Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päässyt nyt itse todistamaan, kuinka pinnallisia naiset ovat t. Mies25

Vierailija
21.09.2018 |

Olen lyhyehkö n. 174cm pitkä.
Vielä 20 vuotiaana olin aivan ruipelo.
Painoa hätäseen 60kg, välilä putosi jopa 58kg.

Olin tosi lihakseton ja kapea harteinen.
Hiukseni hyvin paksut enkä silloin välittänyt leikata niitä.
Näytin varmaan joltain esimurrosikäiseltä pikkupojalta, vaikka ikää 20v.

No nyt olen treenannut 5 vuotta ja ikää 25v.
Mitat 174cm/74kg.

Alan olla aika lihaksikas ja miehekäs kropalta.
Nykyisin käyn hyvällä parturilla ja leikkautan hiukset 4 vkon välein lyhyiksi ja ne pysyvät siisteinä.

Ja nyt yhtäkkiä tuntuu, että saan naisilta katseita melkeinpä missä vain ollessani.

Tässä sitä nähdään miten pinnallisia te olette!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt ajatellaan asiaa... Olen 25v nainen enkä kyllä etsi aktiivisesti kumppania jostain esimurrosikäisistä teinipojista vaan ehkä jopa rahtusen itseäni vanhemmista miehistä.

Teininä toki kiinnosti ne oman ikäiset enemmän, parikymppisenä neitona liki kolmikymppiset "vakaat" miehet (oman ikäiset tuntuivat aivan kakaroilta bemmeineen ja subbareineen). Etsin parikymppisenä "tulevien lasteni isää", joten mikään keskenkasvuinen ei kiinnostanut.

Harva mieskään (toivottavasti) silmäilee esiteini-ikäisiä tyttölapsia merkitsevästi.

Vierailija
22/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako 185/77 bottom?

19-v futiskundi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki kuntoilu tejee sinusta paremman näköisen, mutta todennäköisemmin itsetuntosi on kohentunut ja se näkyy sinusta ulos päin.

Kukapa ei haluaisi hyvä kroppaista ja hyvällä itsetunnolla varustettua?
Miksi käännät tuonkin asian negatiivikseksi ap?

Koska se itsetunto ei kuitenkaan ole niin hyvä, että olisi päässyt siitä ruipelominän huonosta itsetunnosta ja epävarmuudesta täysin eroon. 

Vierailija
24/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipas yllätyksenä, että ihmiset tykkäävät hyvännäköisistä ihmisistä :O En olis ajatellut.

Joo aivan, suuri uutinen. Toiset on kauniimpia kuin toiset ja toiset on komeempia kuin toiset ja noi molemmat miellyttää edelleen vaan silmää valtaosassa. Meillä kaveri, joka ei ikinä pokaile naisia tai mene juttelemaan, kun ei sen tarvi. Naiset tulee juttelemaan sille. Viikko sitten oltiin porukalla bissellä. Meitä oli 5 kundia. Viereisessä pöydässä oli monta naista ja heillä oli vissiin jotkut synttärijutut menossa. Kaksi naista siitä seurueesta seuraili tätä meidän kaveria ja jutteli sille pelkästään ja pyyteli sitä pöytään sinne heidän sekaan. Ei meitä muita pyydelty eikä kukaan edes huomannu meitä. Vaikka niitä naisia oli enemmän siellä ja ne kyllä tiesi, että se meidän kaveri oli meidän seurassa. Niin se vaan menee. Komeat on eriasia kuin tavis, vaikka miten pukeutuisi.

Eikö tämän aloitustarinan juoni ollut se, että ap oli mitäänsanomaton, tyylitajuton rimpula (tavis) joka ei saanut huomiota naisilta. Sitten kovan työn ja päättäväisyyden avulla hän treenasi itsensä kuntoon ja kävi parturissa ja nyt kaikki haluaa häntä. Sinä siis voisit olla tarinan mies jos vaan viitsisit.

Vierailija
25/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pinnallisuus ole sukupuolisidonnaista. Kun puhutaan ihmisistä joita et ole koskaan aikaisemmin tavannut, olisi suoranainen vale väittää, ettei kukaan olisi koskaan kiinnostunut/kiinnittäisi huomiota ensimmäisenä ihmisen ulkonäköön.

Tämä nyt ei liity parisuhdemielessä ulkonäön arvioimiseen, mutta minulla on nykyään samaa sukupuolta edustava ystävä, jota pelkäsin hänet ensikertaa nähdessäni aivan tavattomasti. Ystävällä melko selvä punk/rock-tyyli, bändihuppareita, siistejä kenkiä (salaa ihailin hänen maihareitaan ja mitä uniikeimpia Conversejaan), hiukset jossain kohtaa vedetty toiselta sivulta siiliksi, muuten pitkät... Itse olin hyvin ujo ja rehellisesti sanottuna mitäänsanomaton, ja muistan ajatelleeni "Okei, tota tyyppiä ei kannata ärsyttää. Parempi pysyä poissa tieltä." Niin siinä sitten kävi että päädyimme kuitenkin yhteisen ystävän kautta samaan kaveriporukkaan ja yllättäen, täysin huomaamatta, meistä tuli ystävät ja se ystävyys on säilynyt jo pian kymmenen vuotta.

Näin jälkeenpäin kun sitä ajattelee niin harmittaisi ihan hirveästi jos meistä ei olisi ystäviä tullut! Olisin menettänyt mahtavan ihmisen elämästäni. Kunnioitan ja arvostan häntä paljon, hän on kirjaviisas, fiksu ja filmaattinen monin tavoin, mutta myös herkkä ja hauska. Olen nähnyt hänen itkevän, voin aina olla rehellinen hänelle riippumatta siitä mitä hän minulta kysyy... Vaikkemme näekään usein, pidän häntä silti aina läheisenä ystävänäni. Ja nauran kun ajattelen että ensivaikutelmani hänestä oli kaikkea muuta kuin että meistä tulisi joskus ystävät. :D

Vierailija
26/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen aivan yhtä pinnallinen kun tykkään pitkätukkaisista ruipelomiehistä. Kullakin on oma makunsa.

Vierailija
27/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa aloitus. No sinähän se vasta olet pinnallinen, koska treenaat vain ulkonäön vuoksi.

Vierailija
28/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipas yllätyksenä, että ihmiset tykkäävät hyvännäköisistä ihmisistä :O En olis ajatellut.

Joo aivan, suuri uutinen. Toiset on kauniimpia kuin toiset ja toiset on komeempia kuin toiset ja noi molemmat miellyttää edelleen vaan silmää valtaosassa. Meillä kaveri, joka ei ikinä pokaile naisia tai mene juttelemaan, kun ei sen tarvi. Naiset tulee juttelemaan sille. Viikko sitten oltiin porukalla bissellä. Meitä oli 5 kundia. Viereisessä pöydässä oli monta naista ja heillä oli vissiin jotkut synttärijutut menossa. Kaksi naista siitä seurueesta seuraili tätä meidän kaveria ja jutteli sille pelkästään ja pyyteli sitä pöytään sinne heidän sekaan. Ei meitä muita pyydelty eikä kukaan edes huomannu meitä. Vaikka niitä naisia oli enemmän siellä ja ne kyllä tiesi, että se meidän kaveri oli meidän seurassa. Niin se vaan menee. Komeat on eriasia kuin tavis, vaikka miten pukeutuisi.

Näinhän se menee. Ja menee myös toisinpäin. Arvaa kaksi kertaa tullaanko kaunottarelle juttelemaan useammin kuin tavistiinalle. Aloittajan sananvalinnasta tulee vaan vaikutelma että kyse on siitä että nimenomaan vain naiset ovat pinnallisia. Keskustellaanko siis sukupuolten eroista vaiko siitä, miksi kauniimmat/komeammat saavat enemmän huomiota?

Vierailija
29/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on tottakai ensimmäinen asia, johon uudessa ihmisessä kiinnittää huomiota. Jos ulkonäkö ei miellytä, ei ole mitään mieltä yrittää mitään kaveruutta enempää. Tämä on päivänselvä asia. Eihän homma toimi makuuhuoneen puolella, jos toinen ei ole fyysisesti puoleensavetävä.

Toisaalta ulkonäkö ja tyyli myös kertoo paljon ihmisen elämänasenteesta, arvoista yms tärkeistä jutuista. 

N40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi