Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muuten dildo naisen yöpöydän laatikossa on ihan jees, söpöäkin, mutta keinovagina miehellä turn off?

Vierailija
20.09.2018 |

Ei ollut muuta mietittävää

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ihan itse ottaa vastuu itsestäsi ja olla sinut oman seksuaalisuutesi kanssa. Jos sä koet olevasi luuseri fleshlightisi takia, niin koita muuttaa asennettasi.

Vierailija
2/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti ihan ensin sitä, mistä nämä ajatuksesi ovat peräisin. Oletko jossain konkreettisesti törmännyt noihin mielipiteisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä? Miksi ihmeessä te aina kuvittelette omien ajatustenne olevan muiden ajatuksia?

Vierailija
4/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus meininkiä. Miehen seksuaalisuus on likaista , naisten rohkeaa ja upeaa.

Vierailija
5/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että dildon omistajalle se esine on mukava lisä. Keinovaginan omistajalle esine on epätoivoinen korvike.

Vierailija
6/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli *naalitappi jääkaapissa, se oli outoa.

Vierailija
7/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helve**i, en ikinä ainakaan söisi tuollaisessa kämpässä mitään.

Vierailija
8/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että dildon omistajalle se esine on mukava lisä. Keinovaginan omistajalle esine on epätoivoinen korvike.

Ja tämähän ei tietysti voi olla toistepäin.

Vierailija
9/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helve**i, en ikinä ainakaan söisi tuollaisessa kämpässä mitään.

Hyi h*lvetti, en ikinä ottaisi jääkaappikylmää tappia käyttööni.

Vierailija
10/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tiedoksesi, että usekmmat naiset käyttävät sormia eikä dildoa. Meilläkin mies ostelee dildoja lahjaksi ja "piristykseksi", vaikken käytä niitä. Se on miesten virheellinen ja nähtävästi toivorikas kuvitelma, että naisen pitäisi työntää jotain sisään.

Ps. Hoitele itsesi ihan miten huvittaa, ei kiinnosta mua, kun teet sen siellä omassa rauhassasi loukkaamatta ketään muita.

Vierailija
11/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo kommentoikin, kannattaa miettiä mistä ja keneltä olet omaksunut nämä käsitykset.

Vierailija
12/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Miksei dildo ole epätoivoinen korvike tai tekopillu mukava lisä? Kumpi tahansa sukupuoli pystyy kuitenkin hoitelemaan itsensä pelkillä sormillakin.

Vierailija
13/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tiedoksesi, että usekmmat naiset käyttävät sormia eikä dildoa. Meilläkin mies ostelee dildoja lahjaksi ja "piristykseksi", vaikken käytä niitä. Se on miesten virheellinen ja nähtävästi toivorikas kuvitelma, että naisen pitäisi työntää jotain sisään.

Ps. Hoitele itsesi ihan miten huvittaa, ei kiinnosta mua, kun teet sen siellä omassa rauhassasi loukkaamatta ketään muita.

Olet oikeassa? Naiset tarvitsevat ainoastaan pienen mikromakrillipeniksen joka hädintuskin ylettyy klitorikselle rasvapoimunen läpi.

Vierailija
14/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan kokenut, että jos löytäisin jonkun dildon vahingossa heidän yöpöydän laatikosta se olisi söpöä tai "jees". 

Oletko AP sellainen joka haluaisi sitä dildoa nuuhkiakkin ja sitten kirjoitat tänne palstalle, että miksi naisten dildojen nuuhkiminen on söpöä ja jees mutta miesten tekovaginoiden nuuhkiminen on likaista ja yököttävää?

Vierailija
15/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa? Naiset tarvitsevat ainoastaan pienen mikromakrillipeniksen joka hädintuskin ylettyy klitorikselle rasvapoimunen läpi.

Ei ole totta. En ole koskaan saanut sormettamalla. On pakko saada patukkaa sisään, että saan orkun. Enkä voi olla ainoa nainen maailmassa kellä on näin.

Vierailija
16/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa, onhan tuo kaksinaismoralismia.

T. Nainen

P.S. Tarvitsen kyllä sisääni jotain; kehtaan myöntää, että tarvitsen miestä.

Vierailija
17/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta. En ole koskaan saanut sormettamalla. On pakko saada patukkaa sisään, että saan orkun. Enkä voi olla ainoa nainen maailmassa kellä on näin.

Taidat olla ainoa joka ei saa pelkällä sormettamalla. Patukka *erseeseen on taas sitten eri juttu.

Vierailija
18/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaninta on patukka pimpsassa, pepussa ja suussa samaan aikaan.

Vierailija
19/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä molemmat on noloja.

Vierailija
20/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ainoa,mutta 20% vähemmistöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä