Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia BabyBiosta?

05.05.2006 |

Täällä meidän lähiseudulla järjestetään sellainen babybio-elokuvanäytös. Sinne saisi siis mennä vauvan kanssa katsomaan elokuvaa... Mietin kuitenkin, että kuinkahan se käytännössä onnistuu? Meidän vauva on jo 9kk, joten pitkään paikallaan pysyminen ei taida onnistua. Kun siellä on vielä portaitakin, niin kuinkahan meidän konttaajalle mahtaa käydä... Onko nämä babybiot enemmänkin ihan pienille vauvoille, koska ne viihtyvät vielä sylissä? Ja nukkuvatkin melkein missä vain, mitä meidän neiti ei kyllä enää harrasta. Uni tulee vain suhteellisen hiljaisessa paikassa...

Kertokaahan kokemuksia. En viitsisi turhaan mennä kokeilemaan, kun eihän tuo ilmaista huvia ole.

t. Iiris ja piipero

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut vauvan kanssa babybiossa kaksi kertaa. Meidän poika nyt 7 kk että tosiaan sylissä ollaan oltu tai viereisellä istuimella köllötellyt. Mutta hän on hyvin kiinnostunut ympäristöstä joten joskus olen joutunut vähän kävelemään siellä kun ei oikein ole koskaan jaksanut istua sylissä pitkään.

En tiedä minkälainen leffateatteri teilläpäin on, mutta Tennispalatsissa on juuri eka rivi ja iso tila siinä edessä varattu heille jotka jo liikkuvat jonkin verran.

Ihan kivat kerrat on ollut, tosin leffat ei niinkään hyviä. Torstaina ajattelimme taas mennä, katsotaan kuinka jaksaa sylissä olla.

Siellä kun saa vapaasti liikkua joten en ole ottanut siitä stressiä. Sitten on vaipanvaihtopiste ja mikro jossa voi lämmittää ruokaa jne. Pieni kioskintynkäkin on.

Vierailija
2/2 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tyttösemme kanssa vastaavassa vauvaleffassa Finnkinossa silloin, kun hän oli 3,5 kk. Kokemus oli mukava, neiti viihtyi hyvin sylissä, nukkuikin puolisen tuntia. Lopussa alkoi jo kyllästyttää ja alkoi kitinä. Olin yllättynyt, miten helppoa oli olla tytön kanssa, sillä hänkin on aika levoton sielu ja ajoittain vaativahko vauva. Luulenpa, että tuollaisessa paikassa sylivauva on helpompi, vaikka kyllähän siellä näki vauvoja konttaamassa ja se on käsittääkseni ihan ok juttu. Eräs äiti lähti kylläkin kesken näytöksen pois, kun jo kävelevä lapsensa alkoi käydä liian levottomaksi. Voi siis olla vaikeaa keskittyä leffaan, jos oma lapsesi on levoton tapaus, mutta onhan tuo eräänlainen kokemus kuitenkin. Meidän tyttö tykkäsi katsella valkokankaalle, on muutenkin kova telkkarin kyttääjä. :)

Finnkinossa mukaan sai kassin, jossa oli kaikenlaista tarpeellista sälää (hammastahnaa, suihkugeeliä, Natusanin pesuainetta, vauvanruokaa, ruokalappu, pyykinpesuainetta..), melkeinpä tuon 6 euron arvosta. Babybiossakin saanee jonkinlaisen tuotekassin.

Ajattelin mennä seuraavaksi tytön kanssa Kinopalatsiin katsomaan Da Vinci -koodia, toivottavasti on yhtä onnistunut reissu kuin aiemmin.

-Pilkku & Sara-Ellen 5 kk-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla