Miksi Maria Veitola päästi Jani Toivolan niin helpolla eilisessä EVS- ohjelmassa
Janin eiliset selitykset lähetyksessä tuntuvat tänään lähinnä noloilta
Kommentit (98)
Ettei luultaisi rasistiksi. Kunnolla ruskettuneelle sovelletaan vaihtoehtoista moraalikoodia.
Vierailija kirjoitti:
Näytti niin kuin olisi lähinnä fanittanut sitä.
Tulee mieleen nukkesalakuljettaja ja Turun sankari EVS- ohjelmassa. Kaikki ovat osoittautuneet myöhemmin todellisiksi mätämuniksi.
Onko tullut liian varovaiseksi haastattelijaksi Sieppi-keissin jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen nukkesalakuljettaja ja Turun sankari EVS- ohjelmassa. Kaikki ovat osoittautuneet myöhemmin todellisiksi mätämuniksi.
Näyttää siltä, että tietävän enemmän kuin kertovat.
Kyllä Sipilä on saanut hellimmän käsittelyn tähänastisista.
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut liian varovaiseksi haastattelijaksi Sieppi-keissin jälkeen?
No ei.
Koska Jani on musta, homo ja vihreä. Marialla on omat suosikit ja ihmiset joita hän kiusaa. Heteromiehet ja naiselliset heteronaiset kuuluvat hänen inhokkeihinsa.
Oikean puolueen jäsenkirja haastateltavan taskussa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/201808102201127914_pi.shtml
Tuossa se lista, ihmettelen ettei Saarakkala saa kritiikkiä vaikka oli ykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Koska Jani on musta, homo ja vihreä. Marialla on omat suosikit ja ihmiset joita hän kiusaa. Heteromiehet ja naiselliset heteronaiset kuuluvat hänen inhokkeihinsa.
niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Olin kokonaan unohtanut sen Turun ”sankarin”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Zubieria voi unohtaa? Sehän on jatkuvasti lööpeissä milloin mistäkin rikoksesta epäiltynä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä lista? Se lista, missä Toivola johti, summa Toivalan kohdalla oli 23 000€. Linkatussa kyse parista kuukaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä lista? Se lista, missä Toivola johti, summa Toivalan kohdalla oli 23 000€. Linkatussa kyse parista kuukaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kolme ovat saaneet prinsessakohtelun kyseisessä ohjelmassa. Miksi ihmeessä?
No miksiköhän? Varmaan on Vihreiden kannattaja.
joku editointitaitoinen sais tehtyä hauskan videon youtubeen ennen ja jälkeen evs- ohjelman näistä kolmesta ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Zubieria voi unohtaa? Sehän on jatkuvasti lööpeissä milloin mistäkin rikoksesta epäiltynä.
Täsmennän. Olin unohtanut, että Zubieria haastateltiin kuin suurta sotamarsalkkaa Suomen hyväksi tehdystä työstä. Hmm, pyyteetöntä toimintaa (ko?)