Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ongelma työurallani

Vierailija
05.05.2006 |

Olen tehnyt töitä kahdelta eri alalta. Toisella työskennellen saan n. 2500e/kk ja se leimaa koko työhistoriani. Haluaisin kuitenkin tehdä lisää töitä tälle toiselle alalle ja vaikkapa harjoittelijana. Mutta en saa mistään hommia, koska olen jo kohta 30v. ja liian paljon kokenut rekrytoijien mielestä.

Mun pitäisi tuntea alan ihmisiä lisää, jotta saisin töitä/harjoittelijan paikan...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin miettinyt uran vaihtoa. Tällä nykyisellä hommalla tienaan 3500 eur kk mutta uudet tuulet kiinnostavat. jos opiskelen uuden unelmahommani olen valmistuessani jo lähempänä neljää- kuin kolmeakymmentä. Vähän hirvittaa ottaako kukaan sitten sen ikäistä " untuvikkoa" töihin.

Vierailija
2/7 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät työnantajat palkkaa mielellään 30-40 vuotiasta harkkariksi. Nuoria, juuri koulusta valmistuneita, joilla lapsia ei vielä ole edes harkinnassa löytyy pilvin pimein noihin hommiin.

Naiselta, joka on iältään yli 30 v odotetaan jo huimasti työkokemusta (ja nimenomaan siltä omalta alalta), lapsetkin pitäisi olla tehty ja jo vähän isompia....Muuten ei pärjää urakiitäjämiehille.

Jos aikoo vielä tuossa iässä vaihtaa alaa, pitäisi vaihtoehtona olla itsensä työllistäminen/ yrittäjäksi alkaminen.

Raadollista, mutta valitettavan totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pätevyyttä ja osoittaisit samalla että " jopa vielä tässä iässä" tämä uusi ala todella kiinnostaa.

sitten vaan hakemaan alan paikkoja ja vakuuttamaan headhunterit tms että olet oikeasti kiinnostunut alanvaihdosta.

Vierailija
4/7 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti haluaisin yrittää jatkaa etsimistä. Usko vaan loppuu. Olen siis 10 vuoden aikana tehnyt 50/50 näitä kahta alaa, mutta toinen leimaa enemmän. Olen jopa opiskellut tätä unelma-alaani ja nyt en saa mistään opinnäytetyöpaikkaa. Liian kokenut. Harmi kun muutin pois vanhalta asuinpaikkakunnalta, siellä olisi ne aiemmat työnantajat antaneet työtä. Mutta pakko mennä eteenpäin.

Vierailija
5/7 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin työskentelin alalla, muutin toisaalle ja olin eri hommissa ja jatkoin opiskelua unelma-alallani. Nyt sitten en pääse tästä toisesta työstä eroon. siitä leimasta siis.

ap

Vierailija
6/7 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. itse markkinoinnin asiantuntijatehtävissä oleva ja paljon vaihtoehtoja itse löytävä

Vierailija:

Ensin työskentelin alalla, muutin toisaalle ja olin eri hommissa ja jatkoin opiskelua unelma-alallani. Nyt sitten en pääse tästä toisesta työstä eroon. siitä leimasta siis.

ap

Vierailija
7/7 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän