kanssa? Noin pahansuopaa ja lapsia vihaavaa ihmistä en ole koskaan tavannut.

Vierailija
117/262 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aborttipäätös lisäksi tehdään ihme tunnekuohussa, eikä lapsen pitämiseen yleensä saa terveydenhuollosta tukea.

Mä tiedän todella monta aborttia harkinnutta vanhempaa, jotka ovat vauvan saatuaan olleet iloisia siitä, etteivät tehneet sitä.

Vierailija
118/262 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no yhtähyvin voitaisiin kieltää miesten masturbointi/laukeaminen muualle kuin naisen emättimeen, kun siittiöt ovat perimmäinen alkusyy raskaudelle! Voi mitä ihania lapsia heistä kaikista olisikaan voinut syntyä jos heille olisi annettu mahdollisuus!

-Samahan se on miten tätä asiaa katsoo. Idiootit kun ei ymmärrä että jokaisella on valta kehoonsa. (Kunnes vatsassa kasvava sikiö on tullut tiettyyn mittaansa tietenkin.)

Vierailija
119/262 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... niinpä.

Ei vaan siitä kun ovat idiootteja.

Kai tämä on esitystä että on luovuttu lässytyksestä oikeudesta elää ja sikiöistä ja myönnetään että kyse on puhtaasti vain nais- ja lapsivihasta.

Ja että myönnetään ettei mitään edes koiteta saavuttaa ja vähät välitetään muiden kärsimyksestä.

Mielenkiintoista olisi tietää mikä tekee ihmisestä noin vinon.

Vierailija
120/262 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten jätetään lapsi kadulle kuolemaan kun ei ollut varaa edes aborttiin.

Ohiksena miten voit elää itsesi kanssa? Noin pahansuopaa ja lapsia vihaavaa ihmistä en ole koskaan tavannut.

Montako synnytettyä lasta oot nähnyt Suomessa jätettävän kadulle?

Sairaalan roskiksista niitä valitettavasti löytyy se 10 000.

Toivon että tämä viesti ei mene poistoon, koska tuo ylläkirjoittamani on totuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi