Uusi naapuri hankki heti ovisilmän
Ovi suoraan meitä vastapäätä. Eli joku kyylä siihen muutti ja nyt pitää mennä kusi sukassa ovesta ettei huomata. Voiko tuollaista jotenkin häikäistä, kirkas valo omaan oveen tai hopeanväristä tarraa tms. Valitanko isänöitsijälle? Kokemuksia?
Kommentit (31)
Luultavasti videoi rappukäytävää siitä silmästä.
Vilkuta ovisilmälle aina kun menet ulos.
Eikun ihan tosi, ootko itse vähän vainis ehkä?
Ilmastointiteippiä naapurin ovisilmään.
Ihan sinun kiusaksi kyttäysreiän oveensa hommasi. Kyllähän tuo olisi ärsyttävää jos omalle kohdalle sattuisi. Isännöitsijälle vois ilmoittaa.
Olen hieman heikkonäköinen joten ovessani on ovikorva.
Sipaise naapurin silmään marjariiniä, samenee se kuva aika hyvin. Siis ovisilmään.
Hyvä. Kaikkia ei pidä päästää sisään.
Siltä vaikuttaa että naapuriinne on muuttanut kyylä.
Mitä väliä? Et kai sinä käytävässä ovesi edessä tee mitään muuta kuin menet ulos tai sisään, eihän se naapuri kovin mielenkiintoisia asioita voi siinä nähdä vaikka kyyläisikin.
Eikö ovisilmä ole aika vakiovaruste kerrostaloissa. Pitäisi itsekin näin yksinasujana hankkia.
En ikinä avaa ovea ennen kuin nään kuka siellä soittelee. En osaisi asua kämpässä missä ei ole ovisilmää! :D
Minulla on ovisilmä, mutta vain sen takia että katson kuka on tulossa jos ovikello soi. On pari tyyppiä, joiden haluan pysyvän kaukana minusta.
Tuskin teistä turhan kiinnostunut. Ihan hyvä turvallisuuden kannalta. Tietää kuka ovella jos joku rinkuttaa kelloa vaikka ei odottaisi ketään. Sekopäitä nämä jotka ehdottelevat ovisilmän teippausta tai sotkemista. Toisen omaisuuteen ei kajota.
Tahallaan hankki ovisilmän just sua varten.
Se on röntgenovisilmä, sillä näkee suoraan makuuhuoneeseesi ja suihkuun
Sun pitää ehdottomasti naamioitua, kun lähdet ulos. Tekoparta nyt ainakin ja musta lierihattu. Varmuuden vuoksi naamioidut joka päivä erilaiseksi. Välillä meet naisena peruukkeineen. Saatavilla on myös hämmästyttävän aidon näköäisiä gorillapukuja.
Onko se sellainen Mad-Eye Moodyn silmä?
Jos laitat ovenne eteen jonkun särmin, että pääsette livahtamaan sen takana kotiin?