Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä näköisistä naisten mielestä kauniista naisista miehet eivät välitä?

utelias mies
21.09.2018 |

Elikkä siis millaiset naiset ovat naisten mielestä kauniita, mutta miesten mielestä eivät.
Laittakaa kuvia netistä esimerkeiksi.

Kommentit (195)

Vierailija
41/195 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten viesteissä näkyy tuo herkkä toistuvan kun puhutaan kauneudesta.

Vierailija
42/195 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkääkö miehet herkän näköisistä naisista, yleisesti ottaen siis?

Itse naisena jotenkin pidän paljon sellaisesta melko eteerisestä herkästä ulkonäöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/195 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkyyshän ei ole ulkoinen piirre, mutta joidenkin kasvoilta se paistaa. Mielestäni se on positiivinen piirre. Tarkoittaa sielukasta ja pohdiskelevaa, ei mitään tyhjäpäätä. Moni kai ajattelee, että herkkä on heikko. Monitulkintainen sana.

Vierailija
44/195 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Eva Green? Hänen kasvoissaan on jotain persoonallista ja tummanpuhuvaa, mistä itse tykkään:

https://pbs.twimg.com/profile_images/944093602497683457/fB-ROZsY_400x40…

https://78.media.tumblr.com/b6be4a3ba88fc62b8014d43c85b8b143/tumblr_o1d…

Vierailija
45/195 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites Eva Green? Hänen kasvoissaan on jotain persoonallista ja tummanpuhuvaa, mistä itse tykkään:

Eva green on superkaunis, ja sillä on tosi hyvä "energia" ja sellainen läsnäolo ruudulla (olen nainen siis). Luulen kyllä miestenkin pitävän sitä seksikkäänä/kauniina.

Toivoin niin paljon sitä uuteen witcher sarjaan yenneferiksi, se sopisi liian hyvin.

Vierailija
46/195 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä miehet ovat Ingrid Bergmanista?

https://klimbim2014.files.wordpress.com/2014/12/casablanka3.jpg

Niin, itse mietin myös vanhoja leffatähtiä, joista monet ovat edelleen naisten kauneusihanteita. Ingrid Bergmanin lisäksi esim. Audrey Hepburn on tällainen, josta naiset ovat ihan innoissaan, mutta miten lie miehet?

https://www.hellomagazine.com/imagenes/fashion/news/2017092758029/audre…

Molemmat erittäin kauniita naisia!

Vierailija
47/195 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
48/195 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei havaintoa. Mä en ole löytänyt edes sellaista naista, joka ois kaikkien mielestä kaunis, joten vaikeaa lähteä niistä olemattomista etsiä sellaista mistä miehet ei pitäis. Ainakin omassa tuttavapiirissä tosi erilaisia kauneusihanteita, tavoitekropppia yms

Vierailija
49/195 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sellaiset vähän kovan ja kylmän näköiset, tai älykön näköiset naiset. Naiset pitää kauniina, jos fyysiset piirteet on kauniit, mutta miehet ei usein kiinnostu näistä. 

Mulla on yksi tällainen kaveri, kaunis kuin veistos, kalpea iho, kirkkaanvihreät silmät, musta pitkä tukka. Mutta hän on sellainen businessnaisen tai sadun kauniin noidan näköinen, ei tule mieleen iloinen, avoin, seksikäs ja "helppo" ihminen olemuksesta.

Vierailija
51/195 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilda Swinton, Charlotte Rampling, Alexa Chung

Vierailija
52/195 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilda Swinton, Charlotte Rampling, Alexa Chung

Pitääkö porukka Tilda Swintonia kauniina? Mun mielestä se on erikoisen ja ainutlaatuisen näköinen, mutta en mä sitä kauniiksi ensimmäisenä kuvailis.

Vierailija
53/195 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilda on kyllä maaginen <3

Vierailija
54/195 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa suomalainen luuseromies nyt arvostsisi edes kauniita naisia.

Vierailija
55/195 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sitten ilmeisesti nainen, minusta esim tuo Ruutu on tosi kulmikkaan ja kolhon näköinen...

Vierailija
56/195 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pääosin miehet tykkää aika lapsenomasista naisista. Nimenomaan ”naiselliset” kurvikkaat naiset ei todellakaan ole miesten makuun. Isot tissit ja isot peput on turn-off miehille ja nämä naiset on näkymättömiä miehille.

Vierailija
57/195 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pääosin miehet tykkää aika lapsenomasista naisista. Nimenomaan ”naiselliset” kurvikkaat naiset ei todellakaan ole miesten makuun. Isot tissit ja isot peput on turn-off miehille ja nämä naiset on näkymättömiä miehille.

Siis missä maailmassa sä elät? Nimenomaan tyypillinen heteromies kiinnostuu ensisijaisesti kurvikkaista naisista juurikin sen takia, koska ne erottuu pikkulapsista. On tietysti sitten myös pervoja.

Vierailija
58/195 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just.. että sellasta settiä tänään. 🤣

M36

Vierailija
59/195 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekkäät kasvonpiirteet. :D Useet naiset pitää sellasii maskuliinia kaunottarina, joita miehet ei pidä :D

Vierailija
60/195 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nainen jonka ulkonäköä muut naiset ylistävät. Saan lähes kaikilta naisilta jossain vaiheessa kuulla ”kuinka voit olla sinkku kun olen niin kauniskin että luulisi miehiä kiinnostavan”. Ketään miestä ei kiinnosta. On hekin kehuneet mutta minua ei koskaan ole lähestytty. Olen kyllä ollut itse erittäin aktiivinen niin silloin minut huonattiin. En jaksanut enää olla aloitteen tekijä niin muutaman vuoden olen ollut yksin. Aion kyllä kohta taas aktivoitua koska haluan miehen :)

Mielestäni laulaja Ellinoora on todella kaunis. Hänellä on söpöt, herkät ja persoonalliset piirteet. Hän on todella lumoava instagram kuvissa. Laulaja Eveliinaa pidän seksikkäänä ja mielenkiintoisen näköisenä ja hän on varmaan myös miesten mieleen.