Mikä helvetin tarve miehillä on ruotia
Treffipalstalla naisen painoa jonka kanssa kirjoittelee? En ymmärrä!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää, onko miehillä sittenkin kriteerit vaikka parisuhteen ylijumala Laasanen on muuta luvannut?
Mutta joo kundit - siinä viestittely vaiheessa ei kannata jumia liikaa tiukoissa ulkonäkö (anteeksi elämäntapakriteereissä), koska se ärsyttää todennäköisesti muitakin kuin ap:ta. Näkeehän sen sitten heti ekoilla treffeillä, miltä daami näyttää. Jos tarttumapintaa on liikaa/ liian vähän, niin sitten kohteliaasti kerrotaan, ettei kemiat nyt vaan kohdanneet.
Ja todennäköisesti ruotia lla menettää myös niitten timmien naisten mielenkiinnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun miehet vielä ymmärtäisivät ettei suoraan numeroista voi päätellä kaikkea... Joillain paino koostuu enemmän lihaksista ja toisilla läskistä. Jos minä kertoisin miehelle painoni hän varmaan juoksisi karkuun. Olen kuitenkin aivan normaalivartaloinen ja minulla on rintaa ja peppua. Olen myös pitkä, joten olen luonnollisestikin painavampi. Pelkkä lukujen analysointi voi usein johtaa harhaan... Jos mies on huolissaan naisen vartalosta ja hänen aktiivisuudesta kannattaa mieluummin pyytää kokovartalokuva eikä kysyä painoa.
Painoindeksin, ruokavalion ja urheilutottumusten ruotiminen onkin paljon parempi tapa kartoittaa naisen arvomaailmaa. Näiden pohjalta mies voi muodostaa hyvän kokonaiskäsityksen naisen henkisestä tasapainosta.
Jännä kun kukaan ei ole kysellyt painoa tai pituutta ikinä :D olen paljon treenaava alhainen rasvaprosentri ja bmi n kukaan olisin tällä painolla ylipainoinen, vaikka olen Timmi ja vatsapaöikat sekä lihakset näkyvät! Eli aina ei tosiaan kannata painoa tuijottaa ja eipä sitä multa olla kysytty ikinä.
No mitkäs ne mitat on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää, onko miehillä sittenkin kriteerit vaikka parisuhteen ylijumala Laasanen on muuta luvannut?
Mutta joo kundit - siinä viestittely vaiheessa ei kannata jumia liikaa tiukoissa ulkonäkö (anteeksi elämäntapakriteereissä), koska se ärsyttää todennäköisesti muitakin kuin ap:ta. Näkeehän sen sitten heti ekoilla treffeillä, miltä daami näyttää. Jos tarttumapintaa on liikaa/ liian vähän, niin sitten kohteliaasti kerrotaan, ettei kemiat nyt vaan kohdanneet.
Ja todennäköisesti ruotia lla menettää myös niitten timmien naisten mielenkiinnon.
Nimenomaan. Vaikka ulkonäkö olisi omien kriteerien ykkönen, ei sitä kannata tivata koskaan. Peli alkaa olla menetetty heti, jos nainen kokee ulkonäköönsä kohdistuvaa kritiikkiä - ja tätähän tivaaminen on.
Mikä helvetin tarve naisilla on saada joku mies? Tinderit sun muut parinhakujutut on syvältä. Täälläkin akat kyselee, että onko joku ukko mahdollisesti kiinnostunut hänestä, kun kattoo jotenkin sillei 😂
Vierailija kirjoitti:
Mikä onkaan mukavampaa, kun vihdoin tavata kumppani, jonka kanssa on jo pitkään viestitelty hyvissä tunnelmissa ja todeta hiljaa mielessään "ei vittu, ei vaan pysty".
Vierailija kirjoitti:
Minä olen oikeasti urheileva nainen. Deittailin pari vuotta sitten. Miehet kertoivat lenkkeilevänsä ja harrastavansa urheilua. Kun tapasin miehiä, selvisi, että lenkkeily oli pari kertaa kuussa tehty pieni kävelylenkki. Urheilun harrastaminen tarkoitti useimmiten urheilun katselua. Tai sitten miehet kertoilevat teinivuosiensa urheilusaavutuksesta. No sitten aloin ehdottaa lenkkitreffejä. Hän, joka ainoana uskalsi lähteä lenkille kanssani, kolahti kunnolla.
<3
Jos olisin sinkku ja deittipalstalla ja nainen ehdottaisi minulle lenkkitreffejä, olisin todellakin myyty.
Kokonaisuus tietenkin ratkaisee, mutta pitää sanoa että olipa hieno veto - nostaisi pisteitäsi roimasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun miehet vielä ymmärtäisivät ettei suoraan numeroista voi päätellä kaikkea... Joillain paino koostuu enemmän lihaksista ja toisilla läskistä. Jos minä kertoisin miehelle painoni hän varmaan juoksisi karkuun. Olen kuitenkin aivan normaalivartaloinen ja minulla on rintaa ja peppua. Olen myös pitkä, joten olen luonnollisestikin painavampi. Pelkkä lukujen analysointi voi usein johtaa harhaan... Jos mies on huolissaan naisen vartalosta ja hänen aktiivisuudesta kannattaa mieluummin pyytää kokovartalokuva eikä kysyä painoa.
Niin se läskin ja lihaksen ero onkin huima...mitä se oli 300g?
Jännä kun kukaan ei ole kysellyt painoa tai pituutta ikinä :D olen paljon treenaava alhainen rasvaprosentri ja bmi n kukaan olisin tällä painolla ylipainoinen, vaikka olen Timmi ja vatsapaöikat sekä lihakset näkyvät! Eli aina ei tosiaan kannata painoa tuijottaa ja eipä sitä multa olla kysytty ikinä.