Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suihkugallup

Vierailija
20.09.2018 |

Kysely: onko suihkussa käyminen sulle päivittäinen tapa?

Suihkugallup

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka toinen päivä, alapään toki pesen päivittäin.

Vierailija
2/23 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavin suihkun välttämisen syy luettu juuri toisesta ketjusta av:lta: tulee syöpä kemikaaleista. Ensin vedät menee päivän kaikessa liikenteen, teollisuuden, rakennusmateriaalien yms. päästöjen kyllästämässä maailmassa ja kotiin päästyäsi toteat, että suihkuun en kyllä mene, kun saan siitä syövän. 🤔😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan joka päivä käyn suihkussa. Tietenkin.

Vierailija
4/23 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa käydä suihkussa joka päivä, jos istun koko päivän kotona näkemättä ketään. Jos olen vain itsekseni, niin ainoa syy mennä suihkuun olisi itseni takia, ja jos en joka päivä tunne itseäni likaiseksi, niin miksi menisin itseni takia suihkuun?

Jos on lähtö jonnekin, niin käyn suihkussa ennen sitä. Hiukset pesen, jos ovat rasvaiset, mutta pelkän kauppareissun takia en aina jaksa pestä vähän rasvoittuneita hiuksia vaan muu pesu saa riittää.

Vierailija
5/23 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn päivittäin. Jos olen koko päivän kotona, en välttämättä pese hiuksia. 

Vierailija
6/23 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pesulla aina tiistaisin, torstaisin ja sunnuntaisin jos ajatellaan ihan normaaliarkea. Sunnuntaina yleensä sauna, muina päivinä suihku.

Vierailija
7/23 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn suihkussa maanantai-, keskiviikko- ja perjantai-iltana sekä sunnuntaiaamuna. En koe tarpeelliseksi päivittäistä suihkuttelua. Saunassa en käy koskaan. 

Vierailija
8/23 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/23 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa päivittäin ja saunassa noin joka toinen päivä 😊

Vierailija
10/23 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa tai saunassa lauantaina ja keskiviikkona. Kaikki muu ylimääräinen on veden ja energian tuhlausta. Lisäksi useita vanhempia taloja ei ole suunniteltu kestämään päivittäistä suihkun aiheuttamaa kosteusrasitusta.

Vierailija
11/23 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ettekö te, jotka käytte suihkussa vaan pari kertaa viikossa niin harrasta esim liikuntaa ollenkaan, jos ei ole kerran tarve sen useammin pestä koko kroppaa? O_o

Minä käyn kyllä päivittäin suihkussa, vaikka takana olisi ihan kotipäiväkin, mutta silloin en välttämättä käytä suihkusaippuaa, jos en ole hikoillut päivän aikana. Ja esim. pahimpaan katu- ja siitepölyaikaan pesen kyllä hiuksetkin päivittäin, ei tosiaankaan tulisi mieleen mennä ne päivän pölyt ja muut saasteet tukassa nukkumaan.

Vierailija
12/23 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisään vielä, että omat ja mieheni isovanhemmat ovat sen ikäisiä, että ei esimerkiksi ollut varaa käydä pesulla lapsuuden kodissa päivittäin ja yrittävät tuputtaa tätä kerta viikkoon uimahallissa peseytymistä ja alapesu vaan päivittäin -ideologiaansa muillekin, mutta kyllä he haisevat niin tunkkaiselle ja eltaantuneelle rasvalle, ettei tulisi mieleenkään ryhtyä moiseen. Ihminen vaan tottuu siihen omaan löyhkäänsä niin, että itse elää siinä luulossa, etten minä ainakaan haise, vaikka peseydyn kerran viikossa... T. Nro 11

Vierailija
13/23 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivinä joina olen hikoillut, käyn aina suihkussa tai saunassa. Jos en ole hikoillut, voin käydä joka toinen päivä.

Vierailija
14/23 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn saunassa ja samalla kertaa suihkussa kerran viikossa. Kukaan ei ole koskaan sanonut, että haisisin. Haloo, deodorantti on keksitty!

Vierailija
15/23 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn saunassa ja samalla kertaa suihkussa kerran viikossa. Kukaan ei ole koskaan sanonut, että haisisin. Haloo, deodorantti on keksitty!

No ei kukaan fiksu toiselle menekkään sanomaan: "sinä haiset" 🙄

Vierailija
16/23 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kukaan fiksu toiselle menekkään sanomaan: "sinä haiset" 🙄

Tämä, en minä ainakaan kehtaisi kuin jollekin parhaalle kaverille ja omalle puolisolle huomauttaa, jos haisee. Mulla on yksi työkaveri, jonka kanssa kyllä nähdään välillä myös vapaa-ajalla ja tullaan hyvin juttuun, mutta en mä silti kehtaa hänelle huomauttaa, että hänen hengitys haisee ihan kaamealle, kun pitkin päivää lipittää sokerilimuja js energiajuomia...

Vierailija
17/23 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas käyn joka aamu sen takia, että tukka vaan on likaisen näköinen jos ei pese. Tyttärellä valitettavasti sama ongelma.

Joillekin onnellisille riittää hiusten pesu 3 kertaa viikossa.

Vierailija
18/23 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn kyllä päivittäin suihkussa, vaikka takana olisi ihan kotipäiväkin, mutta silloin en välttämättä käytä suihkusaippuaa, jos en ole hikoillut päivän aikana.

En voisi kuvitellakaan käyväni suihkussa ilman saippuointia. Yök. Jos täytyisi valita, pitäisin mieluummin vaikka välipäivän suihkusta.

Vierailija
19/23 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuin illoin ja jumpan/salin jälkeen. Tai jos käyn uimassa omassa altaassa, peseydyn ennen altaaseen menoa ja uinnin jälkeen huuhdon suolaveden iholta ulkosuihkussa. En herää ilman viileää suihkua ja illalla en voi mennä puhtaiden lakanoiden väliin ilman suihkua.

Vierailija
20/23 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas käyn joka aamu sen takia, että tukka vaan on likaisen näköinen jos ei pese. Tyttärellä valitettavasti sama ongelma.

Joillekin onnellisille riittää hiusten pesu 3 kertaa viikossa.

Tai 1 krt/vk. Terv. paksun, ei rasvoittuvan tukan omistaja.