Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävyyssuhde ohi?

Vierailija
21.09.2018 |

Ollaan ystäväni kanssa nähty yleensä vähintään kerran kuussa, nyt viimeksi helmikuussa. Olen itse sopinut viimeiset tapaamiset ja kysellyt mitä kuuluu. Ei siis olla oltu tuon helmikuun jälkeen missään yhteyksissä. Mitä teen? Annanko olla vai kysynkö vielä itse missä mennään?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää kysyä, missä mennään? Miksi et kysy, mitä kuuluu?

Vierailija
2/15 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaahan, ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/15 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee hiukan tyhmä olo jos toinen ei ole kiinnostunut minusta vaan minä olen se joka kysellyt.

-ap

Vierailija
5/15 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on ollut elämässään joku tragedia, masennusta tms.? Jos olette hyviä ystäviä, luulisi, että kertoisi, varsinkin, jos kysyt, onko kaikki hyvin. Jos taas olette hyvänpäiväntuttuja, ymmärrän, ettet välttämättä ole aina ykkösenä mielessä.

Vierailija
6/15 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan ystäväni kanssa nähty yleensä vähintään kerran kuussa, nyt viimeksi helmikuussa. Olen itse sopinut viimeiset tapaamiset ja kysellyt mitä kuuluu. Ei siis olla oltu tuon helmikuun jälkeen missään yhteyksissä. Mitä teen? Annanko olla vai kysynkö vielä itse missä mennään?

Annat olla. Huono ystävä joutaa mennä.

Vierailija
7/15 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyttä ei voi ylläpitää yksipuolisesti. Ehkä joskus saat ystävältäsi jonkun selityksen toimintaansa. Henkisesti kannattaa nyt kuitenkin päästää irti tuosta ystävyydestä.

Vierailija
8/15 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sanonut aloituksessa, että vain sinä pidät yhteyttä. Keksit sen äsken.

Vierailija
9/15 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ollut kaveri, joka ei koskaan ottanut yhteyttä itse ja kun mä soittelin, valitti ja marisi kaikesta. Mm. siitä, kun kukaan ei ota yhteyttä. Alkoi viemään enemmän energiaa kuin antamaan, ja päätinkin jäädä odottamaan hänen yhteysenottoaan. Olisikohan tässä mennyt semmoinen 12 vuotta nyt. En sit varmaan ollut hänelle kaveri, jonka kanssa halusi olla.

Vierailija
10/15 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sanonut aloituksessa, että vain sinä pidät yhteyttä. Keksit sen äsken.

Suora lainaus aloituksesta: "Olen itse sopinut viimeiset tapaamiset ja kysellyt mitä kuuluu." - ohis

Vierailija
11/15 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en ole nähnyt pitkäaikaisimpia ja lähimpiä ystäviäni yli vuoteen (vaikka muut ovat kyllä kokoontuneet porukalla), kun on itsellä tällä hetkellä "vähän huonompi" hetki elämässä. Enkä ole juurikaan jaksanut edes whatsappissa viestitellä, saatika kertonut mitään syytä käytökselleni... Olen ollut nyt niin pitkään hiljaa, etten oikein osaa aloittaakaan.

Vierailija
12/15 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohi on

Vierailija
13/15 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ohi on

Näin on. Ellei ystävä käyttäydy kuin ystävä, niin ei häntä voi sellaisena pitää. Ystävyyden pitää tuntua molemmista hyvältä.

Vierailija
14/15 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/15 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin meni hyvä ystävyyasuhde. En tiedä mitä tapahtui, mutta ystävä vain lopetti yhteydenpidon. Kolme kertaa peräkkäin teki oharit tavata. Nyt ei ole soittanut eikä viestitellyt. Viesteissä on minulta kolme viestiä, joihin ei mitään kommenttia. Viimeksi soitin kaksi kuukautta sitten. Ei vastannut, ei soittanut takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi