Tyttäreni on sitten loppuikänsä kaupan kassa!
Joo päivää! Oon kyllä pettynyt, tyttäreni on jämähtänyt Prismaan ja koska pystyy kattamaan sillä vuokran, ruuan, harrastukset niin jää sitten sinne! Pitäisiköhän vähän miettiä tulevaisuutta? Entä kun töitä ei enää ole? Milläs sitten eletään? Tuo kun ei ole mikään ensimmäinen elossa pysyvä ala.
Kommentit (56)
Tyttäresi on elossa ja käy töissä. Pienet ovat murheesi.
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa sana SITTEN = provo. Joka kerta
Tällaisia vanhempia on oikeasti. Minuakin piiskattiin eteenpäin kuin kisaravuria, aina vain kohti uusia ja hienompia suorituksia. Nyt olen masentunut ja ahdistunut 3-kymppinen, joka miettii, miten elämästä saisi oman näköistä. Pää kun ei sitä vanhempien toivomaa hienoa uraa kestänytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassa on sellainen välietappi, missä kerätään rahaa tulevaisuuden opiskeluja varten kun ei vielä tiedetä mikä varsinaisesti kiinnostaisi.
Joillekin on, joillekin se on loppuelämän duuni. Kaikilla ei edes ole mitään varsinaista kiinnostuksen kohdetta ja on tyytyväinen tekemään jotain ihan mukavaa työtä.
Noh... loppuelämä kun nyt jo tulee automaattikassoja.
Ole onnellinen, ettei ole jämähtänyt kotisohvalle. Omituinen näkemys rehellisestä työstä.
Sieltähän voi yletä vaikka herkkuosaston päälliköksi. Jos siis on herkkuosasto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huolestuisi, kun kuitenkin ihan Prisman kassalle on päässyt. Iso kauppa ja vielä ison ketjun edut. Toista olisi jos olisi päätynyt johonkin Alepan kassalle...
Prisman kassa on yks helpommista mitä eri kauppoje kassoja on. Siis päivittäistarvike puolella. Ja mitå etuihin tulee ne on samat ku muissakin S ryhmän kauppoissa.
Kassalta voi edetä päälliköksi tai muihin kauppapuolen johto ja kouluttajatebtäviin tai pankkipuolelle.
Enemmänkin arvostan työnä jotain Sale kassaa joka tekee paljon muutakin kun pelkän rahastamisen.Pitäisi näköjään kirjoittaa tekstin perään VITSI, jotta se sellaiseksi ymmärrettäisiin :D
Täh? Tottaha tuo on.
No huh huh. Olisit jumaliste ylpeä että tyttäresi pärjää omillaan ja elää omaa elämäänsä!!!
Vierailija kirjoitti:
Joo päivää! Oon kyllä pettynyt, tyttäreni on jämähtänyt Prismaan ja koska pystyy kattamaan sillä vuokran, ruuan, harrastukset niin jää sitten sinne! Pitäisiköhän vähän miettiä tulevaisuutta? Entä kun töitä ei enää ole? Milläs sitten eletään? Tuo kun ei ole mikään ensimmäinen elossa pysyvä ala.
Olisit onnellinen kun on paikkansa löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
En huolestuisi, kun kuitenkin ihan Prisman kassalle on päässyt. Iso kauppa ja vielä ison ketjun edut. Toista olisi jos olisi päätynyt johonkin Alepan kassalle...
Sama ketju
Hyvä jos on töitä niin ei tarvi Kelalta hakea.
Vierailija kirjoitti:
Hänen elämänsä, hänen valintansa. Olisit tyytyväinen, että on löytänyt työn, elättää itsensä ja ilmeisesti jopa pitää työstään.
Ei käy!
Hänen pitää olla presidentti ja koko ajan uutisten ykkösaihe, jotta voin ylpeillä, kuinka täydellinen tytär minulla on. Nöyryys on meillä suvussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen elämänsä, hänen valintansa. Olisit tyytyväinen, että on löytänyt työn, elättää itsensä ja ilmeisesti jopa pitää työstään.
Ei käy!
Hänen pitää olla presidentti ja koko ajan uutisten ykkösaihe, jotta voin ylpeillä, kuinka täydellinen tytär minulla on. Nöyryys on meillä suvussa.
Näköjään myös tyhmyys.....tai ehkä vaan sulla.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin saa työkokemusta.
Älä mollaa, vaan kannusta hänen työmoraaliaan ja joskus vaivihkaa tilaisuuden tullen juttele hänen muista lahjakkuuksistaan jotta ymmärtää potentiaalinsa.
Niin, minun kohdallani vanhemmat eivät osanneet kannustaa yhtään, vaan olivat perusnegatiivisia ihmisiä. Yritä siinä sitten saada itseluottamusta elämään:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin itketään, kun ihmiset ei tee töitä. Sitten itketään, kun joku tekee. Koittakaa nyt jo päättää mikä on hyvä!
Sitähän se tuntu olevan.
Itse olin työttömänä aikoinaan, sitten kävin vartija- ja järjestyksenvalvojakortit, ja tein niitä hommia. Sitten sai kuulla sitä vinkumista lelupoliiseista ja siitä kun tein niitä hommia kun en muuta saa. Ja tätä hienoa palautetta sai sitten sossurahoilla eläviltä päihteidenkäyttäjiltäkin. Samanlaistahan se tuntuu olevan kaikissa asiakaspinnan hommissa.
Asiakkaissa on aivokuolleita tapauksia aika paljon. Niitä samoja, jotka ottaa Ilta-Sanomien uutiset todesta eivätkä osaa lukea rivien välistä.
Pitäisi näköjään kirjoittaa tekstin perään VITSI, jotta se sellaiseksi ymmärrettäisiin :D