Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä näköisistä naisten mielestä kauniista naisista miehet eivät välitä?

utelias mies
21.09.2018 |

Elikkä siis millaiset naiset ovat naisten mielestä kauniita, mutta miesten mielestä eivät.
Laittakaa kuvia netistä esimerkeiksi.

Kommentit (195)

Vierailija
102/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On luontevaa jatkaa vielä, mutta itsenikään mielestä Sofia Ruutu ei ole nyt niin huikaiseva kuin alkupäässä puhutaan. En silti tiedä yhtään mitä miehet ajattelevat hänestä, mutta en silti pidä Sofiaa minään rumiluksenakaan. Hänellähän on sopusuhtainen kroppa, klassiset kasvot, terve iho ja hiukset. Hän ei siis vain sytytä tai jokin viehätys puuttuu, mutta noissa kuvissa hän näyttää ehkä hieman surulliselta?. Olisipa itselläänkin noin hyvä maku pukeutua. 

Mietin pitkään uskallanko kirjoittaa tätä, mutta tästä olen tavallaan kärsinyt niin pienestä asti kuin muistan vaikka en tiedä onko se varsinaisesti kärsimystä. Teininä se kuitenkin kulminoitui ja on jatkunut pitkälle aikuisikään näihin päiviin asti. Olen siis se nainen, jota on kaikissa naisporukoissa pidetty hieman keskinkertaisena, ihan nättinä, jotkut jopa suorastaan rumana ja mitäänsanomattana. Sen sijaan samoin eivät tunnu ajattelevan miehet. Olin yläasteella joku ihmeellinen poikien suosikki ja isoveljeni kävi kuumana, ettei pikkusiskoon kosketa. Seurustelin ensimmäisen kerran 14-vuotiaana, mutta se oli pitkälti kädestä kiinni pitämistä yms ja samaan aikaan muistan että muutama kundi keräsi rohkeutta tullakseen juttelemaan. Oli kauheaa aikaa, koska häpesin itseäni ihan valtavasti ja olin koko kouluajan kuullut toisilta tytöiltä miten kauhean ruma olen ja oli uskomatonta, että pojat olivat juuri minun eikä luokan kaunottarien kimpussa. 

Aikuisiällä pääsin juonen sisään ja elin (kaksois)roolissani, eli annoin tyttöjen ja naisten ajatella mitä ajattelivat mutten enää hävennyt sitä, että miehet osoittivat mielenkiintoaan minua kohtaan. Kauheampaa oli kuitenkin se, että tämä ilmiö levisi näpeille. Siinä missä sain kommentteja kavereiltani "Olet ihan kivannäköinen mutta -" niin näiden pariutuneiden naisten miehet yrittivät aina tilaisuuden tullen tunnustella olisiko minun suhteeni liikkumavaraa, osa ehdotti härskisti ja yksi veti minut syliin baarissa kun tyttöystävä lähti käymään vessassa, toisilta sain salaisia ja vaivaannuttavia katseita ja ohimeneviä kosketuksia. Jossain vaiheessa huomasin että oli aivan sama mihin lähdin, niin aina joka illanistujaisissa oli mies jota kiinnosti lähempi kanssakäyminen ja moni on kehunut minua suoraan tai välillisesti. Firman pikkujouluihin en mennyt enää ollenkaan jossain vaiheessa, koska siellä olisin saanut n..a ympäri henkilökuntaa jos olisin halunnut - no enpä halunnut. Tässä pitää huomioida, etten missään vaheessa ole pitänyt itseäni minään erityisenä missinä eivätkä elämänarvoni todellakaan kulje ulkonäön ympärillä, vaan keskityn täysin muihin asioihin - ja olen suurimman osan aikuisiästäni ollut varattu ja uskollinen. Olisi vain jännä tietää, mistä niiden naisten mielipiteet johtuvat, kun kuitenkin sata miestä ei tunnu ajattelevan samoin ja osa noista miehistä on noiden naisten kumppaneita? Vai johtuuko se käytöksestä, koska en ole kenellekään tyly ja kestän rankempaakin huumoria, koska kovin helppo en ole koskaan ollut? Mietityttää.  

Oletteko muuten tulleet ajatelleeksi, että kauneisihanteistakin päättävät pitkälti miehet ja kaiken lisäksi homot? Se voi selittää vääristymiä. Kasvoin teiniajan sellaisena aikakautena, jolloin naisten laihuutta ja poikavartaloa pidettiin muodikkaana, nykyisin teinit saavat kasvaa kardashianien ansiosta maailmassa jossa lantio ja rinnat ovat sallittu. Oli kauheaa kasvavalle nuorelle kuunnella niitä juttuja, miten ei saisi olla grammaakaan ylimääräistä ja miten liian iso lantio olisi hirveä kauhistus.

Olen itse tavallisen näköinen ja mulla taas ei ole kukaan naispuolinen kaveri kommentoinut ulkonäköäni. Ja muutenkaan kohtaamani naiset eivät ole ikinä kommentoineet ulkonäköäni. Kukaan ei ole sanonut kauniiksi, mutta ei kyllä rumaksikaan. Korkeintaan on tullut sellaista kommenttia, että minulle voisi sopia joku tietty hiusmalli, hiusväri tms., mutta sekin oikeastaan vain vastauksena omaan hiuskriiseilyyni. Mutta suoraa "arvottamista" ulkonäön perusteella kauniiksi/rumaksi/tavalliseksi en ole kokenut naisten taholta.

Miehiltä olen kyllä kuullut, että olen "keskinkertaisen" näköinen. Silleen, että "daa", no ei mulle sitä tarvitse ilmoittaa, tiedän kyllä miltä näytän. :D

Eli voisko olla, että ehkä olet kuitenkin paremman näköinen kuin luulet ja nuo tietyt "kaverisi"  (minusta koulukiusaajat) ovat tarkoituksella yrittäneet laskea itsetuntoasi puhumalla puutaheinää TAI sitten tosiaan olet taas esimerkki siitä, kuinka miesten ja naisten kauneusihanteet eroavat toisistaan todella paljon ja miesten silmissä olet upea kaunotar kun naisten ihannetta et sitten vastannut. Joka tapauksessa, tosi paskamaisia olivat nuo koulukaverisi sulle, jos ulkonäköäsi yleensäkin alkoivat ruotimaan ja kommentoimaan. Harmi juttu, jos tällainen on kokemuksesi muista naisista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä kirjoitti:

Kate Winslet https://vignette.wikia.nocookie.net/jamescameronstitanic/images/8/81/Ka…

Astrid Bergès-Frisbey https://fi.pinterest.com/pin/113786328062000214/

T. Mies 27

Eli naiset pitävät kauniina, mutta miehet eivät?

Koska voin sanoa näin naisena, että minusta ainakin molemmat ovat tosi kauniita naisia. 

Vierailija
104/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää jostain Katie Price-tyyppisistä seksibimboista jotka on naisten mielestä feikkejä ja rumia. Miehet ei edes erota onko jollain meikkiä vai ei  ja pitävät jotain ripsipidennys/huulitäyttönaisia luonnollisina. Sama kun esim Tinderissä miehet ylistävät filteröityjä kuvia kauniiksi ja naiset näkevät totuuden eli feikkiyden.

Korjataan: on miehiä jotka pitävät jostain Katie....

Henkilökohtaisesti en pidä noista leikellyistä botox-naisista. Moni varsin kaunis nainen on (mielestäni) pilannut ulkonäkönsä noilla aineilla. Toivottavasti ovat edes itse tyytyväisiä.

Vierailija
105/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kate Moss oli jumalaisen kaunis nuorena. Ja niin ihanan hoikka.

On Mossilla minunkin mielestäni jotenkin tosi sexyt, supersemsuellit kasvot. Vaikka onkin muuten ollut jopa järkyttävän laiha.

M

Vierailija
106/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen mielestä kirjoitti:

Kate Winslet https://vignette.wikia.nocookie.net/jamescameronstitanic/images/8/81/Ka…

Astrid Bergès-Frisbey https://fi.pinterest.com/pin/113786328062000214/

T. Mies 27

Eli naiset pitävät kauniina, mutta miehet eivät?

Koska voin sanoa näin naisena, että minusta ainakin molemmat ovat tosi kauniita naisia. 

Winslet ei ole koskaan kolahtanut, tuo toinen näyttää sellaiselta kivalta naapurintytöltä, jota uskaltaisi pyytää treffeille kun ei ole saavuttamattomaan näköinen. M

Vierailija
107/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, olenko väärässä, mutta monet naiset tuntuvat pitävän kauniina naisia, joiden rinnalla he itse saavat loistaa. Antaako se sitten kuvan, että itse n vielä kauniimpi. Monesti oikeasti kauniit naiset luokitellaan tavallisen näköiseksi. Ainakaan se nainen, jota naisen kumppani pitää kauniina ei ole naisen mielestä kaunis.

Eiköhän tuossa tule esille vain se, että naisilla ja miehillä tosiaan on erilaiset kauneusihanteet. 

Vai tuleeko esille se, etteivät naiset ole rehellisiä mielipiteissään.

Vierailija
108/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tätä juuri muutama päivä sitten, koska painin omien ulkonäkömietteiteni kanssa. En siis ole enää vuosiin tuskaillut itseäni tai omaa ulkonäköäni, mutta olen vain pohdiskellut aihepiiriä osin koulutöihin liittyvissä jutuissa ja osin omaa historiaani läpikäyden.  

Ensimmäiseksi tuli mieleen Sarah Jessica Parker. Moni nainen hehkuttaa ja pitää häntä lämpimän kauniina ja miten ne hänen piirteensä ovat vanhemmiten pehmenneet, mutta kaikki miehet ovat järjestään olleet "hyi yäk" ja siinä se. Kuulemma kalpeasti hymyilevä luuranko. Kun mietin mikä Parkerista tekee niin kauniin omastakin mielestä, niin väkisinkin katsontatapani on erilainen kuin monilla miehillä - katson hänen hymyään, tapaansa elehtiä ja muistan millainen hän oli sinkkuelämää- sarjassa. 

Toinen juttu, mikä väkisin tuli mieleeni, on naisten synnynnäinen kilpailuvietti, joka ainakin palstalla herättää rutkasti erimielisyyksiä. Tarkoitan siis sitä, että jotkut tekevät kateuttaan ihan käsittämättömiä asioita, ja se on hämmästyttävää miten piilevää ja salakavalaa ja jopa alitajuista se on, ettei välttämättä kumpikaan osapuoli tajua tai tiedosta sitä. Kaveri saattaa yrittää tyrkyttää vääränkokoisia vaatteita sovituskopissa, morsian yrittää pukea kaason teinitytöksi, laitetaan inhottavia juoruja liikkeelle oman olon helpottamiseksi, ei saada millään sanottua että kaveri näyttää hyvältä tai harmittaa kauheasti miten kaveria tullaan baarissa iskemään mutta itseään taas ei. En halua kuullostaa niin seksistiseltä, mutta nyt on pakko jotta saan viimein sanottua sen mitä haen takaa, eli voisiko olla, että naisten kauneusihanteet menevät hieman tämän mukaan; eli kaikki ne, otka ovat itselleen ja omalle lisääntymiselleen uhka eivät saa naisilta samanlaista hyväksyntää kuin taas ne naiset, jotka eivät kiinnosta miehiä paljossakaan määrin? Ainakin jälkimäinen ryhmä ei saa ikinä samanlaista vyöryä huomiota kuin ensimmäisen ryhmän naiset - miksi? 

Täytyy sanoa, että itse en ole pitänyt Parkeria oikeastaan koskaan kauniina. Olen siis nainen. Minusta hänessä vetoaa naisiin kasvojen sijasta persoonallinen tyylitaju, tietynlainen viehkeys liikkumisessa ja timmi vartalo (on ilmeisesti tanssinut balettia) ja huikea tukka. Mutta kyllä hänellä aika kolkot piirteet ovat, eikä mitenkään viehättävällä tavalla. Edellä mainittu Eva Green on minusta esimerkki, jossa kolkommat kasvonpiirteet taas itse asiassa toimivat ja hän näyttää omaan silmään dramaattisen kauniilta. 

Vierailija
109/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Keira on minusta aina ollut selvästi nätimpi kuin Angelica Jolie, joka on aina näyttänyt jotenkin... hm, ylikypsältä omaan silmään. M

Vierailija
110/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persoonallisen näköiset mallit tai jos on vähänkään voimakkaat piirteet.

Mulla on venäläiset juuret, löytyy voimakkaat piirteet ja hoikat luisevat kasvonluut, tyypillinen persoonallinen ulkonäkö. Vientiä on silti joka paikassa. Jopa töissä on kysytty treffeille...en edes pukeudu seksikkäästi vaan tyyli on klassinen. On joskus rasittavaa kun herättää liikaa huomiota!

Valitettavasti olen onnnellisesti naimisissa.

Valitettavasti onnellisesti naimisissa? Ikävä kuulla, hei tsemppiä sulle.

Joo jaxuhaleja täältäkin, koita kestää.

Vierailija
111/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo useasti mainittu Eva Green on kyllä hyvä esimerkki tästä, kaveriporukassa me kaikki naiset ihannoidaan, mutta miehet on todenneet, ettei oikein ole heidän makuunsa.

Tosin tämä otos on alle 10 ihmistä, eli ei erityisesti omaa tilastollista arvoa.

Vierailija
112/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena ihailen herkkiä, sielukkaan oloisia naisia: Johannat Kurkela ja Iivanainen. Haluaisin olla keijukaismaisen suurisilmäinen Manuela Bosco tai Jennie Storbacka tai Winona Ryder.Tuskin heistä kukaan miesten mielestä rumakaan on, mutta eivät ehkä ykkösvalintojakaan.

Vierailija
114/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä kauniita kirjoitti:

http://dailyedition.press/wp-content/uploads/2015/08/hottest-women-in-t…

http://dailyedition.press/wp-content/uploads/2015/08/hottest-women-in-t…

http://vanitynoapologies.com/wp-content/uploads/2016/05/25-Most-Beautif…

T. Mies 27

Kyllä nuo todellakin ovat myös naisen silmään kauniita. Ainoastaan ensimmäisellä on liian nypityt kulmakarvat, mutta on hän siitäkin huolimatta viehättävä. Kaikki todella kauniita naisia. 

Vierailija
115/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiaisella on paljon naispuoleisia faneja joiden mielestä hön on Jumalatar, mutta miehet eivät Jennistä tykkää yhtään.

https://www.instagram.com/p/Bn6ggSVhHNI/?hl=fi

Vierailija
116/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä (26v.) etsin vaimotyyppiä.

Kovasti meikatuista ja muotivirtausten mukaan pukeutuvista en pidä. Miten paljon aikaa tärväytyy hukkaan laittautuessa ja sitä kaikkea illalla putsatessa.

Ihan tavallisen näköinen meikitön ja rennosti pukeutuva nainen on mun makuun.

Jos konserttiin lähdetään voi hiukan sipaista make uppia ja laittaa parempaa ylle.

Saunapuhtaana on nainen aina kauneimmillaan. Luonne on ratkaisevin!

Vierailija
117/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalasteletko yläpeukkuja?

Vierailija
118/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruby Rose https://s1.r29static.com//bin/entry/089/x,80/1556863/image.jpg

Ruby Rose

https://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/fans-fear-ruby-rose-after-11637654

https://twitter.com/rubysratpack/status/716072509414764544

Mä en henk.koht. ymmärrä Rubyn 'hehkutusta', koska mun silmiin hän näyttää narkkarilta ja tavalliselta. Toki meikattuna vähän paremmalta, mutta kukapa meikki naamassa ei näyttäis, varsinkin jos sen on tehnyt ammattilainen.

Vierailija
119/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni Vartiaisella on paljon naispuoleisia faneja joiden mielestä hön on Jumalatar, mutta miehet eivät Jennistä tykkää yhtään.

https://www.instagram.com/p/Bn6ggSVhHNI/?hl=fi

Vai tosin päin?

Vierailija
120/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia Ruutu ja muut joita kehutte herkiksi ovat kyllä nättejä, mutta pidän enemmän itsevarman kuin herkän näköisistä. Myös perse ja tissit on hyvä olla.

En kiinnostu ujoista naisista juuri koskaan.

M33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi