Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miniän vessan kaapissa oli kaksi positiivista raskaustestiä!!!

Vierailija
21.09.2018 |

Ovat olleet kohta yhdessä jo 10 vuotta ja ajattelin että poika jää lapsettomaksi. Minulle ei ole kyllä kerrottu mitään....

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt raskaustestejä säilyttää 😳

Minä säilytin. Se oli niin ihana asia huomata olevansa raskaana viimein. Mutta sitten tuli keskenmeno. Heitin roskiin sen vaikka vieläkin tuntuu että olisi pitäny säilyttää.

Vierailija
42/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tallessa vuonna -91 tehty positiivinen raskaustesti. Ei kai se sen kummempaa ole kuin säilyttää äitiyskorttia tai ultrakuviakaan.

Hyi. Miksi ihmeessä? Mitä sillä teet? Oletko hamstraaja? :D

Herra varjelkoon minut tuollaiselta anopilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitäisi erikseen vaivata miniää että olen nyt vessassa tuletko näyttämään missä on käsirasva kun olen pessyt käteni. Mitään vahinkoa en tässä aiheuttanut enkä kaappeja tonkinut. Satuin vain vahingossa näkemään pari testiä.

Vierailija
44/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi pitäisi olla hiljaa kun niin ihana juttu?

No jos vaikka on saanut vuosien varrella useita keskenmenoja ja iloinnut ja pettynyt monesti? Haluaa kertoa vasta kun on varma?

Vierailija
45/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä! Hehheh.

Vierailija
46/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä silloin pitäisi olla jo lapsettomuustutkimuksissa ja siellä varmasti jotain saatu aikaiseksi.

Vierailija
47/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tallessa vuonna -91 tehty positiivinen raskaustesti. Ei kai se sen kummempaa ole kuin säilyttää äitiyskorttia tai ultrakuviakaan.

Muisto se on sekin, tärkeä muisto. En ole hamstraaja. Etkö itse säilytä mitään muistoja?

Ei nyt tule kyllä mieleen että olisin jotain säilyttänyt muistona.

Vierailija
48/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppikulta,nyt turpajarrut päälle,etkä hiiskahdakkaan ,että olet nähnyt nuo testit.

Kerroit,että 10v ovat olleet ,ja olet luullut,ettei poikasi saa lapsia.

Voi olla kipeä paikka tälle parille,enkä itse ainakaan kertoisi moneen kuukauteen sukulaisilleni,että odotan vihdoin/ tai taas. On voinut olla vaikk keskenmenoja.Ei kaikki niista jaksa huudella muille, n riittävän rankka asia ilmankin.

NYT OLET SIIS TOSI HILJAA ASIASTA JA HIENOTUNTEINEN...

Kyllä ne vauva-aarteet ehtii ostaa ,sitten ,kun lapsi on syntynyt.

Vierailija
49/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se punainen raskaustesti? Mutta jos on ovulaatiptesti niin silloinkin yrittää ja mummu on iloinen!!969

Ovulaatiotesti käytössä, jotta pystyy määrittelemään ns. varmat päivät. Voi siis olla kyse myös ehkäisystä...

Vierailija
50/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää edes provona tai leikillänne? tehkö näitä aloituksia idiooteista despootti anopeista.Täällä on niitä jo tuotu julki aivan tarpeeksi.

Uskooko enää kukaan,että anoppi voi olla hyvin käyttäytyvä lapsensa perhettä kunnioittava _ihminen_.

Ja ap jos olet elävä anoppi etkä taruolento niin häpeä!!!!!

Vierailija
51/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Kuka säilyttää jotain kusitikkuja? Se tulos katotaan, joku ottaa ehkä kuvan, ja tikku heitetään roskiin.

Vierailija
52/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 10 vuotta sitten tekemäni raskaustesti edelleen tallessa jossain piilossa. En yrittänyt tai toivonut raskautta eikä siitä ollut niin vaaraakaan, tein lähinnä mielenrauhan takia ja se oli kuitenkin niin jännää että säilytin testin.

Vierailija
53/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muisto se on sekin, tärkeä muisto. En ole hamstraaja. Etkö itse säilytä mitään muistoja?

Meinaatko ettet muista sitä hetkeä ilman sitä testiä?ne näyttää kaikki samalta.

Onneksi ei tarvinnut äidin kirjahyllyn laatikoista heitellä meljää raskaustestiä tai muuta roskiin kun tyhjensin asunnon, vuosien saadut kortit ja kirjeet oli jo tarpeeksi.

Rehellisesti, katseletko sitä testiä säännölllisesti? Jos et, muistat sen ilmankin, heitä roskiin

Vierailija
54/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voin suuni pitää kiinni jos se niin tärkeää joillekin on mutta kai täällä nyt saa iloita asiasta että miniän mieli vihdoin muuttui? Mietin myös voisiko isomummu neuloa jouluksi pikkusukat.

Vierailija
55/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne on kaverilta saatuja ja varattu sitä hetkeä varten, kun täytyy mieheltä kiristää jotain?

Vierailija
56/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi pitäisi erikseen vaivata miniää että olen nyt vessassa tuletko näyttämään missä on käsirasva kun olen pessyt käteni. Mitään vahinkoa en tässä aiheuttanut enkä kaappeja tonkinut. Satuin vain vahingossa näkemään pari testiä.

Kyllä nyt vaan olisi pitänyt vaivata sitä miniää, ei ne sun kädet irtoa vaikka olisit odottanut. Ei minullakaan ole käsirasvaa vessassa. Mistäs muka tiesit että kaikilla on käsirasvaa vessassa.

Ällöttävä toisten asioihin tunkija olet, tutkitko jo roskiksenkin?

Vierailija
57/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hirveä ajatus minun ihanasta miniästä....

Vierailija
58/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän käsirasva vessaan kuuluu.. Missä muualla sitä muka säilytetään? Ja ei en kaiva toisten roskiksia...!!

Vierailija
59/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko ettet muista sitä hetkeä ilman sitä testiä?ne näyttää kaikki samalta.

Onneksi ei tarvinnut äidin kirjahyllyn laatikoista heitellä meljää raskaustestiä tai muuta roskiin kun tyhjensin asunnon, vuosien saadut kortit ja kirjeet oli jo tarpeeksi.

Rehellisesti, katseletko sitä testiä säännölllisesti? Jos et, muistat sen ilmankin, heitä roskiin

On mulla vihkisormuskin tallessa vaikka muistan senkin hetken, kun sen sain.

Vierailija
60/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskottavaa. Joku tietenkin haluaa laittaa kusisen raskaustestin vessankaappiin roskikseen sijaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi