Miniän vessan kaapissa oli kaksi positiivista raskaustestiä!!!
Ovat olleet kohta yhdessä jo 10 vuotta ja ajattelin että poika jää lapsettomaksi. Minulle ei ole kyllä kerrottu mitään....
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän käsirasva vessaan kuuluu.. Missä muualla sitä muka säilytetään? Ja ei en kaiva toisten roskiksia...!!
Käsirasvani on suihkuhuoneessa, sama rasva käy myös vartalolle. Käsirasva ei kuulu vessaan jos sitä ei sinne laita, jollain se on sängyn vieressä, jollain tiskipöydällä.. tai keskellä olkkaria miten kuivat kädet nyt kullakin on. Ei mennä toisten kaapeille nuuskija!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt raskaustestejä säilyttää 😳
Minulla on tallessa vuonna -91 tehty positiivinen raskaustesti. Ei kai se sen kummempaa ole kuin säilyttää äitiyskorttia tai ultrakuviakaan.
Hyi. Miksi ihmeessä? Mitä sillä teet? Oletko hamstraaja? :D
Muisto se on sekin, tärkeä muisto. En ole hamstraaja. Etkö itse säilytä mitään muistoja?
Meinaatko ettet muista sitä hetkeä ilman sitä testiä?ne näyttää kaikki samalta.
Onneksi ei tarvinnut äidin kirjahyllyn laatikoista heitellä meljää raskaustestiä tai muuta roskiin kun tyhjensin asunnon, vuosien saadut kortit ja kirjeet oli jo tarpeeksi.
Rehellisesti, katseletko sitä testiä säännölllisesti? Jos et, muistat sen ilmankin, heitä roskiinOn mulla vihkisormuskin tallessa vaikka muistan senkin hetken, kun sen sain.
Etkö muista kun katsot lastasi että olet joskus tehnyt raskaustestin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tallessa vuonna -91 tehty positiivinen raskaustesti. Ei kai se sen kummempaa ole kuin säilyttää äitiyskorttia tai ultrakuviakaan.
Muisto se on sekin, tärkeä muisto. En ole hamstraaja. Etkö itse säilytä mitään muistoja?
Onneksi ei tarvinnut äidin kirjahyllyn laatikoista heitellä meljää raskaustestiä tai muuta roskiin kun tyhjensin asunnon, vuosien saadut kortit ja kirjeet oli jo tarpeeksi.
Rehellisesti, katseletko sitä testiä säännölllisesti? Jos et, muistat sen ilmankin, heitä roskiin
Eiköhän tässä jokainen saa itse päättää, mitä säilyttää ja mitä heittää roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti, katseletko sitä testiä säännölllisesti? Jos et, muistat sen ilmankin, heitä roskiinOn mulla vihkisormuskin tallessa vaikka muistan senkin hetken, kun sen sain.
Rehellisesti sanottuna, ei kyllä tule lapsia (molemmat kohta 27) katsoessa testitikku mieleen 😂🤣
Tuleeko sulle sellaiset mieleen, kun lastasi katsot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna, ei kyllä tule lapsia (molemmat kohta 27) katsoessa testitikku mieleen 😂🤣
Tuleeko sulle sellaiset mieleen, kun lastasi katsot?
Ni ei todellakaan 😂 katson aina sitä tikkua ja muistelen..
Vierailija kirjoitti:
Miniän vessan kaapissa oli kaksi positiivista raskaustestiä!!! Ovat olleet kohta yhdessä jo 10 vuotta ja ajattelin että poika jää lapsettomaksi. Minulle ei ole kyllä kerrottu mitään....
Mitä hlvettiä varten sää menet tutkimaan toisten kaappeja ja yksityisiä paikkoja!! PS. Tiedän, aloitus on provo.
Olen aikaisemminkin ottanut miniältä käsirasvaa ja purkki on milloin mitäkin... Tällä kertaa Pandhya. Vai uteletko koska epäilet olevasi miniäni??
Vierailija kirjoitti:
Luule, anoppi. Olen saanut tarpeekseni nuuskimisestasi, mutta tämä ylitti kaiken. Menetkö vessassa käydessäsi tutkimaan kaappejani, noloa.
Meille tulee KAKSOSET! Etkö huomannut, että toinen viiva oli sininen ja toinen punainen!!
Emme aikoneet kertoa sinulle, koska muutamme Australiaan.
Australiaan, ihanaa! Tämä vaatii minulta tiettyjä järjestelyjä, mutta tottakai voin muuttaa mukananne, tarvitsettehan apua lastenhoidossa, ja olethan hieman avuton esim. sisustamisessa. T. Anoppisi
Kannattaisi ehkä tutustua siihen, miten ne raskaustestit toimii. Tulos pitää lukea tietyn ajan sisällä. Myöhemmin negatiivinenkin testi voi näyttää positiiviselta.
Vierailija kirjoitti:
Olen aikaisemminkin ottanut miniältä käsirasvaa ja purkki on milloin mitäkin... Tällä kertaa Pandhya. Vai uteletko koska epäilet olevasi miniäni??
Olet ottanut mutta oletko koskaan kysynyt saako ottaa? Jos et, olet varas. Eikä yhdenkään kysymisen jälkeen voi olettaa vastauksen olevan jatkuvasti sama, ellei miniä erikseen ole sanonut, että saa ottaa aina kun tarvitsee.
No, löysitkö sen rasvan? Mitä merkkiä oli?
Monet miehet säilyttää käsirasvansa yöpöydän laatikossa, paperirullan vieressä....