Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä määrin AMK:ssa käsitellään differentiaaliyhtälöitä?

Vierailija
21.09.2018 |

Onko linkata esimerkiksi oppimateriaalia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"AMK:ssa" varmaan monilla aloilla ei käsitellä. Insinöörialoilla lähdetään ihan perusteista, ainakin minun ryhmässä Tamkissa

Vierailija
2/7 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK:ssa on niin paljon erilaisia linjoja ettei tuohon voi tältä pohjalta vastata. Inssipuolella niitä on harmillisen paljon jos ne ovat sinulle ongelma, monilla muilla linjoilla niihin ei törmää ollenkaan. Mitä aiot opiskella AMK:ssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä vain teknillisellä puolella, mutta sielläkin vähemmän kuin opistoaikoina. Käytännössä ei tarvi juurikaan soveltaa nykyään lainkaan.

Vierailija
4/7 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"AMK:ssa" varmaan monilla aloilla ei käsitellä. Insinöörialoilla lähdetään ihan perusteista, ainakin minun ryhmässä Tamkissa

AP tarkoittaa varmaan miten syvällisesti niitä käsitellään.

Vierailija
5/7 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tarkoittaa varmaan miten syvällisesti niitä käsitellään.

Ja edelleen sähköinsinööri käsittelee niitä syvällisemmin kuin viestinnän medianomi.

-eri

Vierailija
6/7 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika laajasti. Funkjtioiden käsittelyyn keskitytään likaa, kun pitäisi enemmän keskittyä miten sovelletaan käytännössä.

Vierailija
7/7 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omana aikanani (viime vuosituhannella) ratkottiin pääasiassa lineaarisia diffiksiä, hankalemmista pyöriteltiin lähinnä erikoistapauksia (sähkö).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän