Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päässyt nyt itse todistamaan, kuinka pinnallisia naiset ovat t. Mies25

Vierailija
21.09.2018 |

Olen lyhyehkö n. 174cm pitkä.
Vielä 20 vuotiaana olin aivan ruipelo.
Painoa hätäseen 60kg, välilä putosi jopa 58kg.

Olin tosi lihakseton ja kapea harteinen.
Hiukseni hyvin paksut enkä silloin välittänyt leikata niitä.
Näytin varmaan joltain esimurrosikäiseltä pikkupojalta, vaikka ikää 20v.

No nyt olen treenannut 5 vuotta ja ikää 25v.
Mitat 174cm/74kg.

Alan olla aika lihaksikas ja miehekäs kropalta.
Nykyisin käyn hyvällä parturilla ja leikkautan hiukset 4 vkon välein lyhyiksi ja ne pysyvät siisteinä.

Ja nyt yhtäkkiä tuntuu, että saan naisilta katseita melkeinpä missä vain ollessani.

Tässä sitä nähdään miten pinnallisia te olette!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Älä herrajumala vaan mene pariutumaan!

Vierailija
2/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kuntoilu tejee sinusta paremman näköisen, mutta todennäköisemmin itsetuntosi on kohentunut ja se näkyy sinusta ulos päin.

Kukapa ei haluaisi hyvä kroppaista ja hyvällä itsetunnolla varustettua?

Miksi käännät tuonkin asian negatiivikseksi ap?

Vierailija
4/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Teit jotain ulkönäöllesi ja se veti naisten huomion puoleesi. Me naiset värjäämme hiuksia, meikkaamme, ostamme kalliita naamavoiteita, laitamme ripsenpidennyksiä ja kynsiä, ostamme vaatteita ja käymme monta kertaa viikossa jumpassa. Arvaa kumpaa katsotaan, sopivasti laitettua vai luomusti hiirenharmaata jolla maha pömpöttää? Nuorta myös katsotaan enemmän kuin vanhaa. Pinnallisuutta!

Vierailija
5/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniskasvoiset hoikat ja lyhyehköt miehet on rakkautta.

Vierailija
6/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki kuntoilu tejee sinusta paremman näköisen, mutta todennäköisemmin itsetuntosi on kohentunut ja se näkyy sinusta ulos päin.

Kukapa ei haluaisi hyvä kroppaista ja hyvällä itsetunnolla varustettua?

Miksi käännät tuonkin asian negatiivikseksi ap?

Toisilla on lasi aina tyhjä. Ja tyhjänä saa pysyä. Ruikuttajan geenejä ei kannata siirtää eteenpäin, joten ap jatkakoon samalla mallilla.

Vierailija
7/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se ihme että paremman näköiseen ihmiseen kiinnitetään enemmän huomiota? Saahan kauniit naisetkin totta kai enemmän huomiota miehiltä kuin rumat.

Vierailija
8/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No palaa ruipeloksi pitkätukaksi, niin et tarte kärsiä naisten katseista.

Vierailija
9/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi miehet taas eivät ole lainkaan kiinnostuneita naisten ulkonäöstä..,.,

Vierailija
10/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska AP haluaa vain trollata.

p.s. Olen nainen. Pari vuotta sitten olin hiukan ylipainoinen. Minulla oli maantienväriset hiukset ja pukeuduin käytännöllisiin ja mukaviin vaatteisiin.

No nyt olen laihduttanut 10 kiloa ja blondasin hiukset. Olen hoikassa kunnossa ja treenaan, käytän mekkoa ja korkkareita.

Ja nyt yhtäkkiä tuntuu, että saan miehilta katseita melkeinpä missä vain ollessani.

Vierailija
11/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkänäköisiä ja ikäisiä naisia sitten itse katselet?

Vierailija
12/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lyhyehkö n. 174cm pitkä.

Vielä 20 vuotiaana olin aivan ruipelo.

Painoa hätäseen 60kg, välilä putosi jopa 58kg.

Olin tosi lihakseton ja kapea harteinen.

Hiukseni hyvin paksut enkä silloin välittänyt leikata niitä.

Näytin varmaan joltain esimurrosikäiseltä pikkupojalta, vaikka ikää 20v.

No nyt olen treenannut 5 vuotta ja ikää 25v.

Mitat 174cm/74kg.

Alan olla aika lihaksikas ja miehekäs kropalta.

Nykyisin käyn hyvällä parturilla ja leikkautan hiukset 4 vkon välein lyhyiksi ja ne pysyvät siisteinä.

Ja nyt yhtäkkiä tuntuu, että saan naisilta katseita melkeinpä missä vain ollessani.

Tai se, että olet tollo. Tyhmäkin mies on nimittäin rahtusen kiinnostavampi hyvännäköisenä kuin ruipelona.

Mutta eipä sinulla parisuhdetta ole edelleenkään, vai mitä? 😂😂😂😂

Vierailija
13/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavimmin olet tiedostamatta itsevarmemman ja jämäkämmän oloinen.

Muutos on käynyt pikkuhiljaa etkä välttämättä sitä itse tajua, mutta muut huomaavat sen olemuksestasi

Vierailija
14/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas yllätyksenä, että ihmiset tykkäävät hyvännäköisistä ihmisistä :O En olis ajatellut.

Vierailija
15/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakunta on varmaankin Porvoo. Ei se kroppa sieltä vaatteiden alta näy.

Vierailija
16/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa kamalaa. Minä olen nainen. Olin ennen ylipainoinen, mutta laihdutin. Nykyään saan enemmän huomioita. Yllättyikö joku siitä?

Vierailija
17/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös 25v, 176cm ja 90kg :D Nyt ruvennut elämään terveellisesti ja tuntuu hyvältä. :3

Vierailija
18/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät suinkaan kiinnitä naisten ulkonäköön mitään huomiota, ehei. Pois se heistä 😂

Vierailija
19/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse saanut todistaa, kuinka pinnallisia miehet ovat. Teininä ja nuorena aikuisena olin ylipainoinen ja aknekin vaivasi. Silloin ei tullut miehiltä katseita eikä lähestymisyrityksiä. Nyt olen laihduttanut ylimääräiset pois ja käyn salilla. Aknekin on asettunut, vaikka jouduinkin meikkaamaan arvet piiloon. Nykyisin baarissa tullaan juttelemaan ja sänkyynkin kelpaisin. Vaikka luonteeltani olen ihan sama ihminen!

Vierailija
20/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipas yllätyksenä, että ihmiset tykkäävät hyvännäköisistä ihmisistä :O En olis ajatellut.

Joo aivan, suuri uutinen. Toiset on kauniimpia kuin toiset ja toiset on komeempia kuin toiset ja noi molemmat miellyttää edelleen vaan silmää valtaosassa. Meillä kaveri, joka ei ikinä pokaile naisia tai mene juttelemaan, kun ei sen tarvi. Naiset tulee juttelemaan sille. Viikko sitten oltiin porukalla bissellä. Meitä oli 5 kundia. Viereisessä pöydässä oli monta naista ja heillä oli vissiin jotkut synttärijutut menossa. Kaksi naista siitä seurueesta seuraili tätä meidän kaveria ja jutteli sille pelkästään ja pyyteli sitä pöytään sinne heidän sekaan. Ei meitä muita pyydelty eikä kukaan edes huomannu meitä. Vaikka niitä naisia oli enemmän siellä ja ne kyllä tiesi, että se meidän kaveri oli meidän seurassa. Niin se vaan menee. Komeat on eriasia kuin tavis, vaikka miten pukeutuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän