Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 23-vuotias nainen voisi löytää hyvän aviomiehen?

Vierailija
21.09.2018 |

Onko Suomessa vielä hyviä uskollisia yksiavioisia miehiä jotka olisivat valmiita sitoutumaan yhteen naiseen loppuelämän ajan?

Olen ollut sinkku 6 vuotta ja enkä hirveästi ole treffaillut introverttiuteni takia. Joihinkin miehiin olen tutustunut mutta he ovat halunneet pelkkää seksiä, joten olen torjunut heidät.

En pidä myöskään tinderdeittailukulttuurista jossa miehillä on useita naisia yhtäaikaa kierroksessa ja he yrittävät jokaista vastaantulevaa naista.

Kannattaako minun unohtaa suoraan suomalaiset miehet ja suunnata aviomiehen hakuun ulkomaille? En nimittäin ole tavannut täällä yhtään miestä jota kiinnostaisi oikeasti vakava suhde.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijarit ovat taitavia. Ulkomaan miljonäärit, just! Kas kun ihan yht äkkiä kiinnostuukin av-mammasta. Pahoittelen realismiani.

Vierailija
22/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majurit ja miljonäärit - aah!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat kamalan vanhoilliselta ja nipolta. Luultavasti vielä kannatat vihervasemmistoakin noiden eurooppalainen mies fantasioidesi perusteella. En usko että löydät hyvää miestä millään mutta karusellissa voit toki matkustella tovin.

Olet täysin väärässä. En kannata vihervasemmistoa ja haluaisin perustaa perheen ja lisääntyä, suomalaisen, isänmaani miehen kanssa. Olen kuitenkin alkanut harkitsemaan muita vaihtoehtoja kun aika käy vähiin. En harrasta irtosuhteita.

Ap

Vierailija
24/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realisti. kirjoitti:

Luulen, että vika on omassa aloitekyvyttömyydessäsi, kiinnostuksessasi vääriin miehiin tai sitten et vain itse ole vaimomatskua. Kannattaa varmaan lähteä ulkomaille.

Olen kyllä miettinyt näitä asioita. Toisaalta kiinnostuneita miehiä on riittänyt mutta kukaan heistä ei ole ilmaissut haluavansa vakavaa parisuhdetta enkä kyllä ole suoraan sanottuna ollut kiinnostunut heistä.

Kertokaa mistä tunnistaa kunnollisen suomalaisen miehen? Miksi minusta kiinnostuneet ulkomaalaiset miehet ovat olleet erittäin tasokkaita, kaikki akateemisia, hyvännäköisiä, tasa-arvoisia ja seurustelumyönteisiä, mutta Suomesta tälläisia saman tason miehiä on vaikea löytää.

Olen jopa saanut avioliittopyyntöjä Ruotsista ja USA:sta erittäin varakkailta miehiltä joten luulen että olen ainakin jollain tavalla ok vaimomatskua. En kuitenkaan haluaisi ulkomaalaista miestä, tuntuu vain että vaihtoehdot ovat vähissä.

N23

Facen amerikanmajurit liikkeellä. Tunnetusti kosivat nopeasti.

Kyseessä oli Aasialaistaustainen It-alan yrittäjä, ja en tutustunut häneen Facebookissa koska en edes käytä sitä.

N23

Kyseinen aasialaistaustainen yrittäjä kosi useita kertoja Ruotsista ja USA:sta? Sitkeä tyyppi. Ehkä sinun kuitenkin kannattaisi harkita suostuvasi?

Vierailija
25/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku miehinen harrastus on ratkaisusi, vaikka ammunta tai salitreeni. Sitten vain käyt kyselemään neuvoja.

Vierailija
26/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijarit ovat taitavia. Ulkomaan miljonäärit, just! Kas kun ihan yht äkkiä kiinnostuukin av-mammasta. Pahoittelen realismiani.

Onko sinulle oikeasti noin kova pala että ulkomaalainen mies on kiinnostunut suomalaisesta nuoresta naisesta? Moni USA:lainen mies etsii vaimoa ulkomailta.

Vierailija
27/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellei pieni n. 20 vuoden ikäero haittaa niin tietäisin yhden.

Ei kolmevuotiaan kanssa voi mennä naimisiin.

Vierailija
28/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realisti. kirjoitti:

Luulen, että vika on omassa aloitekyvyttömyydessäsi, kiinnostuksessasi vääriin miehiin tai sitten et vain itse ole vaimomatskua. Kannattaa varmaan lähteä ulkomaille.

Olen kyllä miettinyt näitä asioita. Toisaalta kiinnostuneita miehiä on riittänyt mutta kukaan heistä ei ole ilmaissut haluavansa vakavaa parisuhdetta enkä kyllä ole suoraan sanottuna ollut kiinnostunut heistä.

Kertokaa mistä tunnistaa kunnollisen suomalaisen miehen? Miksi minusta kiinnostuneet ulkomaalaiset miehet ovat olleet erittäin tasokkaita, kaikki akateemisia, hyvännäköisiä, tasa-arvoisia ja seurustelumyönteisiä, mutta Suomesta tälläisia saman tason miehiä on vaikea löytää.

Olen jopa saanut avioliittopyyntöjä Ruotsista ja USA:sta erittäin varakkailta miehiltä joten luulen että olen ainakin jollain tavalla ok vaimomatskua. En kuitenkaan haluaisi ulkomaalaista miestä, tuntuu vain että vaihtoehdot ovat vähissä.

N23

Facen amerikanmajurit liikkeellä. Tunnetusti kosivat nopeasti.

Kyseessä oli Aasialaistaustainen It-alan yrittäjä, ja en tutustunut häneen Facebookissa koska en edes käytä sitä.

N23

Kyseinen aasialaistaustainen yrittäjä kosi useita kertoja Ruotsista ja USA:sta? Sitkeä tyyppi. Ehkä sinun kuitenkin kannattaisi harkita suostuvasi?

Ei kyseessä olivat eri ihmiset, viittasin vain tuohon USA:laiseen kun puhuit amerikanmajureista.

Tämän takia haluan koulutetun miehen. En kestä sitä että toiselle pitää puhua kuin pikkulapselle ja joka käyttäytyy kuin uhmaikäinen.

USA:sta, Ruotsista ja kaikkialta maailmasta löytyy miehiä jotka etsivät ulkomaalaista puolisoa. Samaa tekevät suomalaiset miehet en ymmärrä miksi tämä kuulostaa sinusta niin uskomattomalta. Kannattaisi tulla pois sieltä tynnyristä.

Ap

Vierailija
29/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 23 haluaa siis rikkaisiin naimisiin. Avioliittoon jossa rahaa on kuin roskaa.

Vierailija
30/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Suomessa vielä hyviä uskollisia yksiavioisia miehiä jotka olisivat valmiita sitoutumaan yhteen naiseen loppuelämän ajan?

Olen ollut sinkku 6 vuotta ja enkä hirveästi ole treffaillut introverttiuteni takia. Joihinkin miehiin olen tutustunut mutta he ovat halunneet pelkkää seksiä, joten olen torjunut heidät.

En pidä myöskään tinderdeittailukulttuurista jossa miehillä on useita naisia yhtäaikaa kierroksessa ja he yrittävät jokaista vastaantulevaa naista.

Kannattaako minun unohtaa suoraan suomalaiset miehet ja suunnata aviomiehen hakuun ulkomaille? En nimittäin ole tavannut täällä yhtään miestä jota kiinnostaisi oikeasti vakava suhde.

Uskollinen olen varmasti koska oma uskollisuuteni perustuu omaan vakaumukseeni, mieluummin leikkaisin käteni irti kuin pettäisin. Mutta epäilen että tuskin sinulle kelpaisin koska en ole hyvännäköinen ja olen köyhä työtön luuseri.

Vierailija
31/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit jotain virtuaalihahmoa, jolla ei ole mitään paheita. Tiesitkö, että se paraskin mies käy paskalla, lenkkitossut voi haista ja saattaa syödessä kuulua maiskahdus ja jutella asioista joista et ole kiinnostunut. Aivan kuin lähestyisit avioliittoa sen ulkopuolelta, jostain ihanteista käsin. Outoa jos et ole uskovainenkaan.

Hyvä suhde rakentuu sen lähtökohdista eli puolisoista. Tai ehkä vain ilmoittaudut napakymppiin tai ensitreffit alttarillaan. Jos olet lapsille yhtä vaativa, lapsiparat.

Ehkä nait ulkomaille, jossa painotukset on erilaisia. Kulissiin.

Vierailija
32/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsit jotain virtuaalihahmoa, jolla ei ole mitään paheita. Tiesitkö, että se paraskin mies käy paskalla, lenkkitossut voi haista ja saattaa syödessä kuulua maiskahdus ja jutella asioista joista et ole kiinnostunut. Aivan kuin lähestyisit avioliittoa sen ulkopuolelta, jostain ihanteista käsin. Outoa jos et ole uskovainenkaan.

Hyvä suhde rakentuu sen lähtökohdista eli puolisoista. Tai ehkä vain ilmoittaudut napakymppiin tai ensitreffit alttarillaan. Jos olet lapsille yhtä vaativa, lapsiparat.

Ehkä nait ulkomaille, jossa painotukset on erilaisia. Kulissiin.

Mikä ap:lla muka oli niin vaativaa? Ihan perusjuttuja minusta.

Vierailija
33/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsit aviomiestä, niin minusta he ovat varattuja ukkomiehiä ja heihin ei kannata sekaantua -varsinkaan noin nuorena!

Vierailija
34/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jäi ihmetyttämään vähän tämä, miten tämä halu vakaaseen parisuhteeseen ilmoitetaan. Olen itse nelikymppinen mies, ollut samassa suhteessa parikymppisestä lähtien ja kyseessä ainoa suhde minulle. Eli periaatteessa olisin täyttänyt ap:n kriteerit (olen myös koulutettu ja agnostikko).

Vaikken irtosuhteita harrastanutkaan, en koskaan, siis koskaan lähestynyt naista kertoen, että haen vakavaa suhdetta. Itsestänikin se olisi kuulostanut creepyltä. 

Hengailin opiskelijapiireissä ja tutustuin ihmisiin ihan kaveripohjalta rauhassa, yhden kanssa etenin suhteeseen. Toki suhteen alussa hyväksyi senkin, että kyseessä olisi voinut olla virhevalinta, eli ei niitä kihloja ostettu heti eikä vielä puolen vuodenkaan päästä. 

Jos olisin nyt nuori, niin ehkä pyytiäisin avoimemmin ihmisiä treffeille, juuri siksi, että tutustumalla se oikea löytyy, mutta jos heti ensimmäinen asia olisi ikuisen rakkauden vannominen, niin aika ahdistavalta se tuntuisi - ja oudolta? Mistä voi tietää, ennen kuin on oltu vähän aikaa yhdessä. 

Vierailija
35/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En nimittäin ole tavannut täällä yhtään miestä jota kiinnostaisi oikeasti vakava suhde."

Tähän on selityksenä luultavasti se, että annat itse tilaisuuden vain miehille jotka ovat niin tasokkaita että heitä ei sitoutuminen kiinnosta.

On olemassa ihan helvetisti esim mun kaltaisia miehiä jotka haluaisimme sitoutua loppuelämän suhteeseen mutta naiset eivät anna edes yhtä tilaisuutta.

Kerro vähän itsestäsi, mitä olet valmis tekemään suhteen ja kumppanisi eteen? Etsin siis oikeaa kumppania en mitään suhteen vapaamatkustajaa.

Tasa-arvo, koulutus, itsestään huolehtiminen, terveelliset elämäntavat, päihteettömyys, luotettavuus, rehellisyys ja siisteys ovat asioita joista en ole valmis tinkimään. Nämä vaatimukset eivät mielestäni ole kohtuuttomia.

Ap

Minä löysin kihlattuni Tinderistä. :) Ja ajatukseni ennen treffejä oli oikeasti sellainen: "Luovutan parisuhteiden suhteen! Pidän nyt vain hauskaa enkä enää yritä löytää parisuhdetta!" Ja niin vaan aloimmekin suht nopeasti seurustella, emmekä ensimmäisten treffiemme jälkeen käyneet muiden kanssa treffeillä. :) Olin 21-vuotias, aina ollut sinkku ja epätoivoinenkin välillä, koska halusin samanlaisen parisuhteen kuin sinäkin haluat. Nyt neljän vuoden jälkeen tosiaan olemme menossa naimisiin.

Vierailija
36/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta n23:lta.

Vierailija
37/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kovasti. t. 34v 2h-isä.

Vierailija
38/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jäi ihmetyttämään vähän tämä, miten tämä halu vakaaseen parisuhteeseen ilmoitetaan. Olen itse nelikymppinen mies, ollut samassa suhteessa parikymppisestä lähtien ja kyseessä ainoa suhde minulle. Eli periaatteessa olisin täyttänyt ap:n kriteerit (olen myös koulutettu ja agnostikko).

Vaikken irtosuhteita harrastanutkaan, en koskaan, siis koskaan lähestynyt naista kertoen, että haen vakavaa suhdetta. Itsestänikin se olisi kuulostanut creepyltä. 

Hengailin opiskelijapiireissä ja tutustuin ihmisiin ihan kaveripohjalta rauhassa, yhden kanssa etenin suhteeseen. Toki suhteen alussa hyväksyi senkin, että kyseessä olisi voinut olla virhevalinta, eli ei niitä kihloja ostettu heti eikä vielä puolen vuodenkaan päästä. 

Jos olisin nyt nuori, niin ehkä pyytiäisin avoimemmin ihmisiä treffeille, juuri siksi, että tutustumalla se oikea löytyy, mutta jos heti ensimmäinen asia olisi ikuisen rakkauden vannominen, niin aika ahdistavalta se tuntuisi - ja oudolta? Mistä voi tietää, ennen kuin on oltu vähän aikaa yhdessä. 

Oon samaa mieltä että pitäisi vaan antaa mennä eikä väkisin etsiä sitä vakavaa suhdetta. Se vaan alkaa tuntumaan siltä että on kiire kun ikää alkaa tulemaan ja sitten alkaa panikoida kun sitä mitä haluaa ei ole löytynyt niin helposti tulee sellanen etsimis-asenne vaikka ei pitäisi.

Vierailija
39/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En nimittäin ole tavannut täällä yhtään miestä jota kiinnostaisi oikeasti vakava suhde."

Tähän on selityksenä luultavasti se, että annat itse tilaisuuden vain miehille jotka ovat niin tasokkaita että heitä ei sitoutuminen kiinnosta.

On olemassa ihan helvetisti esim mun kaltaisia miehiä jotka haluaisimme sitoutua loppuelämän suhteeseen mutta naiset eivät anna edes yhtä tilaisuutta.

Kerro vähän itsestäsi, mitä olet valmis tekemään suhteen ja kumppanisi eteen? Etsin siis oikeaa kumppania en mitään suhteen vapaamatkustajaa.

Tasa-arvo, koulutus, itsestään huolehtiminen, terveelliset elämäntavat, päihteettömyys, luotettavuus, rehellisyys ja siisteys ovat asioita joista en ole valmis tinkimään. Nämä vaatimukset eivät mielestäni ole kohtuuttomia.

Ap

Olisin ollut kaikkea noita paitsi päihteetön. Laadukas viski & käsityöläisoluet maistuvat välillä vknloppuisin. Hyvää onnea ateistisen koulutetun absolutistimiehen etsintään :)

Vierailija
40/80 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle oikeasti noin kova pala että ulkomaalainen mies on kiinnostunut suomalaisesta nuoresta naisesta? Moni USA:lainen mies etsii vaimoa ulkomailta.

Itseänikin kositaan netissä jatkuvasti. Olen hyvin säilynyt keski-ikäinen. Kas kun aina löytävätkin minut ja rakastuvatkin, mokomat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän