Mistä 23-vuotias nainen voisi löytää hyvän aviomiehen?
Onko Suomessa vielä hyviä uskollisia yksiavioisia miehiä jotka olisivat valmiita sitoutumaan yhteen naiseen loppuelämän ajan?
Olen ollut sinkku 6 vuotta ja enkä hirveästi ole treffaillut introverttiuteni takia. Joihinkin miehiin olen tutustunut mutta he ovat halunneet pelkkää seksiä, joten olen torjunut heidät.
En pidä myöskään tinderdeittailukulttuurista jossa miehillä on useita naisia yhtäaikaa kierroksessa ja he yrittävät jokaista vastaantulevaa naista.
Kannattaako minun unohtaa suoraan suomalaiset miehet ja suunnata aviomiehen hakuun ulkomaille? En nimittäin ole tavannut täällä yhtään miestä jota kiinnostaisi oikeasti vakava suhde.
Kommentit (80)
ei mistää kaikki hyvä miehet on jo MGTOW
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihan oikeasti 23-vuotiaalla ei ole mikään kiire vielä mihinkään. Elä ja nauti elämästä. Samalla ehdit myös tutustua itseesi, sekä vastakkaisen sukupuolen edustajiin jonka jälkeen osaat valita tulevan puolisosi huomattavasti paremmin. 23 vuotiaana solmittu suhde voi hyvinkin toimia loppuun asti, mutta todennäköisyydet kasvavat mitä paremmalla kokemuksella päätöksen teet. Koska tuossa iässä kasvat sekä muutut ihmisenä, kuten myös mahdollinen kumppanisi.
Hohhoijaa.. puhu nyt vaan omasta puolestasi. Kyllä jotkut haluavat nuorena naimisiin eikä sitten kun on rupsahtamaisillaan.
Ainoa syy mennä nuorena naimisiin on uskonto. Muita täysjärkisten puoltoja asiaan ei pysty ymmärtämään. Paitsi tietenkin jos on itse mennyt nuorena naimisiin ja kituu huonossa liitossa. Nuorena ei voi koskaan elää, nauttia ja matkustella liikaa :) Tämän jälkeen kun on löytänyt oman identiteetin pystyy myös tulevan kumppanin valitsemaan harkiten ja elämään laadukasta elämää ilman rahahuolia yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huijarit ovat taitavia. Ulkomaan miljonäärit, just! Kas kun ihan yht äkkiä kiinnostuukin av-mammasta. Pahoittelen realismiani.
Onko sinulle oikeasti noin kova pala että ulkomaalainen mies on kiinnostunut suomalaisesta nuoresta naisesta? Moni USA:lainen mies etsii vaimoa ulkomailta.
Itseänikin kositaan netissä jatkuvasti. Olen hyvin säilynyt keski-ikäinen. Kas kun aina löytävätkin minut ja rakastuvatkin, mokomat.
Laitan toivoni ulkomaan nettideitteihin. 💲
Vierailija kirjoitti:
Realisti. kirjoitti:
Luulen, että vika on omassa aloitekyvyttömyydessäsi, kiinnostuksessasi vääriin miehiin tai sitten et vain itse ole vaimomatskua. Kannattaa varmaan lähteä ulkomaille.
Olen kyllä miettinyt näitä asioita. Toisaalta kiinnostuneita miehiä on riittänyt mutta kukaan heistä ei ole ilmaissut haluavansa vakavaa parisuhdetta enkä kyllä ole suoraan sanottuna ollut kiinnostunut heistä.
Kertokaa mistä tunnistaa kunnollisen suomalaisen miehen? Miksi minusta kiinnostuneet ulkomaalaiset miehet ovat olleet erittäin tasokkaita, kaikki akateemisia, hyvännäköisiä, tasa-arvoisia ja seurustelumyönteisiä, mutta Suomesta tälläisia saman tason miehiä on vaikea löytää.
Olen jopa saanut avioliittopyyntöjä Ruotsista ja USA:sta erittäin varakkailta miehiltä joten luulen että olen ainakin jollain tavalla ok vaimomatskua. En kuitenkaan haluaisi ulkomaalaista miestä, tuntuu vain että vaihtoehdot ovat vähissä.N23
Kannattaa varmaan valita se erittäin varakas ruotsalainen tai yhdysvaltalainen mies. Suomesta ei varmaan sinun tasoisellesi helmelle löydy valitettavasti tarpeeksi rik.. tasokasta puolisoa :(
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta n23:lta.
Ylläripylläri, kaikki eivät ole samanlaisia.
Olen mennyt nuorena naimisiin ja nauttinut nuoruudesta rakkaani kanssa. Edelleen olemme yhdessä.
Emäntä hakusessa. kirjoitti:
Kiinnostaa kovasti. t. 34v 2h-isä.
Luuletko idiootti, että suurinta osaa nuorista 23-vuotiaista kiinnostaisi tommonen vanha setä? Tietysti on niitä joilla on isäfetissiä, rahafetissiä jne. Mutta ne on yleensä niitä rumiluksia joita ei kukaan nuori mies huoli. Vanhempi mies on helppo saada.
N19
Olen koulutettu, DI, tinder ei kiinnosta, haluan parisuhteen. Meitä on itseasiassa monta.
Miinuksena sitten, kuulun kirkkoon, olen ns tapauskovainen ja jostakin syystä haluan kirkkohäät. Toinen miinus on viinit ja oluet, niitä tulee harrastettua, mutta harvoin juon itseäni humalaan. Haettiinko päihteettömyydellä sitä vai absolutismia? Bilebaarit ei kiinnosta.
Haluaisin ystävällisen ja viisaan naisen. 23 vuotiaat yleensä vielä heiluvat humalassa vappubrunssilla, tai vaihtoehtoisesti ovat hyvin mustavalkoisia joka hieman jo häiritsee.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huijarit ovat taitavia. Ulkomaan miljonäärit, just! Kas kun ihan yht äkkiä kiinnostuukin av-mammasta. Pahoittelen realismiani.
Onko sinulle oikeasti noin kova pala että ulkomaalainen mies on kiinnostunut suomalaisesta nuoresta naisesta? Moni USA:lainen mies etsii vaimoa ulkomailta.
Itseänikin kositaan netissä jatkuvasti. Olen hyvin säilynyt keski-ikäinen. Kas kun aina löytävätkin minut ja rakastuvatkin, mokomat.
Kauniille riittää kysyntää. Jos on hyvännäköinen niin netin kautta kannattaa hakea.
Vierailija kirjoitti:
Olen mennyt nuorena naimisiin ja nauttinut nuoruudesta rakkaani kanssa. Edelleen olemme yhdessä.
Tätä minäkin haluaisin! Onnea teille :)
Vierailija kirjoitti:
Realisti. kirjoitti:
Luulen, että vika on omassa aloitekyvyttömyydessäsi, kiinnostuksessasi vääriin miehiin tai sitten et vain itse ole vaimomatskua. Kannattaa varmaan lähteä ulkomaille.
Olen kyllä miettinyt näitä asioita. Toisaalta kiinnostuneita miehiä on riittänyt mutta kukaan heistä ei ole ilmaissut haluavansa vakavaa parisuhdetta enkä kyllä ole suoraan sanottuna ollut kiinnostunut heistä.
Kertokaa mistä tunnistaa kunnollisen suomalaisen miehen? Miksi minusta kiinnostuneet ulkomaalaiset miehet ovat olleet erittäin tasokkaita, kaikki akateemisia, hyvännäköisiä, tasa-arvoisia ja seurustelumyönteisiä, mutta Suomesta tälläisia saman tason miehiä on vaikea löytää.
Olen jopa saanut avioliittopyyntöjä Ruotsista ja USA:sta erittäin varakkailta miehiltä joten luulen että olen ainakin jollain tavalla ok vaimomatskua. En kuitenkaan haluaisi ulkomaalaista miestä, tuntuu vain että vaihtoehdot ovat vähissä.N23
Jos olet oikeasti noin naivi, älä lapsi rakas mene naimisiin tai ainakaan tee lapsia, ennen kuin aikuistut.
Huom. Olen kiinnostunut alle kolmekymppisistä lapsettomista miehistä.
Ei ehkä joku satunnainen alkoholinkäyttö haittaa mutta en pitäisi viikoittaisesta juomisesta.
Pitäisi ehkä yrittää tutustua miehiin avoimemmin mutta olen tainnut kyynistyä liikaa tällä palstalla. Nytkin olen saanut miehiltä suurimmaksi osaksi haukkuja ja syyllistämistä, vaikka vaatimukseni ovat mielestäni kohtuulliset.
Ap
Ap. kuulostaa tältä: https://www.millionairematch.com/
Sinne vaan, kyllä joku sut tuolta nappaa talteen. Aito rahamies lentää kotiovelle viipyen hiukan pidempään joten et voi enää sanoa välimatkan olevan esteenä ;)
Olisin muuten voinut ehdottaa Okcupid tai happy pancake jossa näyttää olevan noita koulutettuja kundeja. Uramiehiä löytyy myös keski-euroopan alueelta.
Ap, kuulostat vähän lapselliselta tosikolta. Mitä sinulla on tarjota menestyvälle, nuorelle, perhekeskeiselle miehelle? Jo nuo kriteerit samassa lauseessa kuulostaa vähän epäuskottavalta. Tuskin tuollaisia on hirveästi tarjolla, ainakaan uskollisia.
Nuoruus ei ole ikuista, opiskelijoita on Suomi pullollaan, lisäksi valtaosa hakee hauskaa ja iloista kumppania. Et ainakaan tekstin perusteella anna kovin hilpeää vaikutelmaa. Ehkä kannattaa laskea rimaa.
Vaikket vaadi ihmeitä, niin Suomi on täynnä juuri tapauskovaisia, silloin tällöin juopuvia juntteja. Ei välttämättä kaikkea samassa paketissa, mutta kuitenkin.
Tunnen yhden kriteerisi täyttävän miehen, mutta hän on jo 31. Rauhallinen, pihi, säästäväinen, urakeskeinen, älykäs, ateisti, ei takuulla petä. Juo ruuan kanssa joskus.
Näin kunnollisena miehenä joka halusi kunnollisen naisen sanoisin että mene ulkomaille. Ei suomessa kunnollista miestä arvosteta ollenkaan joten tuskin ne täällä viihtyy. Jos mies ei heti ole valmis seksiin niin se on heippa useimmilta naisilta. Tai sitten se tyyssää siihen kun kuulevat ettei mikään jakora sia värikkäällä seksielämä historialla kelpaa.
Ulkomailla minua taas arvostettiin sitäkin enemmän ja ysin ja kympin naiset kiinnostuivat kun kuulivat että olin tosi tarkoituksella liikkellä. Suuri ikäerokaan ei ollut ongelma. Nykyinen naisystävä on 18-v malli ja itse olen 44v.
Suosittelen aloittajalle luettavaksi Arto Pietikäisen kirjan Joustava mieli parisuhteessa. Voisi olla avartava.
Vierailija kirjoitti:
Ap. kuulostaa tältä: https://www.millionairematch.com/
Sinne vaan, kyllä joku sut tuolta nappaa talteen. Aito rahamies lentää kotiovelle viipyen hiukan pidempään joten et voi enää sanoa välimatkan olevan esteenä ;)
Olisin muuten voinut ehdottaa Okcupid tai happy pancake jossa näyttää olevan noita koulutettuja kundeja. Uramiehiä löytyy myös keski-euroopan alueelta.
Veikkaanpa ettei aapeen naamaalla mitään miljonääriä saa tai edes peruskomeeta keskiluokkaista uramiestä. Sen voi päätellä kun ap on suomalainen ja sitten sinkku vaikka on noin nuorikin.
Täällä olisi kunnollinen mies, mutta en ole akateeminen, maailmaa kuitenkin nähnyt ja elänyt.
Alkoa käytän joskus, lähinnä tissuttelua, humalassa ollut vuosi sitten.
Ja yli-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Av-mammasta? Eihän ap sellainen ole. Eikä kyse ollut huijareista tässä tapauksessa. Lue tarkemmin.
Aloittajalla on runsaasti vaatimuksia, mutta on epäselvää, mitä hänellä itsellään on tarjottavana unelmiensa miehelle muuta kuin haaveiden toteuttajan virka.