Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martina Aitolehden jäätävä itsetunto hämmentää

Vierailija
21.09.2018 |

Hän voi aina valtavan hyvin ja hänellä on sisäinen rauha, tapahtuipa elämässä mitä tahansa. Pitäisikö häntä kadehtia, kun mitkään kohut ei hänen mielenrauhaansa heilauta. Ei erot, rikokset, pettämiset ym. Tavallisella ihmisellä menee noista pasmat sekaisin, mutta Martina jatkaa järkähtämättä ja tekee mitä haluaa. Hän on myös aina ylpeä itsestään, eikä tunne häpeää tai katumusta. Pitäisikö pyrkiä samaan? Mielenkiintoinen persoona.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ei ole juuro mitään yhteistä kyseisen rouvan kanssa, samaa sukupuolta olemme, oletettavasti.

Mutta. Olen vanhoilla päivilläni oppinut, että asenne ratkaisee. Eli otan tietoisesti itsevarman moodin käyttöön, kun joudun haastaviin tilanteisiin/haastavien ihmsten kanssa.

Itsekseni ihmettelin kerran, kun eräs mies sanoi suoraan, että hän ei ollut paikalla kun itsetuntoa jaettiin (tarkoitti itseluottamusta, itsevarmuutta).

Näin voi olla, en ollut minäkään. Mutta kovien elämänkokemusten kautta opin, miten kannattaa esiintyä (haastavien) ihmisten parissa. Jämptisti ja rauhallisesti. Puhua vähän, mutta painavia sanoja. Olla provosoimatta ja provosoitumatta.

Aina olen poistunut tilanteesta vähintään henkisenä voittajana.

Martinaan palatakseni; hän tuskin on koskaan ollut arka. Arkuus on sisäistä yliherkkyyttä. Sen voi voittaa menemällä kohti haasteita, yksi kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan