Jip-pii. Minut jätettiin ulkopuolelle heti ensimmäisissä, fukseille tarkoitetusta juhlasta :(
Tutorit ovat tehneet Facebookiin jonkun ryhmän mitä kautta ne tiedottaa kaikesta vaikka ne tietää perin hyvin etten ole Facebookissa. Ei puhettakaan että käytettäisi sähköpostilistaa. Sain aivan hetki sitten tekstarin kaverilta joka ihmetteli missä olen kun kaikki muut fuksit on juhlimassa. Näin se syrjäytyminen sitten alkaa...
Kommentit (41)
Eli sait tekstarin ja joku kaipaa sua! Nyt suihkuun, vastteet niskaan ja menoksi!!! Sut halutaan sinne!
Sitä saa syrjäytyä jos tahtoo. Et voinut esim. sopia kaverisi kaa että kertoo sulle. Voi pientä.
Ja tee aloite, että kaikki kutsut tästä lähtien whatsappissa!
En usko, Facebook on nykyään yli nelkytvuotiaiden paikka. Olisit edes wappia syyttänyt.
Jos vaadit erikoiskohtelua, saat itse syyttää itseäsi, jos muut eivät viitsi vaivautua. Fb on valittu kommunikaatiokanava, hyväksy se.
Nyt mars juhlimaan ja lopetetaan se ulina siellä sohvan pohjalla! Kello on vasta 21.10, ehdit vetämään perseet monta kertaa
No mikset sitten liity sinne facebookiin? Se on kuulemma ilmaista nyt ja aina. Ei kannata olla kovin typerä, se kostautuu.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaadit erikoiskohtelua, saat itse syyttää itseäsi, jos muut eivät viitsi vaivautua. Fb on valittu kommunikaatiokanava, hyväksy se.
AP:n ei tarvitse hyväksyä sitä. Kommunikointiin on eri sähköpostilistat ja IRC eikä kenenkään tarvitsisi liittyä someen tuollaisen takia. Se on yksinkertaisesti täydellisen turhaa.
Sorry vaan, mutta edes vuonna 2012 ei ollut enää mitään sähköpostilistaa. Vaan Facebook. Mutta tottakai asioista puhuttiin myös suullisesti.
Hölmö provo, kyllä noista ilmoitellaan sähköpostilistallakin. Ja kaverin kanssa olisi ollut puhetta ennakkoon. Voi sinua hupakkoa, etkö parempaan pysty?
Mikset mene jos kerta kaveris soitti sulle? Aika uusavutonta.
Vierailija kirjoitti:
Hölmö provo, kyllä noista ilmoitellaan sähköpostilistallakin. Ja kaverin kanssa olisi ollut puhetta ennakkoon. Voi sinua hupakkoa, etkö parempaan pysty?
Jollei hänellä ole vielä kavereita.
Eiköhän siellä alkuinfoissa ole kerrottu että asioista tiedotetaan facebookissa. Jos silti olet itse päättänyt ettet tästä huolimatta liity facebookiin, voit syyttää tilanteesta ainoastaan itseäsi. Ei siellä yliopistolla aleta ketään aikuista erikseen anelemaan mukaan kun ei viitsi itse tehdä mitään oman verkostoitumisen eteen.
Et ole fuksi vaan tänne ankeita yliopistoprovoja rustaava, lievästä autismin kirjosta kärsivä noin kahdeksannen vuoden matematiikan opiskelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollei hänellä ole vielä kavereita.
Lue aloitus, kommentointi on silloin paljon mielekkäämpää🙂
Siis mitä ihmettä opiskelet? Missä FB on enää käytössä, kun on niin paljon mukavampia tapoja tyyliin whatsapp.
Kyllä mulla ja miltei kaikilla mun kavereilla on facebook. Heistä suurin osa käyttää sitä aktiivisesti oman elämän ja sisällön jakoon, ryhmiin ja myös tapahtumista tiedottamiseen. Ja oon kuitenkin sentäänkin 27 eli ei voi ylestää, että ei alle 40 veet käytä facea ja et vaan fossiilit käyttää :D Miksei käytettäisi, kun se on kätevä? Tietysti myös whatsappia käytetään myös.
Ihme kommentteja. Mikä must juttu opiskelijabileet on? Toki jos ap haluaa niissä käydä niin ymmärrän harmituksen.
Kalsarikännit ja surumielistä musiikkia.
En tiedä kenellä on oikeasti facebook vielä tällä vuosikymmenellä (okei, vanhuksilla ja keski-ikäisillä jotka on löytäny sinne 10 vuotta myöhässä muttei kenelläkään alle 40-vuotiaalla)