Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä näköisistä naisten mielestä kauniista naisista miehet eivät välitä?

utelias mies
21.09.2018 |

Elikkä siis millaiset naiset ovat naisten mielestä kauniita, mutta miesten mielestä eivät.
Laittakaa kuvia netistä esimerkeiksi.

Kommentit (195)

Vierailija
81/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruby Rose https://s1.r29static.com//bin/entry/089/x,80/1556863/image.jpg

Voisin haluta Rubyn lapsia. Uuuh

Vierailija
82/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin asiaa poikaystävältä kun tv:ssä pyöri Napakymppi. Omasta mielestäni kaunein oli klassisen kaunis kapekasvoinen hoikka nainen. Mies valitsi pyöreäkasvoisen ja jopa hieman ylipainoisen ehdokkaan. Naisessa oli kyllä "sitä jotain" myös minun mielestäni, pilkettä silmäkulmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keira Knightley on mallimaisen kaunis, mutta hänessä ei ole seksikkyyttä ollenkaan. Veikkaan, että miehet valitsisivat esim. Scarlett Johanssonin mieluummin, vaikkei ole yhtä pitkä eikä hoikka. Vai mitä mieltä olette?

Keira on kyllä todella kaunis, mutta ehkä jopa niin "täydellisen" näköinen, että on vähän tylsä. Ei mua kyllä silti haittaisi, jos näyttäisin häneltä :D

Scarlett on jotenkin hehkuvampi, sensuellimpi mun mielestä. Mistähän se hehku johtuu, mikä toisilla ihmisillä on?

Vierailija
84/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos Keiran ja Scarlettin laittaa vierekkäin, niin Keira häviää. Hänessä ei ole seksikkyyttä. Lähinnä vain kulmikas ja vähän kolho. 

Vierailija
85/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin asiaa poikaystävältä kun tv:ssä pyöri Napakymppi. Omasta mielestäni kaunein oli klassisen kaunis kapekasvoinen hoikka nainen. Mies valitsi pyöreäkasvoisen ja jopa hieman ylipainoisen ehdokkaan. Naisessa oli kyllä "sitä jotain" myös minun mielestäni, pilkettä silmäkulmassa.

Jätä se sika

Vierailija
86/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenna Mäkikyrö. Oli BB:ssä luonnollinen ihgu. Viimeksi kun kävin BB fanina tsekkaamassa hänen instaa, oli epäluonnollisen näköinen botoxhuuli. Uskon silti monen naisen pitävän hän mahtavan näköisenä.

Vierailija
87/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olenko väärässä, mutta monet naiset tuntuvat pitävän kauniina naisia, joiden rinnalla he itse saavat loistaa. Antaako se sitten kuvan, että itse n vielä kauniimpi. Monesti oikeasti kauniit naiset luokitellaan tavallisen näköiseksi. Ainakaan se nainen, jota naisen kumppani pitää kauniina ei ole naisen mielestä kaunis.

Vierailija
88/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luontevaa jatkaa vielä, mutta itsenikään mielestä Sofia Ruutu ei ole nyt niin huikaiseva kuin alkupäässä puhutaan. En silti tiedä yhtään mitä miehet ajattelevat hänestä, mutta en silti pidä Sofiaa minään rumiluksenakaan. Hänellähän on sopusuhtainen kroppa, klassiset kasvot, terve iho ja hiukset. Hän ei siis vain sytytä tai jokin viehätys puuttuu, mutta noissa kuvissa hän näyttää ehkä hieman surulliselta?. Olisipa itselläänkin noin hyvä maku pukeutua. 

Mietin pitkään uskallanko kirjoittaa tätä, mutta tästä olen tavallaan kärsinyt niin pienestä asti kuin muistan vaikka en tiedä onko se varsinaisesti kärsimystä. Teininä se kuitenkin kulminoitui ja on jatkunut pitkälle aikuisikään näihin päiviin asti. Olen siis se nainen, jota on kaikissa naisporukoissa pidetty hieman keskinkertaisena, ihan nättinä, jotkut jopa suorastaan rumana ja mitäänsanomattana. Sen sijaan samoin eivät tunnu ajattelevan miehet. Olin yläasteella joku ihmeellinen poikien suosikki ja isoveljeni kävi kuumana, ettei pikkusiskoon kosketa. Seurustelin ensimmäisen kerran 14-vuotiaana, mutta se oli pitkälti kädestä kiinni pitämistä yms ja samaan aikaan muistan että muutama kundi keräsi rohkeutta tullakseen juttelemaan. Oli kauheaa aikaa, koska häpesin itseäni ihan valtavasti ja olin koko kouluajan kuullut toisilta tytöiltä miten kauhean ruma olen ja oli uskomatonta, että pojat olivat juuri minun eikä luokan kaunottarien kimpussa. 

Aikuisiällä pääsin juonen sisään ja elin (kaksois)roolissani, eli annoin tyttöjen ja naisten ajatella mitä ajattelivat mutten enää hävennyt sitä, että miehet osoittivat mielenkiintoaan minua kohtaan. Kauheampaa oli kuitenkin se, että tämä ilmiö levisi näpeille. Siinä missä sain kommentteja kavereiltani "Olet ihan kivannäköinen mutta -" niin näiden pariutuneiden naisten miehet yrittivät aina tilaisuuden tullen tunnustella olisiko minun suhteeni liikkumavaraa, osa ehdotti härskisti ja yksi veti minut syliin baarissa kun tyttöystävä lähti käymään vessassa, toisilta sain salaisia ja vaivaannuttavia katseita ja ohimeneviä kosketuksia. Jossain vaiheessa huomasin että oli aivan sama mihin lähdin, niin aina joka illanistujaisissa oli mies jota kiinnosti lähempi kanssakäyminen ja moni on kehunut minua suoraan tai välillisesti. Firman pikkujouluihin en mennyt enää ollenkaan jossain vaiheessa, koska siellä olisin saanut n..a ympäri henkilökuntaa jos olisin halunnut - no enpä halunnut. Tässä pitää huomioida, etten missään vaheessa ole pitänyt itseäni minään erityisenä missinä eivätkä elämänarvoni todellakaan kulje ulkonäön ympärillä, vaan keskityn täysin muihin asioihin - ja olen suurimman osan aikuisiästäni ollut varattu ja uskollinen. Olisi vain jännä tietää, mistä niiden naisten mielipiteet johtuvat, kun kuitenkin sata miestä ei tunnu ajattelevan samoin ja osa noista miehistä on noiden naisten kumppaneita? Vai johtuuko se käytöksestä, koska en ole kenellekään tyly ja kestän rankempaakin huumoria, koska kovin helppo en ole koskaan ollut? Mietityttää.  

Oletteko muuten tulleet ajatelleeksi, että kauneisihanteistakin päättävät pitkälti miehet ja kaiken lisäksi homot? Se voi selittää vääristymiä. Kasvoin teiniajan sellaisena aikakautena, jolloin naisten laihuutta ja poikavartaloa pidettiin muodikkaana, nykyisin teinit saavat kasvaa kardashianien ansiosta maailmassa jossa lantio ja rinnat ovat sallittu. Oli kauheaa kasvavalle nuorelle kuunnella niitä juttuja, miten ei saisi olla grammaakaan ylimääräistä ja miten liian iso lantio olisi hirveä kauhistus.

Vierailija
89/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tätä juuri muutama päivä sitten, koska painin omien ulkonäkömietteiteni kanssa. En siis ole enää vuosiin tuskaillut itseäni tai omaa ulkonäköäni, mutta olen vain pohdiskellut aihepiiriä osin koulutöihin liittyvissä jutuissa ja osin omaa historiaani läpikäyden.  

Ensimmäiseksi tuli mieleen Sarah Jessica Parker. Moni nainen hehkuttaa ja pitää häntä lämpimän kauniina ja miten ne hänen piirteensä ovat vanhemmiten pehmenneet, mutta kaikki miehet ovat järjestään olleet "hyi yäk" ja siinä se. Kuulemma kalpeasti hymyilevä luuranko. Kun mietin mikä Parkerista tekee niin kauniin omastakin mielestä, niin väkisinkin katsontatapani on erilainen kuin monilla miehillä - katson hänen hymyään, tapaansa elehtiä ja muistan millainen hän oli sinkkuelämää- sarjassa. 

Toinen juttu, mikä väkisin tuli mieleeni, on naisten synnynnäinen kilpailuvietti, joka ainakin palstalla herättää rutkasti erimielisyyksiä. Tarkoitan siis sitä, että jotkut tekevät kateuttaan ihan käsittämättömiä asioita, ja se on hämmästyttävää miten piilevää ja salakavalaa ja jopa alitajuista se on, ettei välttämättä kumpikaan osapuoli tajua tai tiedosta sitä. Kaveri saattaa yrittää tyrkyttää vääränkokoisia vaatteita sovituskopissa, morsian yrittää pukea kaason teinitytöksi, laitetaan inhottavia juoruja liikkeelle oman olon helpottamiseksi, ei saada millään sanottua että kaveri näyttää hyvältä tai harmittaa kauheasti miten kaveria tullaan baarissa iskemään mutta itseään taas ei. En halua kuullostaa niin seksistiseltä, mutta nyt on pakko jotta saan viimein sanottua sen mitä haen takaa, eli voisiko olla, että naisten kauneusihanteet menevät hieman tämän mukaan; eli kaikki ne, otka ovat itselleen ja omalle lisääntymiselleen uhka eivät saa naisilta samanlaista hyväksyntää kuin taas ne naiset, jotka eivät kiinnosta miehiä paljossakaan määrin? Ainakin jälkimäinen ryhmä ei saa ikinä samanlaista vyöryä huomiota kuin ensimmäisen ryhmän naiset - miksi? 

Luulen, että olet oikeilla jäljillä. Ja kuten joku toinen totesi, että jos pystyy jotenkin samaistumaan siihen kauniiseen naiseen, niin silloin se hyväksytään naisten mielestä kauniiksi.

Vierailija
90/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruby Rose https://s1.r29static.com//bin/entry/089/x,80/1556863/image.jpg

Voisin haluta Rubyn lapsia. Uuuh

Varmaan ihan jees nainen, mutta tuossa kuvassa vedetty täysin miesmäinen tyyli. Ei jatkoon.

Vierailija
91/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jos Keiran ja Scarlettin laittaa vierekkäin, niin Keira häviää. Hänessä ei ole seksikkyyttä. Lähinnä vain kulmikas ja vähän kolho. 

Just näin. Naiset samaistuu helpommin noihin kulmikkaisiin ja kolhoihin piirteisiin. Sama toistuu monien mainittujen naisten kohdalla.

Vierailija
92/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Kaikki nämä huippumalli haussa langanlaihat naiset/tytöt. Naiset pitää kauniina vaikka suurinosa näyttää pojilta.

Selluliitti ei ole kaunista, vaikka sinä olet siitä mainostanut pitäväsi.

Ja sinäkö sen määräät?

No en määrää, mutta jos se olisi kaunista, ei naistenlehdet olisi täynnä näin pääset eroon selluliitistä juttuja.

Voit vapaasti linkata tänne yhdenkin artikkelin, jossa sanotaan, että sellu kauniistaa naista. Stage is yours.

Onko tullut mieleen, että noilla "näin pääset eroon selluliitista" jutuilla myös pyritään kasvattamaan tiettyjen tuotteiden ja palveluiden myyntiä? Menee samaan kastiin " näin pääset eroon rypyistä/näin näytät nuoremmalta" juttujen kanssa. Tosiasiassa ihan normaalipainoisilla ja urheilullisillakin naisilla on selluliittia. Jopa maailmantähdillä, joilla on varaa vaikka mihin hoitoihin ja personal trainereihin, on selluliittia ja silti he ovat monien himoitsemia ja heitä pidetään seksikkäinä.

Joten tästä voidaan vetää johtopäätös, että selluliitti on seksikästä? Joka on hieman eri väittämä, kuin että selluliitista huolimatta voi olla seksikäs.. T. Eri nainen

Vierailija
93/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marion Cotillard:

http://www.hotactresslook.com/wp-content/uploads/2016/05/Marion-Cotilla…

Hän on näin naisen näkökulmasta sensuelli ja seksikäs, mutta enpä tiedä kelpaisiko miehille seksikkäänä.

No eiköhän tuo ole jokaisen miehen mieleen.

Tuo Sofia Ruutu oli kyllä hyvä esimerkki naisesta, joka ei herätä miehessä mitään, vaikka naiset ihailevat.

Vierailija
94/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Kaikki nämä huippumalli haussa langanlaihat naiset/tytöt. Naiset pitää kauniina vaikka suurinosa näyttää pojilta.

Selluliitti ei ole kaunista, vaikka sinä olet siitä mainostanut pitäväsi.

Ja sinäkö sen määräät?

No en määrää, mutta jos se olisi kaunista, ei naistenlehdet olisi täynnä näin pääset eroon selluliitistä juttuja.

Voit vapaasti linkata tänne yhdenkin artikkelin, jossa sanotaan, että sellu kauniistaa naista. Stage is yours.

Onko tullut mieleen, että noilla "näin pääset eroon selluliitista" jutuilla myös pyritään kasvattamaan tiettyjen tuotteiden ja palveluiden myyntiä? Menee samaan kastiin " näin pääset eroon rypyistä/näin näytät nuoremmalta" juttujen kanssa. Tosiasiassa ihan normaalipainoisilla ja urheilullisillakin naisilla on selluliittia. Jopa maailmantähdillä, joilla on varaa vaikka mihin hoitoihin ja personal trainereihin, on selluliittia ja silti he ovat monien himoitsemia ja heitä pidetään seksikkäinä.

Joten tästä voidaan vetää johtopäätös, että selluliitti on seksikästä? Joka on hieman eri väittämä, kuin että selluliitista huolimatta voi olla seksikäs.. T. Eri nainen

Väite oli, että selluliitti RUMENTAA naista. Mutta todellisuudessa ihmiset eivät siihen normaalielämässä kiinnitä niin paljon huomiota kuin lehdet antavat ymmärtää. 

Esim. Uskotko, että kukaan ei pitäisi näitä naisia kauniina ja viehättävinä, vaan he ovat selvästi rumia selluliitin takia? Heistä nimittäin kaikista on kuvia, joissa näkyy selluliittia.

Jennifer Lopez

Halle Berry

Jennifer Love Hewitt

Rosie Huntington Whiteley

Eva Longoria

Rihanna

Chrissy Teigen

Reese Witherspoon

Selena Gomez

Cameron Diaz

Drew Barrymore

jne.

jne.

Scarlett Johansson

Vierailija
95/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites Eva Green? Hänen kasvoissaan on jotain persoonallista ja tummanpuhuvaa, mistä itse tykkään:

https://pbs.twimg.com/profile_images/944093602497683457/fB-ROZsY_400x40…

https://78.media.tumblr.com/b6be4a3ba88fc62b8014d43c85b8b143/tumblr_o1d…

Joo, ei kyllä kolahda henkilökohtaisesti. Aiemmin mainittu Hepburn sen sijaan on söpö ja kuuma. M

Vierailija
96/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenna Mäkikyrö. Oli BB:ssä luonnollinen ihgu. Viimeksi kun kävin BB fanina tsekkaamassa hänen instaa, oli epäluonnollisen näköinen botoxhuuli. Uskon silti monen naisen pitävän hän mahtavan näköisenä.

Jaa,a. Joskus taisi keskustelua tuosta olla ja aika moni oli sitä mieltä, että oli nimenomaan aikaisemmin todella suloisen ja kauniin näköinen. Eli herätti ihmetystä palstan naisissa, miksi oli muuttanut ulkonäköään niin paljon kun oli luonnostaan kaunis. 

Vierailija
97/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, olenko väärässä, mutta monet naiset tuntuvat pitävän kauniina naisia, joiden rinnalla he itse saavat loistaa. Antaako se sitten kuvan, että itse n vielä kauniimpi. Monesti oikeasti kauniit naiset luokitellaan tavallisen näköiseksi. Ainakaan se nainen, jota naisen kumppani pitää kauniina ei ole naisen mielestä kaunis.

Eiköhän tuossa tule esille vain se, että naisilla ja miehillä tosiaan on erilaiset kauneusihanteet. 

Vierailija
98/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perus taikinanaama ja pikkulikan näköinen ja ylimeikattu akka. Joka toinen kadulla vastaan tuleva nuori nainen on juuri tuollainen.

Vierailija
99/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persoonallisen näköiset mallit tai jos on vähänkään voimakkaat piirteet.

Mulla on venäläiset juuret, löytyy voimakkaat piirteet ja hoikat luisevat kasvonluut, tyypillinen persoonallinen ulkonäkö. Vientiä on silti joka paikassa. Jopa töissä on kysytty treffeille...en edes pukeudu seksikkäästi vaan tyyli on klassinen. On joskus rasittavaa kun herättää liikaa huomiota!

Valitettavasti olen onnnellisesti naimisissa.

Vierailija
100/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persoonallisen näköiset mallit tai jos on vähänkään voimakkaat piirteet.

Mulla on venäläiset juuret, löytyy voimakkaat piirteet ja hoikat luisevat kasvonluut, tyypillinen persoonallinen ulkonäkö. Vientiä on silti joka paikassa. Jopa töissä on kysytty treffeille...en edes pukeudu seksikkäästi vaan tyyli on klassinen. On joskus rasittavaa kun herättää liikaa huomiota!

Valitettavasti olen onnnellisesti naimisissa.

Valitettavasti onnellisesti naimisissa? Ikävä kuulla, hei tsemppiä sulle.