Unelmiesi päivä? Kaikki mitä ikinä haluat tapahtuisi. Millainen se olisi?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin viettää vielä yhden päivän mieheni kanssa, joka kuoli kaksi vuotta sitten. Edes yksi päivä vielä. Tekisin hänen lempiruokaa ja halittais vaan ja juteltaisi ja kysyisin neuvoa asioissa. Mies oli vasta 39 vuotias.
Minä voi aina vitsailla täällä ja olla olevinaan nokkela. Mutta sinulle haluaisin sen yhden päivän miehesi kanssa sen päivän joka olisi teidän yhteinen.
Tämä kombo sulatti mun sydämen. Eka viesti siksi, että se on jotenkin niin surullisen kaunis. Toinen siksi, että se osoitti miten tältä negatiivisuuden ja pahan olon palstalta voi löytyä myös hyvyyttä ja empatiaa.
Lukisin koko päivän kirjaa sängyssä. Sillä aikaa keksittäisiin parannuskeinot kaikkiin sairauksiin, ihmisistä tulisi kilttejä ja luonto puhdistuisi. Illalla saisin kaikki lapsenlapseni viereeni ja kertoisin heille satuja.
Minulla on juuri minulle sopiva mies, joka rakastaa minua ja minä häntä. Olen terve, kaunis, minulla on turvallinen ja levollinen olo. Elämän ulkoiset olosuhteet ovat miellyttävät.Läheisillä on hyvä olla. Luonto ja eläimet voivat hyvin. Kaikki ihmiset saavat levollisen olon ja sen takia käyttäytyvät miellyttävästi ja järkevästi joka puolella maailmaa.
Voittaisin lotossa tai "EuroJaskassa". Maksaisin kaikki läheisteni ja omat laskuni. Ei tarvitsisi mennä töihin ja voisi silti elää mukavasti laskematta joka senttiä. Kävisin mieheni kanssa jossain.... Ei mitään sen ihmeempää varmaan.