Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydellisessä yhteiskunnassa ei olisi sukupuolia

Vierailija
20.09.2018 |

Mitä mieltä tästä väitteestä? Kun lapsi syntyisi, ei kerrota on tyttö vai poika ja sukupuoli elimet eivät määrittäisi sukupuolta vaan olisi vain yksilölliset, kuten ihonväri.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähdetään ensin siitä, että lakikirjassa ei puhuta sukupuolista

Vierailija
2/8 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten vähän paha, kun ei tiedetä kumpaa on biologisesti niin olisi hoitaminen vaikeampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä tästä väitteestä? Kun lapsi syntyisi, ei kerrota on tyttö vai poika ja sukupuoli elimet eivät määrittäisi sukupuolta vaan olisi vain yksilölliset, kuten ihonväri.

Silmäni saivat juuri syövän.

Vierailija
4/8 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisessä yhteiskunnassa on 2 MIES ja NAINEN ei muuta, kiitos, piste.

Vierailija
5/8 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisessa yhteiskunnassa syntyvyys olisi nolla.

Vierailija
6/8 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei olisi minulle täydellinen maailma, koska olen fyysisesti sekä identiteetiltäni nainen. En minä halua olla mikään sukupuoleton.

Vierailija
7/8 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisessä yhteiskunnassa ei olisi myöskään köyhiä ja rikkaita, sairaita ja terveitä, tyhmiä ja älykkäitä, nuoria ja vanhoja, pitkähiuksisia ja lyhythiuksisia, lihavia ja laihoja, tummaihoisia, vaaleaihoisia eikä violetti-ihoisia.

Vierailija
8/8 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä yhteiskuntaa ei voi ollakaan mutta täydellisyyteen pyrkimistä kyllä. Täydellisyyteen pyrkivä yhteiskunta lähtee todellisuudesta.

Todellisuudessa sukupuolia on kaksi riippumatta siitä, mitä sekopäät keksivät. Sukupuoli ei ole sosiaalinen konstruktio vaan biologinen fakta. Sukupuoliroolit ovat sosiaalisia konstruktioita. Tänä päivänä sekoitetaan muutenkin roolit ja todellisuus aivan liian helposti, jopa tarkoitushakuisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi