Pettävä Myyntimies
Onko puhe pettävistä myyntimiehistä pelkkä myytti - vai onko legendassa perää?
Karua tarinaa busineksestä: Pettämistä, moraalittomuutta, omatunnottomuutta. Ulkomaan työmatkoilla eletään täysin pellossa.
Hakeutuuko alalle tällaisia henkilöitä, onko omia kokemuksia?
Kommentit (22)
Olen myyntimies ja petän asiakkaitani jatkuvasti. On oikeen ilo vetää niitä uskovaisia *eppureikään isolla kädellä.
Psykopaattilistan nelosina:
https://www.tekniikkatalous.fi/tyoelama/professori-selvitti-missa-on-en…
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain, ihan kuten olet etpäillyt miestäsi, se kaikki on totta ja pahempaakin! Varsinkin "messumatkat" (hehheh) ulkomailla ovat sellaista irstailua hotellihuoneissa ettet pysty edes arvaamaan! Siellä pumpataan aamuin ja illoin ja välilllä keskellä päivääkin...
Pumppaatteko omia koleegoja, muita messutyöntekijöitä vaiko maksullisia?
Onko kokemusia Aasian myynnissä (vienti) olevista miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain, ihan kuten olet etpäillyt miestäsi, se kaikki on totta ja pahempaakin! Varsinkin "messumatkat" (hehheh) ulkomailla ovat sellaista irstailua hotellihuoneissa ettet pysty edes arvaamaan! Siellä pumpataan aamuin ja illoin ja välilllä keskellä päivääkin...
Omaa kättä hotellihuoneessa.
Myyyntimiehet pystyy vaarmaan puhumaaan naiset ympäri aika nopeaasti ainaakiin viimeistäään lupsakas huumori tehooaa varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ajatus - vaan ei totta. Naisena tilanteita hyvin läheltä vierestä seuranneena: tilanne tekee perheenisistäkin varkaan. Harvemmin kukaan ilman ”seuraa” jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kotona kerrottu versio. Myyntimiesten touhu on karua katseltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Myyyntimiehet pystyy vaarmaan puhumaaan naiset ympäri aika nopeaasti ainaakiin viimeistäään lupsakas huumori tehooaa varmasti.
Olen myyntimies ja puhun työkseni naisia ympäri aamusta iltaan. Ei sitä oikein vapaalla enää jaksa. Eikä kiinnostakaan kun on ihana vaimo ja kaksi suloista lasta.
Kaupparatsuilla on naistenmiehen maine ( lause lainattu eräästä kirjasta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myyntimies ja puhun työkseni naisia ympäri aamusta iltaan. Ei sitä oikein vapaalla enää jaksa. Eikä kiinnostakaan kun on ihana vaimo ja kaksi suloista lasta.
Ja sitten heräsit mamma. :)
Kaikki mahdolliset ja mahdottomat reiät pannaan. Myyntitykin arki on rankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on nyt varmastikin vähän kovemman luokan myyntimiehistä kuin pölynimurikauppiaista. Henkilökohtaisesti en voisi luottaa koskaan.
Olen nainen ja kenttämyynnissä ollut 30 vuotta.
Pettämiseen ei tarvitse olla myyntimies.
Tosiasia on, että liikkuvaa työtä tekevillä on enemmän tilaisuuksia uusien ihmisten kohtaamiseen ja myös pettämiseen. Liikkuvaa työtä vaan tekee nii moni muukin kuin myyntimies.
Jos on pettävää sorttia, niin keinothan löytyy aina. Takavuosina teollisuuslaitoksessamme oli tällainen salapari, joka oli tahoillaan naimisissa. Laitosmies ja reskontranhoitaja. Kun firmassa oli pikkujoulut, buukkasivat he yhteisen hotellihuoneen. Tai kun laitosmiehen sairaanhoitajavaimo oli yövuorossa, kävi salarakas heillä kotona aviovuoteessa sekstailemassa.
Joten turha sitä on yhtä ammattikuntaa syyttää pettämisestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on nyt varmastikin vähän kovemman luokan myyntimiehistä kuin pölynimurikauppiaista. Henkilökohtaisesti en voisi luottaa koskaan.
Pölynimurikauppiaat on kaikista pahimpia pettäjiä. Jos ei saada asiakasta koukkuun niin sitten tullaan imuriin illalla motellissa.
Rva 54 kirjoitti:
Tosiasia on, että liikkuvaa työtä tekevillä on enemmän tilaisuuksia uusien ihmisten kohtaamiseen ja myös pettämiseen. Liikkuvaa työtä vaan tekee nii moni muukin kuin myyntimies.
Jos on pettävää sorttia, niin keinothan löytyy aina. Takavuosina teollisuuslaitoksessamme oli tällainen salapari, joka oli tahoillaan naimisissa. Laitosmies ja reskontranhoitaja. Kun firmassa oli pikkujoulut, buukkasivat he yhteisen hotellihuoneen. Tai kun laitosmiehen sairaanhoitajavaimo oli yövuorossa, kävi salarakas heillä kotona aviovuoteessa sekstailemassa.Joten turha sitä on yhtä ammattikuntaa syyttää pettämisestä
Ketjussa oltiin kiinnostuneita myyntimiehistä. Juuri myynti kertoo jo itsessään paljon ihniseste - eteniin kovemman tason myyntitykkeys.
Vierailija kirjoitti:
Rva 54 kirjoitti:
Jos on pettävää sorttia, niin keinothan löytyy aina. Takavuosina teollisuuslaitoksessamme oli tällainen salapari, joka oli tahoillaan naimisissa. Laitosmies ja reskontranhoitaja. Kun firmassa oli pikkujoulut, buukkasivat he yhteisen hotellihuoneen. Tai kun laitosmiehen sairaanhoitajavaimo oli yövuorossa, kävi salarakas heillä kotona aviovuoteessa sekstailemassa.Joten turha sitä on yhtä ammattikuntaa syyttää pettämisestä
Ketjussa oltiin kiinnostuneita myyntimiehistä. Juuri myynti kertoo jo itsessään paljon ihniseste - eteniin kovemman tason myyntitykkeys.
Kiitos tiedosta. Olen itse myyntitykki ja tunnen kymmeniä enemmän ja vähemmä kovia myyntitykkejä.Tieeteleitä voi olla edustajasta päällikköön ja myyntijohtajaan. Sattumoisin kuulun vielä myyntitykkien ammattijärjestöön ja olen myyntialan pippaloissa ja asiakastilaisuuksissa liikkunut iankaiken.
Ja niin- pettäminen ei ole ammattitauti, vaan yksilön oma valinta
Rva 54 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rva 54 kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Olen itse myyntitykki ja tunnen kymmeniä enemmän ja vähemmä kovia myyntitykkejä.Tieeteleitä voi olla edustajasta päällikköön ja myyntijohtajaan. Sattumoisin kuulun vielä myyntitykkien ammattijärjestöön ja olen myyntialan pippaloissa ja asiakastilaisuuksissa liikkunut iankaiken.
Ja niin- pettäminen ei ole ammattitauti, vaan yksilön oma valinta
Katso tilastot.