Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 23-vuotias nainen voisi löytää hyvän aviomiehen?

Vierailija
21.09.2018 |

Onko Suomessa vielä hyviä uskollisia yksiavioisia miehiä jotka olisivat valmiita sitoutumaan yhteen naiseen loppuelämän ajan?

Olen ollut sinkku 6 vuotta ja enkä hirveästi ole treffaillut introverttiuteni takia. Joihinkin miehiin olen tutustunut mutta he ovat halunneet pelkkää seksiä, joten olen torjunut heidät.

En pidä myöskään tinderdeittailukulttuurista jossa miehillä on useita naisia yhtäaikaa kierroksessa ja he yrittävät jokaista vastaantulevaa naista.

Kannattaako minun unohtaa suoraan suomalaiset miehet ja suunnata aviomiehen hakuun ulkomaille? En nimittäin ole tavannut täällä yhtään miestä jota kiinnostaisi oikeasti vakava suhde.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsit jotain virtuaalihahmoa, jolla ei ole mitään paheita. Tiesitkö, että se paraskin mies käy paskalla, lenkkitossut voi haista ja saattaa syödessä kuulua maiskahdus ja jutella asioista joista et ole kiinnostunut. Aivan kuin lähestyisit avioliittoa sen ulkopuolelta, jostain ihanteista käsin. Outoa jos et ole uskovainenkaan.

Hyvä suhde rakentuu sen lähtökohdista eli puolisoista. Tai ehkä vain ilmoittaudut napakymppiin tai ensitreffit alttarillaan. Jos olet lapsille yhtä vaativa, lapsiparat.

Ehkä nait ulkomaille, jossa painotukset on erilaisia. Kulissiin.

Uskovaisetko lähestyy avioliittoa ihanteista käsin? Ei kaikki ainakaan, tosiaankaan.

Ihan asiallisia toiveita ap:lla.

Vierailija
62/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Realisti. kirjoitti:

Luulen, että vika on omassa aloitekyvyttömyydessäsi, kiinnostuksessasi vääriin miehiin tai sitten et vain itse ole vaimomatskua. Kannattaa varmaan lähteä ulkomaille.

Olen kyllä miettinyt näitä asioita. Toisaalta kiinnostuneita miehiä on riittänyt mutta kukaan heistä ei ole ilmaissut haluavansa vakavaa parisuhdetta enkä kyllä ole suoraan sanottuna ollut kiinnostunut heistä.

Kertokaa mistä tunnistaa kunnollisen suomalaisen miehen? Miksi minusta kiinnostuneet ulkomaalaiset miehet ovat olleet erittäin tasokkaita, kaikki akateemisia, hyvännäköisiä, tasa-arvoisia ja seurustelumyönteisiä, mutta Suomesta tälläisia saman tason miehiä on vaikea löytää.

Olen jopa saanut avioliittopyyntöjä Ruotsista ja USA:sta erittäin varakkailta miehiltä joten luulen että olen ainakin jollain tavalla ok vaimomatskua. En kuitenkaan haluaisi ulkomaalaista miestä, tuntuu vain että vaihtoehdot ovat vähissä.

N23

No hitto! Ota se US-kenraali evp. Se on hyvä mies.

Suomessa ei ole tasoisiasi miehiä enää.

Ehkä Kauniaisessa on vielä joku sopiva hengissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huijarit ovat taitavia. Ulkomaan miljonäärit, just! Kas kun ihan yht äkkiä kiinnostuukin av-mammasta. Pahoittelen realismiani.

Onko sinulle oikeasti noin kova pala että ulkomaalainen mies on kiinnostunut suomalaisesta nuoresta naisesta? Moni USA:lainen mies etsii vaimoa ulkomailta.

Itseänikin kositaan netissä jatkuvasti. Olen hyvin säilynyt keski-ikäinen. Kas kun aina löytävätkin minut ja rakastuvatkin, mokomat.

Höpö höpö. Nettihuijarit on eri asia kuin oikeat kansainväliset parisuhteet. Tässä ei ollut kyse nettihuijareista.

Vierailija
64/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ihan oikeasti 23-vuotiaalla ei ole mikään kiire vielä mihinkään. Elä ja nauti elämästä. Samalla ehdit myös tutustua itseesi, sekä vastakkaisen sukupuolen edustajiin jonka jälkeen osaat valita tulevan puolisosi huomattavasti paremmin. 23 vuotiaana solmittu suhde voi hyvinkin toimia loppuun asti, mutta todennäköisyydet kasvavat mitä paremmalla kokemuksella päätöksen teet. Koska tuossa iässä kasvat sekä muutut ihmisenä, kuten myös mahdollinen kumppanisi.

Hohhoijaa.. puhu nyt vaan omasta puolestasi. Kyllä jotkut haluavat nuorena naimisiin eikä sitten kun on rupsahtamaisillaan.

Ainoa syy mennä nuorena naimisiin on uskonto. Muita täysjärkisten puoltoja asiaan ei pysty ymmärtämään. Paitsi tietenkin jos on itse mennyt nuorena naimisiin ja kituu huonossa liitossa. Nuorena ei voi koskaan elää, nauttia ja matkustella liikaa :) Tämän jälkeen kun on löytänyt oman identiteetin pystyy myös tulevan kumppanin valitsemaan harkiten ja elämään laadukasta elämää ilman rahahuolia yms.

Tiedän nuorena solmittuja onnistuneita liittoja. Vielä nykyäänkin, entisaikaan niitä oli paljonkin. Ei tarvitse olla kyse kitumisesta. 23-v mennessä useimmat jo kokeilleet kaikenlaista, ei se ole kovin alhainen avioliittoikä. Rahahuolia on kaiken ikäisillä, eläkeläisilläkin.

Vierailija
65/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi kunnollinen mies, mutta en ole akateeminen, maailmaa kuitenkin nähnyt ja elänyt.

Alkoa käytän joskus, lähinnä tissuttelua, humalassa ollut vuosi sitten.

Ja yli-ikäinen.

Kuulostat kiinnostavalta. (En ole ap, olen vanhempi)

Vierailija
66/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huijarit ovat taitavia. Ulkomaan miljonäärit, just! Kas kun ihan yht äkkiä kiinnostuukin av-mammasta. Pahoittelen realismiani.

Onko sinulle oikeasti noin kova pala että ulkomaalainen mies on kiinnostunut suomalaisesta nuoresta naisesta? Moni USA:lainen mies etsii vaimoa ulkomailta.

Itseänikin kositaan netissä jatkuvasti. Olen hyvin säilynyt keski-ikäinen. Kas kun aina löytävätkin minut ja rakastuvatkin, mokomat.

Kauniille riittää kysyntää. Jos on hyvännäköinen niin netin kautta kannattaa hakea.

Minäkin löysin ihanan miehen netin kautta.

Nyt on tehty ensitreffit Lontooseen, kun ei hän saanut sotilastaustansa takia viisumia Suomeen. Varasin juuri huoneen hotellista. Ihanat miehet täytyy ottaa kiinni heti kun on mahdollisuus.

N 45

Vierailija
67/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on että monet eivät tunnu uskovan että ulkomaalaiset miehet etsivät puolisoa myös Suomesta?

Se että kukaan oikea USA:lainen tai ruotsalainen mies ei ole kiinnostunut teistä, ei tarkoita että kaikki nämä miehet olisivat huijareita. En muutenkaan ymmärrä mitä huijaamista siinä on että mies maksaa minulle matkat maahansa tapaamaan häntä tai että hän matkustaa Suomeen tapaamaan minua.

Kumpikaan näistä miehistä ei ole pyytänyt minulta senttiäkään rahaa. He taas ovat tarjonneet minulle matkalippuja ja lahjoja, joita en ole ottanut vastaan.

Matkustavathan suomalaisetkin miehet Thaimaahan ja monet köyhätkin miehet tuhlaavat paljon rahaa päästäkseen treffeille ulkomaalaisen naisen kanssa.

Monille tuntuu olevan kova pala nieltäväksi että vaalea urheilullinen koulutettu pohjoismainen nuori nainen on haluttu treffikumppani. Huom. ja joka kannattaa hiukan perinteisempiä arvoja.

Ap

Vierailija
68/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap:lla on tarjottavana vastaavasti?

Vierailija
69/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maalta löytyy oikeita miehiä.!!

Olen kotoisin maalta enkä sovi ollenkaan maalaismiehelle. Miehen pitää olla päihteetön, tasa-arvoinen ja koulutettu.

N23

Eikö muka maajussi Mauno kelpaa?

Vierailija
70/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudut ottamaan todennäköisesti aika reilusti vanhemman miehen jos tahdot naimisiin. Harva mies nykyään avioituu parikymppisenä.

Olen haluamasi kaltainen mies. 4...5 vuotta vanhemman ainakin varmaan joudut ottamaan, siinä iässä vasta minulle tuli semmoiset tunteet että perhe perustetaan, ja vaimoni on kuten sinä paitsi itseni ikäinen. Arvostan yli kaiken sitä, että hän on minulle niin lojaali, minäkin olen sitten hänelle.

Vierailija
71/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ihan oikeasti 23-vuotiaalla ei ole mikään kiire vielä mihinkään. Elä ja nauti elämästä. Samalla ehdit myös tutustua itseesi, sekä vastakkaisen sukupuolen edustajiin jonka jälkeen osaat valita tulevan puolisosi huomattavasti paremmin. 23 vuotiaana solmittu suhde voi hyvinkin toimia loppuun asti, mutta todennäköisyydet kasvavat mitä paremmalla kokemuksella päätöksen teet. Koska tuossa iässä kasvat sekä muutut ihmisenä, kuten myös mahdollinen kumppanisi.

Hohhoijaa.. puhu nyt vaan omasta puolestasi. Kyllä jotkut haluavat nuorena naimisiin eikä sitten kun on rupsahtamaisillaan.

Ainoa syy mennä nuorena naimisiin on uskonto. Muita täysjärkisten puoltoja asiaan ei pysty ymmärtämään. Paitsi tietenkin jos on itse mennyt nuorena naimisiin ja kituu huonossa liitossa. Nuorena ei voi koskaan elää, nauttia ja matkustella liikaa :) Tämän jälkeen kun on löytänyt oman identiteetin pystyy myös tulevan kumppanin valitsemaan harkiten ja elämään laadukasta elämää ilman rahahuolia yms.

Ja miksiköhän avioliitossa ei voisi elää, nauttia ja matkustella? Ei identiteetti ole sidottu mihinkään ikään, asiat jotka tuntuvat tällä hetkellä oikeilta pitää tehdä eikä arastella sen takia että mieli sattuisi joskus muuttumaan.

Miten voi olla jotenkin vaikea ymmärtää että jotkut haluavat sen yhden kumppanin nuorena johon sitoutua koko loppuelämäksi? Ei se ole mitään kitumista vaan nuoruudesta ja elämästä nauttimista rakkaan ihmisen kanssa. Sinulla on kyllä aika negatiivinen kuva avioliitosta.

Vierailija
72/80 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mennyt nuorena naimisiin ja nauttinut nuoruudesta rakkaani kanssa. Edelleen olemme yhdessä.

Jep, ja liittoonne on varmasti "onnellinen". Koska ette tiedä paremmasta ja kuvittelette, ensimmäinen kenen kanssa olette tässä maailmassa suudelleet on "oikea" kaikista näistä miljardeista ihmisistä.

Vierailija
73/80 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23-vuotiaan ei kannata vielä naulita itseään avioliiton kurimukseen.

Samaa mieltä. Mieluummin kihloihin tai avoliittoon.

Vierailija
74/80 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksiköhän avioliitossa ei voisi elää, nauttia ja matkustella? Ei identiteetti ole sidottu mihinkään ikään, asiat jotka tuntuvat tällä hetkellä oikeilta pitää tehdä eikä arastella sen takia että mieli sattuisi joskus muuttumaan.

Miten voi olla jotenkin vaikea ymmärtää että jotkut haluavat sen yhden kumppanin nuorena johon sitoutua koko loppuelämäksi? Ei se ole mitään kitumista vaan nuoruudesta ja elämästä nauttimista rakkaan ihmisen kanssa. Sinulla on kyllä aika negatiivinen kuva avioliitosta.

Varmasti kasvaminen onnistuu myös avioliitossa. Mutta ainakaan omaan avioliittooni, ei kuulu retket, seikkailut, asuminen ja elämään oppiminen yksin. Yhdessä kaikkien näiden vaikutus on huomattavasti laimeampi ja "kasvaminen" on vain kauniisti luotu illuusio. Omaan avioliittooni kuuluu yhdessä tekeminen ja jakaminen. Ei enää nuoruuden sekoilut ja seikkailut. Jos se on negatiivista, niin sitten on. Ennemmin olisi huolissasi omasta tasa-arvoisesta avioliitostasi. 

Vierailija
75/80 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ateisti joten seurakunnan tapahtumiin osallistuminen ei hirveästi houkuttele.

Syy miksi mietin naimisiinmenoa tämän ikäisenä on se että tämä nykyinen deittailukulttuuri ei sovi minulle ollenkaan. En tykkää kevyestä tapailusta ja vaihtuvista suhteista, haluan jotain pysyvämpää ja merkityksellisempää.

Ap

Sinulla on kuitenkin arvomaailma, jonka kannattajia löytyy eniten erilaisista uskonlahkoista. Joten vaikka olet ateisti, niin voisit harkita sopisiko sinulle uskova puoliso. Eivät uskovatkaan aina löydä itselleen toista uskovaa puolisoksi (tosin kristillisissä piireissä taitaa naisista olla ylitarjontaa joten helpommin syntyy pari, jossa mies on se ateisti ja nainen uskova), vaikka se ihanne onkin. Riittää kun on molemminpuolinen kunnioitus toisen uskoa kohtaan (itse näen ateisminkin uskona, eihän senkään oikeutta pysty mitenkään todistaa) ja yhteiset arvot.

Jos ei varsinainen seurakuntaan meneminen nappaa, mitä pidän ihan ymmärrettävänä, niin sitten voisit kokeilla opiskelijoiden kristillisiä yhteisöjä - varmaan joka opiskelupaikassa on omansa - joilla on jotain teeiltoja sun muuta vapaa-ajan ohjelmaa.

Vierailija
76/80 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti syy on itsessäsi. Ei auta syyllistää muita.

Vierailija
77/80 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä usa pois jos monideittailu ei kiinnosta. Kokeile aasiaa.

Vierailija
78/80 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa edes lukea kaikkia vastauksia. Mutta aloittaja etsii "hyvää aviomiestä" tasan samalla tyylillä kuin jotkut "vaimomatskua" ja vielä hyvin ulkoisia asioita kuten koulutusta ja ammatillista menestystä korostaen. Tää on ongelma, tuollaisella lähestymistavalla ei oikeaa rakkautta kenenkään kanssa löydä. Ei siinä ihmissuhdetta etsitä vaan mitä lie rakennetta, halutaan joku oikeanlainen ihminen vakiintuneen parisuhteen kaavaan.

Vierailija
79/80 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maalta löytyy oikeita miehiä.!!

Olen kotoisin maalta enkä sovi ollenkaan maalaismiehelle. Miehen pitää olla päihteetön, tasa-arvoinen ja koulutettu.

N23

Nuoremmat viljelijät ovat nykyisin varsin koulutettuja, useimmat valmistuneet ammattikorkeakoulusta, osa yliopistostakin. Alkoholin runsas käyttö on enemmänkin vanhemman polven synti ja huumeiden käyttäjiä on alalla olemattoman vähän verrattuna kaupunkeihin. Tasa-arvokin toteutuu maatalouden parissa poikkeuksellisen hyvin. Töissä ei katsota mitä sieltä jalkovälistä löytyy. Fyysinen työ ja läheinen luonto tuovat myös yhden lisäboonuksen kaupunkilaisiin verrattuna. Hedelmällisyys näet on keskimäärin parempi, mikä kannattaa muistaa, jos joskus lapsista haaveilee.

Vierailija
80/80 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvo, koulutus, itsestään huolehtiminen, terveelliset elämäntavat, päihteettömyys, luotettavuus, rehellisyys ja siisteys ovat asioita joista en ole valmis tinkimään. Nämä vaatimukset eivät mielestäni ole kohtuuttomia.

Ap

AP:han etsii miehen, jolla on arvot kohdallaan. Ihan varmasti niitä löytyy Suomestakin, et vaan ole vielä sellaisiin törmännyt. Ne jotka haukkuvat sinua tietävät, että eivät tule saamaan sellaista miestä. Joutuvat aikalailla tyytymään perusjuntteihin, mikä on ihan normaali.

Älä tyydy vähempään.

PS. You might not know this, but you are special.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan