Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmiesi päivä? Kaikki mitä ikinä haluat tapahtuisi. Millainen se olisi?

Vierailija
21.09.2018 |

Aloittakaa te

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestäisi palstan sensuuria. ;)

Vierailija
2/25 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittaisin Eurojackpotissa 90 miljoonaa. Muuta sitten ei tarvitsisi sinä päivänä vielä tapahtuakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ensin saisin seksiä, jota en ole saanut kohta kolmeen vuoteen. Sitten voittaisin lotossa ja joku muu kuin minä tekisi vapaaehtoisesti kaikki kotityöt. Ei sen kummempaa

Vierailija
4/25 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sodat loppuisi maailmasta. Missään ei ihminen vahingoittaisi yhtään ihmistä eikä eläintä.

Image all the people living life in peace...

Vierailija
5/25 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräisin uskomattoman kauniina ja kohduttomana naisena tai sitten komeana miehenä. Olisin niin rikas etten joutuisi käymään töissä vaan voisin viettää rauhallisen päivän kotona tekemässä mitä ikinä haluan.

Vierailija
6/25 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voittaisin Eurojackpotissa 90 miljoonaa. Muuta sitten ei tarvitsisi sinä päivänä vielä tapahtuakaan.

Tämä tapahtuisi sillä aikaa, kun olisin tekemässä jotain, mihin 2 viittaa.

Vierailija
7/25 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla huomaisin voittaneeni lotossa, sitten ihastukseni tulisi kylään ja juteltaisiin pitkään kaikesta, sitten harrastettaisiin seksiä, johon myös puolisoni liittyisi mukaan ja alkaisimme elää jossain kolmen kimppa- viritelmässä, joka toimisi oikeastikin. Sitten olisin saanut "kaiken" :D

Vierailija
8/25 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskisin miljooniani mielessä ja kotona olevia ihania setelinippuja. Sitä ennen olisin toivotellut lapselleni mukavaa koulupäivää. Sitten menisin salille ja kasvohoitoon. Sitten vaan hengailisin ja suunnittelisin seuraavaa matkaa ihanan miehen kanssa.

In my dreams.

Vierailija
9/25 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin tämä. Toinen vaihtoehto olisi, etten enää heräisi aamulla. Vaikea päättää (ehkä 1. kuitenkin).

Vierailija
10/25 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuisin aamulla pitkään. Söisin rauhassa aamupalan, jonka jälkeen palaisin sänkyyn lukemaan /katsomaan netflixiä. Jossain vaiheessa ilmestyisi taas ruokaa ja juomaa. Saisi olla koko päivän rauhassa tekemättä yhtään mitään. Eikä kukaan kävisi vinkumassa ja valittamassa.

Vierailija
11/25 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräisin hyvällä tuulella puhtaasta kodistani jonka olisin siivonnut edellisenä iltana. Olisi toukokuun keväinen päivä, maljakossani olisi kevään ensimmäisiä luonnonkukkia, lintujen laulu kuuluisi avonaisesta terassin ovesta. Pukeutuisin ihanimpaan kesämekkooni, siihen kukalliseen. Laittaisin itselleni kahvia ja aamupalaa, olisi vapaapäivä ilman suunnitelmia. Syödessäni aamupalaa ovikello soisi. Siellä olisi ihastukseni puku päällä sormuksen kanssa kuin Lauri Tähkän Morsian-kappaleesta konsanaan. Hän suutelisi minua ja kertoisi minulle että olen hänen elämänsä nainen. Lähtisimme ajelulle merenrantaan ja olisin maailman onnellisin nainen. No, meni pahasti mielikuvituksen puolelle, mutta saahan sitä haaveilla.

Vierailija
12/25 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen tarvitse rahaa kun on päässyt päänsä kanssa tasapainoon. Mielikuvitus ja ne seikkaillut siellä aivoissa on enemmän kuin lottovoitto tai eurojackpotin täysiosuma. Ei tarvitse miettiä laskuja tai mitään kun voi vaan katsella kylpyhuoneen kaakeleita muutaman päivän. Mikään ei järjesty mutta lopultahan sillä ei ole mitään väliä?

Vierailija
13/25 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin viettää vielä yhden päivän mieheni kanssa, joka kuoli kaksi vuotta sitten. Edes yksi päivä vielä. Tekisin hänen lempiruokaa ja halittais vaan ja juteltaisi ja kysyisin neuvoa asioissa. Mies oli vasta 39 vuotias.

Vierailija
14/25 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin viettää vielä yhden päivän mieheni kanssa, joka kuoli kaksi vuotta sitten. Edes yksi päivä vielä. Tekisin hänen lempiruokaa ja halittais vaan ja juteltaisi ja kysyisin neuvoa asioissa. Mies oli vasta 39 vuotias.

Minä voi aina vitsailla täällä ja olla olevinaan nokkela. Mutta sinulle haluaisin sen yhden päivän miehesi kanssa sen päivän joka olisi teidän yhteinen.

Vierailija
15/25 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin tuotanto-/ kustannussopimuksen ja viettäisin sen jäkeen juhlalounaan rakkaiden perheenjäsenien ja ystävieni kanssa.

ja osanotto sinulle, joka menetit miehesi liian varhain.

Vierailija
16/25 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kun pilaisin kaiken kuitenkin.

Vierailija
17/25 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se lottovoitto olisi kyllä... Olisi ihanaa katsella asuntoja sillä asenteella, että mulla on varaa valita. Olisi ihanaa että voisi järjestellä omat ja rakkaiden ihmisten asiat niin, ettei tarvisi laskea pennosia ja syödä vatsaa täyteen näkkileipää.

Ja se, että saisi nukuttua niin hyvin, että olisi virkeä. Olin viimeksi virkeä yli 20 vuotta sitten, 10-vuotiaana. Millaistakohan elämä olisi, jos jaksaisi?

Vierailija
18/25 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottovoittopäivä. Muutama miljoona riittäisi. 

Vierailija
19/25 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä, mun mies, miehen paras ystävä, yhteispano.

Himoitsen mun miehen ystävää niin että pillumehu valuu jalkoja pitkin..

Vierailija
20/25 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

;-( Otan osaa suruusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi