Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan kuullut homojen tai lesbojen valittavan seksielämästään

Vierailija
20.09.2018 |

Niillä taitaa olla paremmat sänkysessiot kuin heteroilla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä ole sellaista

Vierailija
2/8 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin nuorempana naisen kanssa. Seksiä ei ollut koskaan. No, ehkä pari kertaa koko suhteen aikana joka kesti yli vuoden.

Nykyisen miehen kanssa seksi on loistavaa ja sitä on päivittäin.

Elikkäs eipäs yleistetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin nuorempana naisen kanssa. Seksiä ei ollut koskaan. No, ehkä pari kertaa koko suhteen aikana joka kesti yli vuoden.

Nykyisen miehen kanssa seksi on loistavaa ja sitä on päivittäin.

Elikkäs eipäs yleistetä.

Niin ja siis nainen olen.

Vierailija
4/8 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no tuo seksistä valittaminen tuntuu olevan muoti-ilmiö heteroille. Milloin pihdataan, milloin on liikaa, liian vähän, liian paljon, väärä asento blah blah. Lesbot ja homot korjaavat sen missä on korjattavaa tai menevät elämässä eteenpäin ilman että tekevät siitä numeroa.

Vierailija
5/8 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen homo ja suhteessa miehen kanssa. Kyllä se helpompaa on, kun mies tuntee tietysti miehen mekanismit täydellisesti. Samoin henkisesti on helppoa olla samalla aaltopituudella. Sängyssä molemmat syttyy samantien. Orgasmi on helppo saavuttaa, miehessä asia tapahtuu mekaanisesti hyvin helposti ja tietysti ilmiselvästi. Ei ole kuukautisia eikä edes mällit valu pyrstöstä kun sulkijalihas. Oikeasti, naiset on vain hieman vaikeita. Oon siis tyytyväinen, että oon homppi.

Tottakai voi olla vähän yleistystä, mutta mekaaninen ero nyt on ainakin ilmiselvä.

Vierailija
6/8 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä kuullut. Ja ihan samoja seksiongelmia kuin heteroillakin; toinen ei halua sellaista esileikkiä kuin itse haluaisi tai toinen ei sitä tai kolmatta tai haluaa liian harvoin. Osalla taas pelaa homma loistavasti.

Syy miksi näistä ei puhuta niin paljon on yksinkertainen: heterot eivät halua yleensä kuulla homoparin seksistä yhtään mitään, saati sen ongelmista. Useimpia jopa ällöttää pelkä ajatus. Joten kyllä homopiireissä puhutaan, heteroille vaietaan.

Mulle on voitu avautua ystävänä vaikka olen itse hetero, joten siitä tiedän.

Heterot ovat muuten usein estoisempia seksiasioissa kuin homoparit. Se johtuu luullakseni siitä, että oman seksuaalisuuden löytäminen homoseksuaalille on ollut pitkästi kuljettava hankala tie, seksuaalinen kasvu on ollut henkisellä puolella pakko. Hetero saattaa vielä nelikymppisenäkin miettiä kehtaisko vaiko eikö sitä ja tuota ja estoilee epävarmuuksissaan.

Vierailija
7/8 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta muusta sensijaan valittavatkin sen edestä.

Vierailija
8/8 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi homo tilitti minulle puutettaan kännissä firman juhlissa.

Yritti pokata samalla.

Ja olen hetero mies.

Kyllä, hän oli julkisesti homo, ei ollut salaisuus, mutta oli vaivaantunut seuraavalla viikolla.

Kiva tietää 20 vuotta sitten olisin kelvannut :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän