Mikä helvetin tarve miehillä on ruotia
Treffipalstalla naisen painoa jonka kanssa kirjoittelee? En ymmärrä!
Kommentit (28)
Siis kirjoitteleeko mies naisen painon kanssa? Omituista!
Teen tähän pienen korjauksen. Mikä helvetin tarve ihmisellä on ruotia treffipalstalla ihmisen painoa ja pituuttaa jonka kanssa kirjoittelee? En ymmärrä!
Tein korjauksen koska tämä ei ole sukupuolisidonnaista käytöstä.
Haluaa ottaa selvää ihmisen arvoista? Miten hän huolehtii itsestään ja arvostaa omaa terveyttään?
Minä ymmärrän. Minulle on tärkeää huolehtia itsestäni ja haluan sitä samaa kumppaniltani. Miksi ottaisin kumppanin, joka ei vastaa omaa elämäntyyliäni? Kumppani ei ole minulle mikään asuste, joka on oltava. Haluan hänestä lenkki ja muuta urheiluseuraa. Ja, että yhdessä tehdään ruokaa, josta kumpikin pitää.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa ottaa selvää ihmisen arvoista? Miten hän huolehtii itsestään ja arvostaa omaa terveyttään?
Tämäpä juuri. Halu kartoittaa naisen arvoja ja henkistä kypsyyttä, jotka ilmentyvät myös ulkomuodossa.
Paino on yksi asioista, joka kertoo ihmisestä paljon. Liian laiha, kuntoilu viety äärirajoille, ylipaino kunnosta ei huolehdita yhtään, jne...
Ehkä he haluaa varmistaa ettei siellä toisessa päässä kirjoittele joku läskipallero.
Sitten kun miehet vielä ymmärtäisivät ettei suoraan numeroista voi päätellä kaikkea... Joillain paino koostuu enemmän lihaksista ja toisilla läskistä. Jos minä kertoisin miehelle painoni hän varmaan juoksisi karkuun. Olen kuitenkin aivan normaalivartaloinen ja minulla on rintaa ja peppua. Olen myös pitkä, joten olen luonnollisestikin painavampi. Pelkkä lukujen analysointi voi usein johtaa harhaan... Jos mies on huolissaan naisen vartalosta ja hänen aktiivisuudesta kannattaa mieluummin pyytää kokovartalokuva eikä kysyä painoa.
Minä olen oikeasti urheileva nainen. Deittailin pari vuotta sitten. Miehet kertoivat lenkkeilevänsä ja harrastavansa urheilua. Kun tapasin miehiä, selvisi, että lenkkeily oli pari kertaa kuussa tehty pieni kävelylenkki. Urheilun harrastaminen tarkoitti useimmiten urheilun katselua. Tai sitten miehet kertoilevat teinivuosiensa urheilusaavutuksesta. No sitten aloin ehdottaa lenkkitreffejä. Hän, joka ainoana uskalsi lähteä lenkille kanssani, kolahti kunnolla.
Mitä tarkoitat ruotimisella? Jos pituus ja paino on ilmaistu profiilissa, niin kai jokainen tietää, ottaako ylipäänsä yhteyttä vai ei, ja jos ottaa, niin on hyväksynyt mitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä juuri. Halu kartoittaa naisen arvoja ja henkistä kypsyyttä, jotka ilmentyvät myös ulkomuodossa.
Jos nainen alkaa kiukuttelemaan kuin pikkulapsi, jolta on viety kaikki lelut ja karkit kun puhe tulee painosta se kertoo paljon naisen henkisestä tasosta ja hänen kyvystään kestää kritiikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä he haluaa varmistaa ettei siellä toisessa päässä kirjoittele joku läskipallero.
Tai kuivan kesän orava.
Eiköhän ne ole muutama, ellei yksi ja sama, jotka tällä palstalla vaahtoavat naisten ylipainosta.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun miehet vielä ymmärtäisivät ettei suoraan numeroista voi päätellä kaikkea... Joillain paino koostuu enemmän lihaksista ja toisilla läskistä. Jos minä kertoisin miehelle painoni hän varmaan juoksisi karkuun. Olen kuitenkin aivan normaalivartaloinen ja minulla on rintaa ja peppua. Olen myös pitkä, joten olen luonnollisestikin painavampi. Pelkkä lukujen analysointi voi usein johtaa harhaan... Jos mies on huolissaan naisen vartalosta ja hänen aktiivisuudesta kannattaa mieluummin pyytää kokovartalokuva eikä kysyä painoa.
Painoindeksin, ruokavalion ja urheilutottumusten ruotiminen onkin paljon parempi tapa kartoittaa naisen arvomaailmaa. Näiden pohjalta mies voi muodostaa hyvän kokonaiskäsityksen naisen henkisestä tasapainosta.
Aa... luin aloituksen huonosti, treffipalstalla siis.
Enpä sitten sanokaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat ruotimisella? Jos pituus ja paino on ilmaistu profiilissa, niin kai jokainen tietää, ottaako ylipäänsä yhteyttä vai ei, ja jos ottaa, niin on hyväksynyt mitat.
11 jatkaa. Olin kirjoittanut profiiliini olevani normaalipainoinen. Silti moni mies alkoi tivata minulta, kuinka paljon minulla on ylipainoa. Yleensä en jatkanut kirjoittelua tilaajien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11 jatkaa. Olin kirjoittanut profiiliini olevani normaalipainoinen. Silti moni mies alkoi tivata minulta, kuinka paljon minulla on ylipainoa. Yleensä en jatkanut kirjoittelua tilaajien kanssa.
Ok. No tietenkään tivaajien kanssa ei kannata jatkaa, sen verran itsetuntoa pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Holly Holm on ammattilaisnyrkkeilijä, potkunyrkkeilijä ja vapaaottelija. Hän on harjoitellut ja otellut yli 20 vuoden ajan ja lihasta löytyy paljon.
Holly on 173 cm pitkä ja painaa alle 65 kg.
http://i1100.photobucket.com/albums/g402/rustyballs799/Holly_Holm_zpsfx…
https://nesncom.files.wordpress.com/2016/07/holly-holm-flex.jpg
Järkyttävää, onko miehillä sittenkin kriteerit vaikka parisuhteen ylijumala Laasanen on muuta luvannut?
Mutta joo kundit - siinä viestittely vaiheessa ei kannata jumia liikaa tiukoissa ulkonäkö (anteeksi elämäntapakriteereissä), koska se ärsyttää todennäköisesti muitakin kuin ap:ta. Näkeehän sen sitten heti ekoilla treffeillä, miltä daami näyttää. Jos tarttumapintaa on liikaa/ liian vähän, niin sitten kohteliaasti kerrotaan, ettei kemiat nyt vaan kohdanneet.
Koska haluaa arvioida, onko järkeä edetä tapaamiseen asti.
Esimerkiksi urheilullisen miehen voi olla aika hankala sovittaa elämäntyyliään yhteen möhömahaisen sohvaperunan kanssa. Lisäksi moni mies arvostaa naisessa itsekuria. Ja täytyyhän miehen arvioida myös naisen esteettistä haitta-astetta.