Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abortin vastustajille ajateltavaa

Vierailija
22.09.2018 |

Otetaanpa tässä esimerkki: nainen on raskaana, ei saa aborttia, on ahdistunut ja jatkaa bilettämistä ja irtoseksiä raskaudesta huolimatta, (jota ilmeisesti kaikki naiset tekevät ja siksi haluavat abortin ettei tarvitse sitä lopettaa). Lapsi syntyy, sillä on FAS ja sukupuolitaudeista aiheutuneita kehitysvaurioita, lapsi annetaan adoptoitavaksi.

Vanhemmiksi haluavat, jotka ovat käyneet vuosikausia kestäneen prosessin läpi, joka on vienyt aikaa ja rahaa, jotta kelpaavat adoptio vanhemmiksi, (tämä ei ole suomessa mikään helppo juttu), ovat saanet oikeuden adoptoida.
Heillä on nyt oikeus valita kenet he adoptoivat ja vaihtoehtona sairas muksu suomesta vai terve ulkomailta, tai terve suomesta jos on sellainen tarjolla. Kenethän he valitsevat?

Tämä sairas lapsi jota ei maailmaan edes alunperin kukaan halunnut jää jonnekkin. Harvaa hän enää kiinnostaa sen jälkeen, kun hänet on ”pelastettu” siltä abortilta.

Kommentit (153)

Vierailija
121/153 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina vaan vaaditaan oikeuksia kaikkeen mutta ikinä ei koeta että olisi velvollisuuksia. Jos nainen ei halua raskaaksi hänellä on VELVOLLISUUS hoitaa ehkäisy kuntoon. Jos mies ei halua isäksi hänellä on VELVOLLISUUS hoitaa ehkäisy kuntoon.  Oikeudesta saada abortti voidaan puhua siinä vaiheessa kun nainen on raiskattu tai joku on huijattu ehkäisyä vandalisoimalla äidiksi/isäksi.

Tänne alkaa tulla näitä vastauksia. Olet siis sitä mieltä että ne ihmiset jotka eivät kanna vastuuta edes itsestään ovat niitä joiden kuuluisi kantaa vastuu lapsesta. Ei mitään väliä onko ihminen kykenevä ja mitä lapselle tapahtuu.

Vierailija
122/153 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni mies (tai nainen) suostuisi elämään täysin seksittömässä suhteessa?

Minä olen tehnyt valinnan olla kokonaan ilman nykyisiä tinderhoroja. Hehän siinä loppujen lopuksi menettävät. Silmissäni seksivietin ohjastamat ihmisenpuolikkaat ovat pelkkää paskaa. Hedonismin multihuipentumia ja moraalittomia vätyksiä. Laittavat sen oman, itsekeskeisen pikku nautintonsa kaiken edelle, ja vielä kehtaavat vittuilla moraalisesti ylivertaisille yksilöille, kuten minä.

Minä minä minä. Entä se lapsi? Ei niin mitään väliä koska sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/153 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään kiinnosta syntyneet ihmiset.  Paitsi jos tämä haluaa kuolla, se pitää estää. Syntymän ja kuoleman välissä ei puututa kuin siihen, mitä ihminen haarakaverillaan tekee.

Tämä on hienosti oivallettu totuus. Nämä abortinvastustajat eivät kanna huolta eivätkä tee tasan mitään, jotta jo syntyneillä huono-osaisilla lapsilla ja aikuisilla ois parempi olla tai edes siedettävät olot.

Minä olen ottanut hoiviini vauvan, jota ei onneksi abortoitu. Kauhea ajatus, että ei olisi saanut syntyä.

Minä taas olen katsonut silmiin vauvaa, jonka äiti meinasi tehdä abortin. Itki ilosta, kun ei tehnyt. Kiitin kyllä luojaa katsoessani lasta.

Heillä meni hyvin jatkossa.

Vierailija
124/153 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään kiinnosta syntyneet ihmiset.  Paitsi jos tämä haluaa kuolla, se pitää estää. Syntymän ja kuoleman välissä ei puututa kuin siihen, mitä ihminen haarakaverillaan tekee.

Tämä on hienosti oivallettu totuus. Nämä abortinvastustajat eivät kanna huolta eivätkä tee tasan mitään, jotta jo syntyneillä huono-osaisilla lapsilla ja aikuisilla ois parempi olla tai edes siedettävät olot.

Paskapuhetta. Itse ainakin olen laittanut rahaa keräyksiin missä tuetaan lapsia, olen työssä lastensuojelussa jne.

Kysyikö kukaan mitä sinä teet? Vastaa nyt edes aloitukseen. Vai oletko sinäkin niitä itsekkäitä ihmisiä jotka eivät osaa ajatella muuta kuin itseään ja sädekehäänsä?

Vierailija
125/153 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittaja suosit niin aborttia? Tai et ymmärrä abortin vastustajia? Miksi aihe on sinulle niin tärkeä?

Vierailija
126/153 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiristynyt aborttilaki tarkoittaisi, että tekemisistään tulisi ottaa aidosti vastuu.

Ei lapset ole jotain leikkikaluja, joita te abortinvastustajat jaatte rangaistuksena naisille!

Lapset on ihmisiä, joilla on oikeus syntyä haluttuina, ei mitään rangaistuksia, joita jaetaan ihmisille, jos ne on vastuuttomia.

Tajuatko itsekään miten sairas, ja sadistinen ihminen olet? Ne rangaistukseksi haluamasi lapset on ihmisiä, ei rangaistuskortteja, jotka laitetaan kärsimään, jotta saat nauttia sadistina.

Juuri kaltaisesti ihmisten takia uskovaisia, abortinvastustajia vihataan niin paljon, olet vain sairas ihminen, etkä edes ymmärrä sitä.

Uskovaisia, abortinvastustajia...Ymmärräthän, ettei kaikki uskovaiset vastusta aborttia? Ja ettei kaikki abortin vastustajat ole uskovaisia?

Vierailija
127/153 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloittaja suosit niin aborttia? Tai et ymmärrä abortin vastustajia? Miksi aihe on sinulle niin tärkeä?

En suosi aborttia siinä mielessä että se olisi asiana hieno ja tavoiteltava, mutta mielestäni siihen pitää olla oikeus.

Ja tuohon esittämääni kysymykseen abortti oikeuden eväämisen seurauksista tahtoisin vastausta, kun pro life kommentointi yleensä kattaa vain kohdussa olo ajan ja seuraukset jäävät unholaan.

Henkilökohtaisesti en aborttiin varmaan edes pystyisi, mutta haluan että minulla on olemassa vaihtoehto jos elämäni heittäytyisi sellaiseen tilanteeseen, että tämä olisi ainoa näkemäni vaihtoehto.

Vierailija
128/153 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet lääkärit ovat myöntäneet etteivät tarkalleen osaa sanoa koska alkio/lapsi saa hengen. Milloin hän on aito oikea elävä ihminen. En voi ymmärtää miksi hyväksyä siis tappamisen?

Ps.139:13 "Sillä sinä olet luonut minun munaskuuni, sinä kudoit minut kokoon äitini kohdussa. Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti"

16. "Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut."

Tämä ei liity aiheeseen lainkaan. Emme spekuloi koska elämä alkaa, koska kukaan ei sitä varmuudella voi tietää.

Ja raamattu ei saisi vaikuttaa mihinkään yhteiskunnalliseen aiheeseen!

Aihe oli näin pähkinänkuoressa: jos abortti kiellettäisiin, niin mitä siitä seuraisi?

Vierailija
129/153 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidille syyte törkeästä pahoinpitelystä ja vammantuottamuksesta.

Tai "bileäidit" pakkohoitoon kunnes lapsi on syntynyt.

Vierailija
130/153 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pro-choice ja pro-life argumentit väittelevät asian sivusta koska abortti on laillista aivan samasta syystä kuin alkoholi ja tupakkakin= Jos se olisi laitonta, ihmiset tekisivät abortteja silti mutta sen ympärillä olisi enemmän rikollisuutta, sairauksia ja kuolemia. Jonkin asian laittomuus ei määrittele sen kysyntää ja naiset ovat tehneet abortteja sivilisaation alkuajoista lähtien.

Abortin salliminen lailla on askel terveempään ja vapaampaan yhteiskuntaan. Vielä kun päättäjät lopettaisivat typerät prostituutio- ja huumekiellot, nekin vähintään dekriminalisoiduiksi.

Vierailija
131/153 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitenkäs tämä toimisi käytännössä?

Vierailija
132/153 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja puolustan (käytännössä) naisten oikeutta aborttiin. Erityisesti jos kyseessä on äidin tai lapsen terveys, mutta myös sosiaalisin perustein hyvää harkintaa käyttäen. Itse asiassa ex-vaimoni vastusti aborttia ja meille tuli jopa riitoja tästä.

Nyt vaan on alkanut tämä naisten tekopyhä julkisuudessa tapahtuva ininä aborttioikeudesta ja siltä pohjalta luodulla oikeutuksella hyökkääminen valkoisen lihaa syövän heteromiehen (jollainen itsekin olen) kimppuun vain siksi koska tämä toi oman vakaumuksensa julki. Tästä ärsyyntyneenä saattaisin jopa äänestää aborttikiellon puolesta jos niin pitkälle mentäisiin. Naisten kannattaisi joskus oikeasti miettiä miten asioita ajavat...monesti tuloksena on ollut Pyrrhoksen voitto.

Vierailija
133/153 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainsäädäntöä rukkaamalla ja vastaava kyttäämissysteemi mitä lasuille käytetään.

Vierailija
134/153 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainsäädäntöä rukkaamalla ja vastaava kyttäämissysteemi mitä lasuille käytetään.

Kerro nyt miten se käytännössä toteutuisi? Kaikki naiset joka kuukausi tarkastukseen onko raskaana? Etupainoisille naisille pistotarkistuksia kadulla? Ja sitten kun on raskaana sidottuna pehmustettuin huoneeseen vai kuinka estät tekemästä mitä nyt ikinä tekee?

Vierailija
135/153 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kun joku on laki niin ihmiset eivät tee mitään, kun itsemääräämisoikeus poistetaan niin sitten kaikki menee kivasti? Kyttäämällä ihmiset toimivat niinkuin joku vaatii. Itsemääräämisoikeuteen jos kajotaan niin se avaa oven kaikelle muullekkin yksilön vapauden riistolle niin onko se sitten hyvä asia?

Vierailija
136/153 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiristynyt aborttilaki tarkoittaisi, että tekemisistään tulisi ottaa aidosti vastuu.

Ei lapset ole jotain leikkikaluja, joita te abortinvastustajat jaatte rangaistuksena naisille!

Lapset on ihmisiä, joilla on oikeus syntyä haluttuina, ei mitään rangaistuksia, joita jaetaan ihmisille, jos ne on vastuuttomia.

Tajuatko itsekään miten sairas, ja sadistinen ihminen olet? Ne rangaistukseksi haluamasi lapset on ihmisiä, ei rangaistuskortteja, jotka laitetaan kärsimään, jotta saat nauttia sadistina.

Juuri kaltaisesti ihmisten takia uskovaisia, abortinvastustajia vihataan niin paljon, olet vain sairas ihminen, etkä edes ymmärrä sitä.

Uskovaisia, abortinvastustajia...Ymmärräthän, ettei kaikki uskovaiset vastusta aborttia? Ja ettei kaikki abortin vastustajat ole uskovaisia?

Sen takia tuossa on PILKKU, erottamassa sitä, että uskovaiset ja abortinvastustajat on erikseen.

Opettele lukemaan tollo.

Vierailija
137/153 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet lääkärit ovat myöntäneet etteivät tarkalleen osaa sanoa koska alkio/lapsi saa hengen. Milloin hän on aito oikea elävä ihminen. En voi ymmärtää miksi hyväksyä siis tappamisen?

Ps.139:13 "Sillä sinä olet luonut minun munaskuuni, sinä kudoit minut kokoon äitini kohdussa. Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti"

16. "Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut."

Tämä ei liity aiheeseen lainkaan. Emme spekuloi koska elämä alkaa, koska kukaan ei sitä varmuudella voi tietää.

Aihe oli näin pähkinänkuoressa: jos abortti kiellettäisiin, niin mitä siitä seuraisi?

Aborttia ei kielletä, miksi pohtia tälläistä. Sen laajenemista voidaan kyllä estää. 

Vierailija
138/153 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille kyllä löytyisi kodit. Abortit vähenisivät huimasti, jos ihmiset olisivat vastuullisia. Ei ehkäisyn pettäminen ole syynä abortteihin kovin usein. En minä aborttia vastusta, mutta ei sen mikään automaattinen oikeus pitäisi olla. Ap: n kertoma esimerkki on äärimmäisen harvinainen. Suurin osa naisista kyllä ymmärtää olla vahingoittamatta toista. En tiedä onko minun mielipiteeni hyväksyttävä, kun en ole uskovainen.

Vierailija
139/153 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aborttia ei kielletä, miksi pohtia tälläistä. Sen laajenemista voidaan kyllä estää. 

Itse pohdin, koska kiinnostaa miten tuo ehdoton ei on joidenkin mielestä hyvä ratkaisu pidemmälle ajateltuna, vai onko edes ajateltu pidemmälle?

Vierailija
140/153 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsille kyllä löytyisi kodit. Abortit vähenisivät huimasti, jos ihmiset olisivat vastuullisia. Ei ehkäisyn pettäminen ole syynä abortteihin kovin usein. En minä aborttia vastusta, mutta ei sen mikään automaattinen oikeus pitäisi olla. Ap: n kertoma esimerkki on äärimmäisen harvinainen. Suurin osa naisista kyllä ymmärtää olla vahingoittamatta toista. En tiedä onko minun mielipiteeni hyväksyttävä, kun en ole uskovainen.

Se voi olla harvinainen vielä, mutta jos ihmisiä alettaisiin pakottamaan äideiksi, luulen ettei se enää olisi niin harvinainen. Mieti mitä tuollainen tekee ihmisen mielenterveydelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme