Onko rumuudessa/keskinkertaisessa ulkonäössä mitään hyviä puolia?
T: melko ruma, ei ole vielä löytynyt yhtäkään
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta miehet eivät yleensä halua ystävystyä ruman tai epämiellyttävän naisen kanssa. Itse asiassa useimmat miehet eivät halua olla ruman naisen kanssa missään tekemisissä: "herranjumala, eihän sen kanssa voi näyttäytyä missään, kun joku voi luulla meitä pariksi! Tai entäs jos se ruma nainen alkaa kuvitella jotain ja yrittää iskeä? Hyi yök. "
Todellako miehet ovat noin pinnallisia että valikoivat KAVERINSAKIN ulkonäön perusteella? En kyllä halua uskoa tuota, huhhuh...
Suuri osa tyylikkyydestä tulee käytöksestä, asenteesta, vaatteista, ja siitä että edes vähän viitsii laittautua. Eikä tarvitse olla siis kallista vaatetta.
Vierailija kirjoitti:
Vanheneminen ja rupsahtaminen ei sureta kun ei ole mitään ulkonäköä minkä "menettäisi." Kuvittelisin, että monelle kauniille naiselle oman kauneuden rapistuminen ja rypistyminen ja se, että muuttuu kauniista naisesta --> "oli nuorena tosi kaunis" naiseksi on paljon kovempi paikka.
Sanopa muuta. Todella rasittavaa kuunnella kun 48-v. nainen kertoo ehkä sadatta kertaa kuinka parikymppiset miehet on katsoneet hänen persettään salilla tai kuinka baarissa joku kolmekymppinen mies luuli häntä kolmevitoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanheneminen ja rupsahtaminen ei sureta kun ei ole mitään ulkonäköä minkä "menettäisi." Kuvittelisin, että monelle kauniille naiselle oman kauneuden rapistuminen ja rypistyminen ja se, että muuttuu kauniista naisesta --> "oli nuorena tosi kaunis" naiseksi on paljon kovempi paikka.
Sanopa muuta. Todella rasittavaa kuunnella kun 48-v. nainen kertoo ehkä sadatta kertaa kuinka parikymppiset miehet on katsoneet hänen persettään salilla tai kuinka baarissa joku kolmekymppinen mies luuli häntä kolmevitoseksi.
Aika julmia ulkonäkökommentteja täällä mamma-palstoillakin saa lukea parinkymmenen vuoden takaisista misseistä, joille on tullut parikymmentä kiloa lisää ja bokserin leuat. Ja vertailukohtana on nimenomaan naisten nuoruusvuosien ulkonäkö, se miltä he näyttivät silloin "parhaina" vuosinaan, ei se, että jos järjestettäisiin viisikymppisten missikisat, niin nämä naiset olisivat tod.näk. edelleen siellä kärkisijoilla. Rumuudella ei ole ikää, mutta kauneus kulkee käsikädessä nuoruuden kanssa ja se on julmaa.
Vierailija kirjoitti:
Suuri osa tyylikkyydestä tulee käytöksestä, asenteesta, vaatteista, ja siitä että edes vähän viitsii laittautua. Eikä tarvitse olla siis kallista vaatetta.
Liittyy asiaan miten? Vaikka hipsteri voi olla kaunis, vaikka ei olisi klassisen tyylikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika julmia ulkonäkökommentteja täällä mamma-palstoillakin saa lukea parinkymmenen vuoden takaisista misseistä, joille on tullut parikymmentä kiloa lisää ja bokserin leuat. Ja vertailukohtana on nimenomaan naisten nuoruusvuosien ulkonäkö, se miltä he näyttivät silloin "parhaina" vuosinaan, ei se, että jos järjestettäisiin viisikymppisten missikisat, niin nämä naiset olisivat tod.näk. edelleen siellä kärkisijoilla. Rumuudella ei ole ikää, mutta kauneus kulkee käsikädessä nuoruuden kanssa ja se on julmaa.
Vahingonilo se on paras ilo.
En haluaisi että muut ihmiset keskittyvät mun ulkonäköön. Keskinkertaisella ulkonäöllä kaikki pinnalliset idiootit eivät juokse jatkuvasti pelkän ulkonäön perässä - näitähän kuitenkin riittää. En haluaisi että miehet, joiden kanssa en edes sovi yhteen, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä, yrittävät jatkuvasti pelkän ulkonäön lumoissa pokata. Se olisi pelkästään väsyttävää. Toki kukaan ei ole turvassa hyväksikäytöltä ja manipuloinnilta, mutta musta olisi kammottavaa, jos toinen keskittyisi mussa nimenomaan ulkokuoreen, ja esim. päätyisin sellaisen ihmisen kanssa suhteeseen. Eihän sitä välttämättä edes huomaa, jos toinen kuitenkin käyttäytyy ainakin alkuun mukavasti. Saattaisin silti olla toiselle ensisijaisesti statussymboli tai oman itsekkään (katselu)nautinnon tuottaja. Keskinkertaisella ulkonäöllä vältän esim. miehet, joiden elämäntehtävä on pokata kuumin nainen kainaloon, jotta kaverit olisivat kateellisia. Eihän parisuhteen hankkiminen siltikään pelkästään ruusuista yleensä ole, mutta musta tämä ei ole mitenkään huono asia.
Toisekseen, keskinkertaisella ulkonäöllä voin mun (miesvaltaisella) alalla keskittyä täysin mun saavutuksiin ja kehittymiseen. Mun älyä tai saavutuksia varmastikin kyseenalaistetaan vähemmän kuin jos olisin poikkeuksellisen kaunis. Mulla on joitain sellaisia kokemuksia, jossa toinen on näyttänyt kohtelevan mua kollegan sijaan romanttisena/seksuaalisena kohteena, enkä oo pitänyt sellaisesta yhtään, koska haluaisin tulla kohdelluksi yleensä ensisijaisesti toisena ihmisenä - etenkin työoloissa - musta se kuuluu peruskunnioitukseen. Poikkeuksellisen kauniina tilanne olisi pahempi.
Oikeastaan mulla ei ole mitään oleellista syytä miksi haluaisin näyttää paremmalta kuin näytän. En halua tulla valituksi parisuhteeseen ratkaisevasti ulkonäköni takia, haluan että mua kunnioitetaan, haluan kehittyä urallani ja olla rauhassa, jne.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini oli nuorena todellinen kaunotar. Hänelle tuli nelikymppisenä todella paha ikäkriisi kun huomasi ettei olekaan enää tarhan hehkein kukkanen. Hänellä alkoi kierre, jossa kaikki rahat ja pikavippilainat menivät erinäisiin ulkonäkötoimenpiteisiin ja ikuinen paha mieli kun yksikään toimenpide ei palauttanut nuoruutta. Siihen taloudellinen ahdinko pikavippien vuoksi ja käytännössä katsoen kaurapuurolla ja halvimmalla margariinilla eläminen. Se taisi puolestaan johtaa unettomuuteen ja masennukseen sekä itsemurhayrityksin. Nyt häntä ei enää ole. Teki oman ratkaisuna kun hävisi kilpailun aikaa vastaan.
Olen monesti ajatellut, että hänen elämänsä olisi ollut onnellisempaa vähemmän kauniina.