Miniän vessan kaapissa oli kaksi positiivista raskaustestiä!!!
Ovat olleet kohta yhdessä jo 10 vuotta ja ajattelin että poika jää lapsettomaksi. Minulle ei ole kyllä kerrottu mitään....
Kommentit (71)
Käytännön pila uteliaan anopin varalle. Joku Antabus-, Diapam- tai psykoosilääkepakkaus voisi olla kanssa aika hyvä löytö uteliaiden varalle.
Oisit kysynyt missä on käsirasva. Ei kenenkää pidä mennä tonkii toisen kaappeja.
Siis säilöökö ihmiset niitä pissatikkuja kaappeihin ilman mitään suojaa?
Silloin olisin tosi surullinen...enkä pelkästään itseni vaan myös pojan takia.
ONNEA!! kaksi positiivista raskaustestiä tarkottaa että ne saa kaksoset!!
(mä olisin aikanaan saattanut jättää kaappiin jonkun toisen positiiviset testit yliuteliaan anopin kiusaksi)
Olin jo itse vessassa ja tarvitsin vaan nopeasti vähän rasvaa kun kädet kuivuu..miniäkin tietää että meillä kotona saa ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Silloin olisin tosi surullinen...enkä pelkästään itseni vaan myös pojan takia.
Poikasi olisi vaihtanu ajat sitten naiseen, joka haluaa lapsia, jos myös itse haluaisi lapsia. Kaikki eivät halua lapsia.
Eipä tulisi itselleni mieleenkään mennä penkomaan mitään kaappeja tms poikani ja miniäni kotona! Jos sattuisin tarvitsemaan yhtäkkiä jotain, kysyn heiltä ja he tuovat sen minulle.
Nyt olet ihan hiljaa tuosta raskaustestistä etkä kysele mitään vauvajuttuja.
Luule, anoppi. Olen saanut tarpeekseni nuuskimisestasi, mutta tämä ylitti kaiken. Menetkö vessassa käydessäsi tutkimaan kaappejani, noloa.
Meille tulee KAKSOSET! Etkö huomannut, että toinen viiva oli sininen ja toinen punainen!!
Emme aikoneet kertoa sinulle, koska muutamme Australiaan.
En ymmärrä miksi pitäisi olla hiljaa kun niin ihana juttu?
Paska muija. Toisten kaapeille ei mennä. Jos tarvitse jotakin niin sun pitää pyytää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Olin jo itse vessassa ja tarvitsin vaan nopeasti vähän rasvaa kun kädet kuivuu..miniäkin tietää että meillä kotona saa ottaa.
Niin SINUN kotonasi saa ottaa, mutta nyt olit miniäsi ja poikasi kotona, ET omassa kodissasi. Oletko rajaton ihminen etkö erota milloin olet toisten kotona, milloin omassa kodissasi? Kussakin kodissa ollaan kodin tavoilla ja vieraat pyytävät luvan tai kysyvät ennenkuin tunkevat nenäänsä toisten asioihin ja kaappeihin. Ja odottavat, että saavat luvan ennenkuin toimivat. Käytöstavat on sulla hukassa ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt raskaustestejä säilyttää 😳
Minulla on tallessa vuonna -91 tehty positiivinen raskaustesti. Ei kai se sen kummempaa ole kuin säilyttää äitiyskorttia tai ultrakuviakaan.
Hyi. Miksi ihmeessä? Mitä sillä teet? Oletko hamstraaja? :D
Muisto se on sekin, tärkeä muisto. En ole hamstraaja. Etkö itse säilytä mitään muistoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tallessa vuonna -91 tehty positiivinen raskaustesti. Ei kai se sen kummempaa ole kuin säilyttää äitiyskorttia tai ultrakuviakaan.
Muisto se on sekin, tärkeä muisto. En ole hamstraaja. Etkö itse säilytä mitään muistoja?
Kusitikku muistoksi?! No, jokainen tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi pitäisi olla hiljaa kun niin ihana juttu?
Ei pidä ollakaan hiljaa on parempi että paljastat sen miten nolo olet.
Pitääkö minun nyt pyytää anteeksi miniältä koska etsin käsirasvaa? Ihme touhua....
Vierailija kirjoitti:
Siis säilöökö ihmiset niitä pissatikkuja kaappeihin ilman mitään suojaa?
Ainakin mun testissä oli suoja mukana, sellainen tulppa sen pissaan kastettavan osan päälle. Ihan siisti paketti ja pissakin kuivunut siellä sisällä jo 27 vuotta sitten 🤣
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusitikku muistoksi?! No, jokainen tyylillään.
Sulle kusitikku, minulle kallisarvoinen tieto kauan odotetusta raskaudesta.